Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Systemy postapokaliptyczne > Zapomniane ruiny
Zarejestruj się Użytkownicy

Zapomniane ruiny Odważysz się tam wejść? Zastanów się czy masz odwagę i czy to ma... sens - czyli archiwum działu.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-09-2008, 16:22   #1
 
Neoworld's Avatar
 
Reputacja: 954 Neoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwu
Modyfikacja Neuroshimy by Neoworld

Witam, w tym temacie mam zamiar umieszczać modyfikacje zasad Neuroshimy. Które będą obowiązywać na moich sesjach.
Nie mam nic przeciw jeśli ktoś ma zamiar stosować moich modyfikacji w swoich sesjach Może dodają tego brakującego czegoś. Jeśli są jakieś pytania lub wątpliwości proszę piszcie.

Moi mili parafianie.
To co tu pod sobą napisałem
, bez sensu nie jest. Ale nie da się ukryć że faktycznie poleciałem sobie w "Kryształy czasu". Kilka lat prowadzenia i wydeptałem naprawdę usprawniające nowinki!

Podzielę się nimi z wami i mam nadzieję że pozwolą przyjemniej spędzać czas z neuroshimą
. Tych pokręconych zasad pancerzy i obciążenia które wpisałem tu pod sobą nie będę usuwał. A nóż się komuś przydadzą. Jednak naprawdę testowane poprawki i zachwalone przez niejednego gracza zmiany. Dodam tam kawałek niżej w formie odpowiedzi na wątek.



Pancerze
"God, protect us..."

Co prawda tutaj trochę pokomplikuję, ale poniekąd powinny te zasady rozwinąć możliwości osłonięcia się i sprawić ze pancerze będą bynajmniej nie przegięte.

Szczelność - Ten nowy współczynnik decyduje o tym jak bardzo jesteś osłonięty swoim pancerzem. W NS 1 i 1.5 wszystkie pancerze osłaniały 100% swojej lokacji. Dużo to ułatwiało, jednak skrajnie nie logiczne.
W zasadzie szczelność działa bardzo banalnie. Kiedy dostajesz kulkę w klatę i masz na niej kevlar o szczelności 15. Rzucasz kością. Do 15 kulka musie się przegryzać przez pancerz. A powyżej, kuleczka znalazła "tylne wejście"

Pancerz a utrudnienia - Wiadomo że im mniej tego pancerza mamy tym mniej przeszkadza. A im bardziej się zapuszkujemy tym bardziej ciąży i ogranicza ruch.

Standardowo zaczynamy od pancerza Lekkiego.
Lekki - Red. 1 ; szcz. 19; Kara +5%; zajmuje 1 jednostkę udźwigu
Średni - Red. 2; szcz. 17 Kara +10% ; zajmuje 2 jednostki udźwigu
Ciężki - Red 3; szcz. 15 Kara +20%; - 3 J.U.
Superciężki - Red. 4 szcz. 13 Kara +40%; - 4 J.U.

Dostępne modyfikacje: Obniżenie szcz. o 2, kara -5%; Podniesienie szcz. o 2 (max 20), kara +5%;

Zasada warstw: Pancerze są nakładane warstwowo. tzn że pod każdym średnim pancerzem jest lekki. A pod każdym ciężkim jest średni, pod średnim znowu lekki itd. Po co to? Bo każda słabsza warstwa jest o 2 punkty szczelności większa od swojego twardego następcy.
np. Posiadając pancerz ciężki o szczelności 15, jesteś traktowany tak jakbyś miał jeszcze średni 17 i lekki 19 na sobie. Teraz powiedzmy że ktoś w ciebie wygarnął z CKM'a i zebrało się tobie 5 kul w klatę.
Ale miałeś tam pancerz ciężki 15. Na kościach szczelności padło: 8; 12; 16; 18 i 20. Więc 8 i 12 redukują ranę o 3 w duł. 16 pominęła ciężką osłonę wbijając się w średnią. 18 zbliżyła się jeszcze groźniej uderzając w lekką, a 20 całkowicie pominęła jakiekolwiek osłony.
Jak widzicie każdy kolejny poziom osłony jest traktowany jak kolejna warstwa pancerza.

