lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Zapomniane ruiny (http://lastinn.info/zapomniane-ruiny/)
-   -   [NS] Szukam chętnych do pomocy ! (http://lastinn.info/zapomniane-ruiny/8042-ns-szukam-chetnych-do-pomocy.html)

wales 27-09-2009 14:35

[NS] Szukam chętnych do pomocy !
 
UWAGA!

Ruszyły prace nad stworzeniem silnika do gry opartej na NS via www.

Szukam osób które chętnie pomogłyby w projekcie a następnie reklamowały i tworzyły pion gry.

Chętnych proszę o kontakt e-mailowy l.walesiuk@gmail.com lub PW.
Dorzucam też swoje GG: 7921411

Stworzeniem silnika zajmie się osoba odpowiedzialna za silnik z [GW] Kroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG w sieci - MMORPG, fantasy, gildwars, gry via www, opowiadania, sesje, RPG, niebawem powstanie forum na którym zbierać będziemy pomysły odnośnie projektu.

Potrzebny też jest pomysł na nazwę dla takiej gdy gdyż Neuroshima jest licencjonowaną nazwą. Jakieś pomysły?

Kto ze mną ?

Neoworld 30-10-2009 11:46

Ciekawa idea. Szukasz wolontariuszy czy jest też myśl o zysku? W NS jestem starym wygą. Co prawda nie na Li, ale w live. ;)

Nightcrawler 30-10-2009 15:59

Czyli generalnie projekt oparty o NS ale nie oficjalny więc nie może się nazywać NS, więc czemu od razu nie zrobić po prostu własnej, nowej gry Postapo. Czemu ma to być NS bez NS ? A jeśli jednak to co w tej grze ma być z NS ? Strasznie skąpe informacje i wcale nie zachęcające do współpracy. Może jakiś opis jak autorzy widzą taką grę/linie fabularną/ Cokolwiek ?

PS. a i co masz na myśli mówiąc o silniku, skoro Kroniki Fallathanu to rozbudowany PBF ??

Tasselhof 13-01-2010 21:24

popieram pytanie kolegi, zawsze chętny do pomocy zwłaszcza graficznie i fabularnie, jednak to wszystko jest zbyt skąpe żeby można było cokolwiek wywnioskować.

Roni 02-02-2010 21:27

Ja też mógłbym pomóc.

Halbarad 12-10-2010 21:03

Witajcie!

Ja też jestem z projektu Radiation. Trafiłem tu przypadkiem, gdy kolega z pierwszego postu wspomniał gdzieś nazwę tego forum ;)

Od tamtego czasu minęło sporo, ale u nas szczerze mówiąc, idzie dość powoli (choć blisko jesteśmy już uruchomienia wersji alfa). Jednak projekt przybrał już konkretne kształty i nazwę, którą już przywołałem - Radiation. Uściśliło się wiele spraw, a od powstania forum minął niedawno rok. Jeśli ktoś byłby nadal zainteresowany, to opiszę wszystkie podstawowe założenia projektu.

Po pierwsze projekt jest całkowicie non-profit, jednak dzięki temu dostaliśmy od Wydawnictwa Portal zgodę na używanie opisów z NS :) (był też warunek umieszczenia wyraźniej informacji o związkach gry z Neuroshimą na głównej stronie, który oczywiście spełniamy).
Ogólnie jest to projekt od fanów dla fanów i ma na celu przede wszystkim promowanie systemu NS i wprowadzenie go w pewnym stopniu do świata gier przeglądarkowych. Radiation ma być bardzo podobne do Neuroshimy pod względem klimatu, mechaniki a także elementów opisowych. Nie chodzi tu o bezmyślne kalkowanie, ale odpowiednie kopiowanie, czasem modyfikowanie, oraz dodawanie rzeczy zupełnie nowych, aby stworzyć coś odmiennego (dlaczego tak jest, wyjaśni się przy opisie świata gry). Gra ma dawać podstawową możliwość gry samodzielnej, ale jednym z głównych celów, poza stworzeniem działającego świata, jest zbudowanie systemu pozwalającego rozgrywać sesje fabularne (kierowane przez MG; działające za pomocą specjalnych paneli).