Przykład nietypowych pancerzy:
Biblia- Red. 2; szcz. 3 Kara 0% -1 J.U lokacja- Klata (kieszeń)
Bransolety - Red 3; szcz. 2 Kara 0% -2 J.U lokacja - ręce
Długo by można wymieniać. A z tego co żeście wyczytali w modyfikacja. To praktycznie każdy pancerz można zredukować do 0% utrudnień.

Strzał między pancerz
To jak ciężko jest pominąć osłony oczywiście zależy od tego na jakiej lokacji leżą i jaką posiada szczelność.

Szczelność 1-10 - utrudnienia za strzał selektywny x2
Szczelność 11-15- utrudnienia za strzał selektywny x3
Szczelność 16-17- utrudnienia za strzał selektywny x4
Szczelność 18-19- utrudnienia za strzał selektywny x5
Szczelność 20 - nie masz szans pominięcia...

Udźwig
"Nie wyglądasz mi na osła?"
Przeliczanie wszystkiego na kilogramy jest trochę dobijające. Zwłaszcza że są też przedmioty które ważą stosunkowo mało ale mogą być dosyć duże. Np dmuchane Baranki. Dlaczego wić nie wprowadzić ogólnej jednostki udźwigu. oceniającej albo po rozmiarach albo po wadze. (dla odmiany od pancerzy to będzie trochę ułatwiało).

Każdy posiada tyle Jednostek Udźwigu ile wynosi jego budowa x4

Co ile zajmuje?
1 j.u. - Wszystko co nie waży więcej od 1kg i mieści się dłoni:
garść amunicji 2-20 sztuk, poręczne pistolety, kastety itd..
2 j.u. - ok 2 kg, przedmioty mieszczące się w dwóch dłoniach:
Pistolety, noże, latarki, itp
3 j.u. - ok. 3 kg :
Nieporęczne pistolety, pistolety maszynowe, apteczki, laptop itp
Tu potrzeba jeszcze konkretnej listy której nie mam. Ale na chłopski rozum może wydeptać że przec. karabin zajmuje 4-5 j.u a CKM 6-10

Pojemniki- To że potrafisz unieść 70 kg nie znaczy że masz gdzie to wszystko wsadzić :P. Tutaj trzeba jeszcze odpowiednich plecaków pasów kamizelek taktycznych itp...

Dla przykładu:
Przeciętna kieszeń - pojemność 2-3 j.u. w przedmiotach nie większych niż 1-2 j.u (deserta nie wciśniesz :P )
Przeciętny plecak - pojemność 15 j.u. w przedmiotach nie większych niż 4 j.u
Przeciętna torba podróżnicza - pojemność 20 j.u. w przedmiotach nie większych niż 5 j.u
Koszyk na kółkach z Reala - pojemność 40 j.u. (50 jeśli same artykuły spożywcze), przedmioty nie większe niż 12 j.u
Kamizelka taktyczna- pojemność 20 j.u w przedmiotach nie większych niż 1 j.u ( 2 przedmioty mogą mieć 2 j.u)
 

Ostatnio edytowane przez Neoworld : 09-06-2011 o 19:57. Powód: Jak to jaki? Błędy :P
Neoworld jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26-09-2008, 17:54   #2
 
Hawkeye's Avatar
 
Reputacja: 5845 Hawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputację
Nie wiem jak innym, ale mnie te modyfikacje się nie podobają. Nie lubię gier, które mają coraz więcej numerków i statystyki na wszystko. Dlatego moim zdaniem takie rzeczy jak ile przedmiotów można unieść i gdzie je wsadzić trzeba rozwiązywać bardziej na logikę. Poza tym te punkty są strasznie skomplikowane i trzeba by tworzyć całe listy i teraz czy mój pistolet wart jest 1 j.u czy dwa?

Druga sprawa to ta twoja szczelność. Wiesz pancerz zazwyczaj się tworzy po to aby był szczelny i ktoś kto robił kamizelkę taktyczną z kevlaru (a nie keflaru) nie tworzy żadnych "tylnych wyjść" ...
 
__________________
We have done the impossible, and that makes us mighty
Hawkeye jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26-09-2008, 18:17   #3
Banned
 
Reputacja: 0 Arango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodze
Słabo pamiętam Neuro, ale zgadzam się z Hawkeye. Jak dla mnie "Twoja" Neuroschima ewoluuje w stronę KC.

Nie za bardzo rozumiem przyczyn wprowadzenia j.u. Tu nie potrzeba tworzyć nowych tabel, wystarczy jak zauważył przedmówca pomyśleć.
Hmmm jaki ckm waży 6 kg ? Wg tego przelicznika 1j.u odpowiada mniej więcej jednemu kilogramowi, tak ? Pytanie jak najbardziej serio.

Przy okazji straszne orty : "duł", "sporzywcze"

Jak się chce błysnąć i stosuje zwroty zaczerpnięte z francuskiego wypada wiedzieć jak się je pisze prawidłowo. Zęby już mnie bolą jak widzę "apropo", lub "ala".

Jak dla mnie przemyślałbym jeszcze raz zasadność niektórych modyfikacji, no i poprawił post.
 

Ostatnio edytowane przez Arango : 26-09-2008 o 20:38.
Arango jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26-09-2008, 19:32   #4
 
Ragnaak's Avatar
 
Reputacja: 50 Ragnaak jest na bardzo dobrej drodzeRagnaak jest na bardzo dobrej drodzeRagnaak jest na bardzo dobrej drodzeRagnaak jest na bardzo dobrej drodzeRagnaak jest na bardzo dobrej drodzeRagnaak jest na bardzo dobrej drodzeRagnaak jest na bardzo dobrej drodzeRagnaak jest na bardzo dobrej drodzeRagnaak jest na bardzo dobrej drodzeRagnaak jest na bardzo dobrej drodzeRagnaak jest na bardzo dobrej drodze
Zgadzam się z przedmówcami, że zmierza to w stronę KC. Neuroshima i tak ma sporo mechaniki (zwłaszcza walka wręcz w realu zajmuje sporo czasu. rzucasz trzema wydajesz dwie kości lub 3, a broniący ...), ale akurat w sam raz. A te szczelności i inne pierdoły to wystarczy brać na logikę.

A co do owej szczelności. Pracuję w służbach mundurowych i wiem co nieco o kamizelkach. Tzw tylne wyjście mogło by nastąpić jedynie w tedy gdy przeciwnik będzie strzelał pod kątem, dużym kątem ( nie na wprost) i osoba, która ma zostać trafiona musi mieć podniesioną rękę aby dostać pod pachę ponieważ kamizelki zapinane na rzep ... rzep tez jest kuloodporny (czyli bok jest kullodporny, poza pachwiną dokładnie). Więc prawdopodobieństwo tylnego wejścia w kamizelce kuloodpornej jest bardzo znikomy - bardziej znikomy niż wychodziło by to z tych dorzutów.

Po co komplikować. Wiadomo, że kałąchow weźmie się max 5 bo i ciężkie to i nie wygodne - logika, a nie tabelki.
 
__________________
Miarą sukcesu jest krew : twoja lub wroga !!!
Ragnaak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26-09-2008, 22:27   #5
 
Neoworld's Avatar
 
Reputacja: 954 Neoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwu
Cytat:
Napisał Hawkeye Zobacz post
Druga sprawa to ta twoja szczelność. Wiesz pancerz zazwyczaj się tworzy po to aby był szczelny i ktoś kto robił kamizelkę taktyczną z kevlaru (a nie keflaru) nie tworzy żadnych "tylnych wyjść" ...
Do ortu przyznaję się bez bicia. Cyferek tez można nie lubić. Te modyfikacja są dla tych co chcą, nie dla tych co nie chcą. Co do szczelności. Jak ma wyglądać pancerz który daje 100% szczelność. Jedyną taką formą 100% szczelności masz jak jesteś w gipsie. Obniżenie tak zwanej szczelności daje większą swobodę ruchu. Zgodzę się ze zdrowymi argumentami. Że komuś cyferki się nie pasują. Ale kiedy ktoś się najzwyczajniej mądrzy nad dysortografią i chęcią wprowadzania pewnych technicznych urozmaiceń. To niestety arogancja trochę kimś tu zarzuciła. wybaczcie za dobre chęci. Modyfikacje sprawdziłem na spokojnie, w praniu na moich sesjach na żywo.