Akcja gry toczyć się będzie w Polsce, 100 lat po standardowym początku storylinii NS, czyli w okolicy roku 2150. Elementem bardzo znaczącym dla świata gry jet to, że (w wyniku różnych niewyjaśnianych głośno rzeczy) poziom morza podniósł się o około 100 metrów, zalewając obszar aż do środkowej Polski, a z północy robiąc ogromną wyspę.
Kolejnym niezwykle ważnym elementem świata jest to, że nieznany jest w nim Moloch(! Ale od razu zaznaczam, że ma on odgrywać taką samą rolę jak w NS). Jednak mimo to cała Europa środkowa jest środowiskiem niemniej zdewastowanym niż sto lat wcześniej były ZSA. Jest tak ponieważ przez to 130 lat od buntu maszyn w Europie też wiele się działo - wojny, epidemie, podniesienie się poziomu mórz oraz całkowite zwariowanie klimatu doprowadziły świat gry do stanu podobnego jaki spotykamy w Neuroshimie.
Dzięki temu też przez ten czas nie nastąpiła odbudowa cywilizacji, ale z drugiej strony ludzie nie wrócili całkowicie do jaskiń.
Kolejną sprawą jest podzielenie świata gry - choć obszar jest znacznie mniejszy niż ZSA, ale mimo to w chwili obecnej świata gry, jest on bardzo podzielony. W całej Polsce przetrwało maksymalnie sto-kilkadziesiąt tysięcy ludzi, którzy skupili się (według naszych planów) w pozostałościach 15 miast/obszarów. Wśród nich znajdą się już widoczne na pierwszy rzut oka i przy pierwszym kontakcie z grą (przy rejestracji) nawiązania do Neuroshimy - obecne w pochodzeniach i cechach z nich wynikających (jednak, jak już zaznaczyłem - nie traficie u nas na kopie opisów z pozmienianymi nazwami lub szczegółami - tak może być najwyżej przy cechach, umiejętnościach i podobnych rzeczach). Kolejnym elementem nawiązującym tym razem do mechaniki, jest też reszta rejestracji - prawie identyczna jak tworzenie karty postaci w NS.

Chyba nie będę się bardziej rozwodził tutaj nad tym tematem, bo widzę że już wyszedł mi tasiemcowy post, a ledwo zacząłem pisać. Powtarzam - jeśli ktoś jest zainteresowany pomocą w jakiejkolwiek dziedzinie - czy to mechanice, czy też tworzeniu opisów lub grafik, czyli warstwy fabularnej gry, to zapraszam w imieniu całego RTeam na nasze forum:
Radiation - Neuroshima based game forum • Strona główna
Zachęcam przy tym do rejestracji, ponieważ większość forum jest niewidoczna dla gości (nad uporządkowaniem tej kwestii właśnie pracuję - taki stan jest pozostałością pierwotnej formy forum, które już znacznie się rozrosło i kilka razy przekształciło) i to co widać dla wszystkich jest mało zachęcające ;)

Pozdrawiam!
Halbarad
RTeam

PS.: Mam nadzieję że nie będzie to traktowane jako konkurencja dla Waszego forum, jako że ostatnio właśnie postanowiliśmy sobie uprzyjemnić czas też małą grą pbf, na razie w środowisku NS, a w zamierzeniu - gdy będzie już na dość materiałów - w świecie Radiation ;)

Tasselhof 15-11-2010 03:41

dziwne zgłosiłem się u was na forum do pomocy i zero odzewu z waszej strony więc nie bardzo rozumiem o co chodzi.

Halbarad 18-11-2010 22:06

Już chyba się to wyjaśniło ;) Akurat musiał być jakiś moment przestoju, że nikt nie wchodził na forum parę dni z rzędu. Przypadek wyjątkowy bo sam zazwyczaj zaglądam przynajmniej raz dziennie :)

Neoworld 20-11-2010 16:13

Nie ma to jak dobry zastój. Napisałem w tym temacie rok temu i nic się nie ruszyło w trawie xD

Kiep_oo 21-11-2010 18:05

Również bardzo chętnie pomogę. Wszystkie opisy, historyjki itp. bo rysownikiem jestem raczej kiepskim. :D


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:43.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172