Ragnaak, mam wojsko za sobą i wiem że nawet 2 kałachy są problemem. Do plecaka się nie mieści. A trzymając obydwa na ramionach żadnego nie użyjesz. Nikogo nie zmuszam aby teraz wszystko przeliczał. Jednak jak zobaczę bezsensowny gest obładowywania się łupami przy jednoczesnej walce, to zgadnij gdzie takiego typa odeślę. Na zdrowy rozsądek co mnie natchnęło do tych modyfikacji? Tylko gracze...
Lepiej jest mieć ogólną miarą typu "mniej więcej" jak ją opisałem. Czy liczyć wszystkie gramy i kilogramy? Po za tym, kilogram kamieni zmieścisz w kieszeni a kilogram waty też?
Pancerze są trochę niepotrzebnie skomplikowane. Ta modyfikacja powstała dla wszystkich graczy którzy lubią mieć trochę osłony, ale nie psuć sobie gry stosem utrudnień.

Czekam raczej na konkretną krytykę odnośnie błędów technicznych moich modyfikacji.
Marudzenie typu: "ja nie lubię" zachowajcie dla siebie.
 
__________________
Extra! Extra! Read all about it!

http://lastinn.info/konwenty-spotkan...tml#post586764

Ostatnio edytowane przez Neoworld : 27-09-2008 o 10:28.
Neoworld jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16-10-2008, 20:52   #6
 
MrYasiuPL's Avatar
 
Reputacja: 55 MrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodze
No, udźwig jest ok ale to o pancerzach nie potrzebne. Co do tego pierwszego, trzeba by dać jeszcze parę pojemników. Np. torba, udźwig zwierzaków, ile można wpakować do pojazdu itp.
Pozatym udźwig = budowa x4 jest trochę przegięty, można by dać jeszcze że jeżeli ma się np. obciążenie większe 2x od budowy to bieganie szybciej męczy.
 
MrYasiuPL jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-06-2011, 19:44   #7
 
Neoworld's Avatar
 
Reputacja: 954 Neoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwu
Poprawki

Witam ponownie w tym temacie. To fakt że praktyka czyni mistrza i pozwala wyciągać prawdzie przydatne wnioski. Prowadząc NS, jak i doczytując się przeróżnych recenzji o tej grze, wydeptałem co sprawia większości graczy problem. Szukałem różnych rozwiązań, a nawet próbowałem kilka podejść, wytworzenia własnej mechaniki.

Po pierwsze
Jednym z podstawowych zagmatwań w mechanice NS jest podwójne naliczanie utrudnień. Zbieramy procenty, aby określić o jaką wartość spadnie współczynnik. Zmieniając procenty w gotowe utrudnienia, nie potrzebna jest już tabelka. Np 20% utrudnień to nic innego jak -2 do współczynnika na którym zdajemy. Używajcie sobie dowolnych sztuczek i cech. Po prostu ucinamy ostatnią cyfrę procentowych utrudnień i mamy gotowy poziom trudności.

Po drugie
Suwaki. To one spowodowały że dla niektórych postaci testy nieziemsko trudne stają się banalne jak budowa cepa. Na dodatek wszystkiego, nie ułatwiają liczenia.

Przykład:Przypuśćmy że posiadamy współczynnik wartości 17 i umiejętność na 9 poz (2 suwaki). Proszę rzucić teraz 3 K20 i policzyć jaki poziom trudności został zdany.

Innymi słowami każdy otwarty test wystawiał na próbę umiejętność szybkiego liczenia danego zawodnika. Czy gramy w neuro dla poprawy zdolności matematycznych? Kiedy kości idą w ruch to liczy się efekt, a nie rozkmina nad tym czy zdałem ten test.
Podsumowując. Wywalenie suwaków za burtę było jedną z najlepszych decyzji pod słońcem. Karty postaci przestały być pisane w stylu 1;4;1;8;4;4;4. A poziom trudności "Trudny" naprawdę jest trudny.

Po trzecie
Usunięcie pryszcza imieniem "suwak". Otworzyło mi drzwi do kolejnego Buga naszej neuroshimy. W końcu gracze sami tego żądali.
Rozwijanie postaci. Podręcznik daje nam wskazówkę jak tworzyć postać. Mamy 65 punktów na umiejętności i dokładną instrukcję ich rozdawania. Kiedy postać opuszcza warsztat, zawodnik musi przestawić się na system 60;90,200, -20% za specjalizację. Na karcie co drugiego zawodnika pojawiły się tabelki przepisane z podręcznika, oraz wartości już przeliczone z rabatem. Wartość z rozwinięcia umiejętności na 2 poziom z rabatem wynosi 48, a na 3 72. Już zaokrągliliśmy te wartości do 50 i 70. Co w dalszym ciągu powodowało że rubryczka "PD" przecierała się w rekordowym tempie i kilka osób nagminnie używało kalkulatora.
Z chwilą utraty suwaków, rozwijanie umiejętności na poziom 8+ straciło sens. Po prostu za drogo. Czasami kiedy jakaś mega sztuczka wymagała tej "8" to ktoś się połakomił. Gracze pojęczeli że to kicha, że mam suwaki oddać itp.
Użyty pomysł był bardzo prosty. Po co 2 razy się uczyć? Rozwijajcie postać tak samo jak ją tworzyliście. Wykupując na 1 poziom za 3 pd, a następnie każdy kolejny poziom za tyle ile on wynosi (mając na uwadze że kupowanie pakietów jest tylko możliwe na etapie tworzenia postaci). Za 2 pd można coś rozwinąć na 2 poz, za 3 pd można podnieść umiejętność z 2 na 3 poz itd. Przetwarzanie starego przelicznika na nowy to nic innego jak, suma zebranych PD podzielone przez 50. Zakup sztuczki wynosi 4 PD. Tyle z grubsza. Co z specjalizacjami? Ano one zamiast dawać rabat, świecą sobie jako takie wieczne "+1" przy swoich umiejętnościach. To +1 dodajemy zawsze kiedy testujemy umiejętność z specjalizacji, albo kiedy ma nam ona spełnić wymagania dla sztuczki. Chyba wystarczająco fair?

To są pierwsze 3 kroczki zmian. Mam ich jeszcze kilka w zanadrzu. Ale opiszę je tylko jeśli faktycznie ktoś będzie chciał je poznać. Nie wykluczam że zmiany które tu opisałem mogę być nie do przyjęcia. Ale wierzcie mi, są sprawdzone i sporo ułatwiają.
Do zmian zainspirował mnie dodatek Ołów (usunięcie %), likwidacja suwaków była sugerowana w jednym z podręczników NS jako opcja prowadzenia w konkretnym kolorze tej gry (Rdza jak się nie mylę), zmiana sposobu dalszego rozwijania postaci i przydzielania PD, wyrosła chyba z mojej osoby. Jako operacja konieczna po wycięciu suwaka.

W zanadrzu mam dla was poprawioną walkę wręcz, naliczania ran i kilka innych ciekawostek które w dalszym ciągu pozwalają używać niema wszystkich statystyk broni podanych w podręczniku.

Miłego czytania i oby do zobaczenia!
 

Ostatnio edytowane przez Neoworld : 09-06-2011 o 19:48.
Neoworld jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-06-2011, 16:26   #8
 
Radagast's Avatar
 
Reputacja: 201 Radagast ma w sobie cośRadagast ma w sobie cośRadagast ma w sobie cośRadagast ma w sobie cośRadagast ma w sobie cośRadagast ma w sobie cośRadagast ma w sobie cośRadagast ma w sobie cośRadagast ma w sobie cośRadagast ma w sobie cośRadagast ma w sobie coś
Cóż. "Ja nie lubię".
Po pierwsze: fajnie. Przeliczanie z procentów na poziomy trudności jest trochę głupie. Niestety po takiej poprawce wydaje mi się, że trzeba przeliczyć wszystkie utrudnienia jakie są podane w podręczniku, albo liczyć się z tym, że śmiertelność postaci znacznie wzrośnie. Poza tym, jeśli przyjąć tylko tę poprawkę, to jak działa suwak?

Po drugie: ja suwak akurat lubię. Mieć umiejętność na ósemce wcale nie jest tak łatwo, żeby trzeba płakać, jak to zaburza równowagę. To właśnie ma sens. Jesteś humanistą, który od dziecka olewał matematykę? To nie obliczysz całki, choćbyś na głowie stanął. Ja może obliczę, a absolwent matematyki obliczy na pewno. A możemy być równie inteligentni. Bez suwaka 1 punkt umiejętności nie oznacza praktycznie nic. Ty się na czymś troszkę znasz, ja nie znam się w ogóle, a szanse mamy praktycznie takie same.
Odnośnie przykładu: bez najmniejszego problemu. Na kartach postaci bardzo często są tabelki przy każdej cesze ze stopniami trudności. Rzucam, biorę środkową kostkę, patrzę co zdałem, przesuwam się o dwa poziomy w dół, amen. Trudnością tak naprawdę jest co najwyżej to, że 8 punktów mamy do rozdania między dwie kostki, a nie do odjęcia od jednej.

Po trzecie: nie rozumiem o co Ci biega z przecieraniem się rubryki na PDki. Fakt, "Twój" system rozwoju łatwiej zapamiętać. Jest natomiast mniej płynny. Oryginalnie możesz dać 40 PDków, albo 50, albo 60. U Ciebie wszystkie te liczby oznaczają 1. Dajesz albo wszystkim po równo, albo kogoś mocno wyróżniasz, bo 1 punkt oznacza całkiem sporo.
Ja zawsze obok poziomu umiejętności/cechy zapisywałem ile potrzebuję PDków, żeby ją awansować. Wystarczało w zupełności. A jak podniosłem umiejętność, to W OSTATECZNOŚCI sprawdzałem w podręczniku ile będę potrzebował do następnego awansu. W 90% przypadków miałem to napisane przy innej umiejętności na karcie, wystarczyło skopiować.

Reasumując: nie dla mnie. Jeśli tak Ci wygodniej, to nie mam zamiaru Ci wjeżdżać na chatę i torturować, aż uznasz że oryginalna mechanika Neuro jest jedyną słuszną. Tylko pytanko: jeżeli uważasz, że jest badziewna (a takie odniosłem wrażenie), to dlaczego się męczysz z poprawkami zamiast wyrzucić ją całą i skorzystać z mechaniki np. (tfu) Savage Worlds?
 
__________________
Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution.
Because I must not allow anyone to stand in my way.
-DN
Dyżurny Purysta Językowy
Radagast jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21-06-2011, 17:49   #9
 
Neoworld's Avatar
 
Reputacja: 954 Neoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwuNeoworld jest godny podziwu
Kiedyś próbowałem wywalić cały system i rozpocząć inny od nowa.Jednak mam sentyment do neuro i wydałem dwa razy kasę na podręcznik (wersja 1.0 i 1.5), nie wspominając o dodatkach. Pytanie brzmi po co mam robić wszystkie tabelki od nowa? Po co mam kupować znowu nowe podręczniki? Czas i pieniądz.

Masz prawo do własnej opinii jak najbardziej. Przypominam tylko że zmiany były solidnie testowane i przez graczy zaakceptowane. Brak suwaków to nie krzywda dla nikogo. Zresztą jak wspomniałem sami twórcy gry sugerują grę bez nich (co prawda tylko w jednej z czterech barw, ale jednak ).

Bez obaw jeśli nie trafi się nikt popierając zmiany, pozostawię pozostałe dla siebie i nie zawracam wam głowy. Każdy wie chyba że łatwiej jest zmienić coś gotowego niż tworzyć coś od nowa. Z pewnością niejedna osoba uważa że Neuro po prostu nie jest doszlifowane.
 
Neoworld jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:20.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166