Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Horror > Zew Cthulhu
Zarejestruj się Użytkownicy

Zew Cthulhu Zew Cthulhu


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-11-2004, 16:45   #1
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 445 Qbista ma wyłączoną reputację
Lovecraftowskie monstra

Wątek zalega pustkami, więcmoże czas go odświażyć. Na każdej sesji w Zew Cthulhu pojawiają się Stworzenia z Mitów. Ohydne, potężne, czsto niewypowiedziane, zawsze tajemnicze, wywołujące obłęd. Jakie stworzenia można najczęściej spotkać na waszych sesjach, jakie istoty z Krain Lovecrafta są wam najbardziej znane? Zapraszam do dyskusji...

Osobiście przepadam za Grzybami z Yuggoth, rasą inteligentnych, rakopodobnych stworów, o bardzo zaawansowanej technologii. Pojawiają się na moich sesjach często, zazwyczaj w roli nie tyle głównych złych unicestwiających świat, co pomocników w niecnych planach ogarniętych różnymi powodami szaleńców. Być może później umieszczę miniaturę Grzyba z Yuggoth na forum...

A na razie, mam nadzieję, że wątek się rozwinie...
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-11-2004, 12:09   #2
Administrator
 
Solinarius's Avatar
 
Reputacja: 411 Solinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetny
Szczerze powiem że nie znam wogóle ras które przedstwawione są w podręczniku do tego systemu ,a grałem niby ponad rok
Nasz mistrz gry nigdy nie wprowadził nic ponad to co znane jest w innych podręcznikach do rpg, a więc były zjawy,duchy,magowie (nawet smoki ) ale nic przedwiecznego (tylko ja - grałem wampirem i moje 'rasowe' kontakty ) więc chętnie poczytam o bestiariuszu w tym systemie
 
Solinarius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-11-2004, 19:04   #3
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 445 Qbista ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Solinarius
(...)(tylko ja - grałem wampirem i moje 'rasowe' kontakty )
To dopiero musiało być WoD'ne Cthulhu...

Więc, Drogi Solinariusie, można powiedziećź, że ten post jest specjalnie dla ciebie (potem dorzucę kolejne powory, cxzy też bogów z mitów...):



MI-GO, grzyby z Yuggoth, Mniejsza Rasa Niezależna. „Byty to różowe stworki o długości oko-to pięciu stóp z jakby zaskorupiałym ciałem, obdarzonym dwoma wielkimi, cienkimi skrzydłami i kilkoma parami podzielonych na segmenty odnóży, zaś w miejscu, gdzie normalnie znajdowałaby się głowa tkwiła zniekształcona elipsoida, pokryta mnóstwem bardzo krótkich antenek. ... Czasami kroczy na wszystkich nogach, a czasem tylko na tylnej ich parze". (H. P. Lovecraft „Szepczący w ciemności")
Grzyby z Yuggoth są rasą międzygwiezdną, posiadającą swą główną kolonie na Yuggoth (Pluton). Na Ziemi posiadają bazy w górach, z których wydobywają rzadkie rudy. Widoczny jest ich związek z grzybami,, a na pewno nie są zwierzętami. Komunikują się ze sobą, zmieniając kolory swych przypominających mózgi głów, choć mogą również posługiwać się ludzkimi jeżykami, wydając brzęczący, owadzi głos. Służą zarówno Nyarlathote-powi, jak i Shub-Niggurath, a prawdopodobnie także innym. Wynajmują ludzkich agentów, którzy ułatwiają różne ich Drzedsiewziecia, a czasem wiążą się z kultami. Lovecraft czy-li ich odpowiedzialnymi za krążące w Himalajach opowieści D człowieku śniegu.
Nie mogą żywić się ziemskim pożywieniem i muszą importować żywność z innych światów. Potrafią szybować w eterze przestrzeni międzygwiezdnej, lecz z trudem ma-lewrują w atmosferze. Zwykła fotografia nie pokaże obrazu :ych istot, lecz dobry chemik zapewne potrafiłby wynaleźć emulsję, która by zadziałała. Po śmierci, po kilku godzi-lach, znikają.
Potrafią przeprowadzać skomplikowane operacje chirurgiczne, np. umieszczenie ludzkiego mózgu w podtrzymującym tycie metalowym pojemniku. Mogą później podłączyć doń irządzenia umożliwiające mówienie, słuchanie i widzenie, Izięki czemu mózgi mogą komunikować się ze światem zewnętrznym. W ten sposób podróżują ci, którzy nie potrafią znieść próżni i kosmicznego zimna.
Grzyby z Yuggoth mogą atakować w walce wręcz dwoma szponami jednocześnie. Jeśli trafią, próbują uchwycić ofiarę (uwolnienie = udany test S przeciw S wg Tabeli Porównawczej) i podnieść ją w górę. Następnie zrzucają ją z odpowiednio dużej wysokości lub unoszą tak wysoko, że jej płuca eksplodują.

MI-GO, Grzyby z Yuggoth
współczynniki rzuty średnia
S 3k6 10-11
KOŃ 3k6 10-11
BC 3k6 10-11
INT 2k6+6 13
MOC 2k6+6 13
ZR 4k6 14
Szybkość 7/9 w locie WT 10-11
Średni modyfikator obrażeń: +0
Broń: Szczypce 30%, Ik6 + chwyt
Pancerz: żaden, ale ich pozaziemskie ciało powoduje, iż bronie przebijające zadają tylko minimalne obrażenia.
Czary: każdy ma szansę INT x 2 na klOO, że zna Ik3 zaklęć
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-11-2004, 23:25   #4
Administrator
 
Solinarius's Avatar
 
Reputacja: 411 Solinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetny
Cytat:
potem dorzucę kolejne powory, cxzy też bogów z mitów...):
Czekam z niecierpliwością, zaczyna być ciekawie...Dzięki
 
Solinarius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-11-2004, 12:18   #5
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 445 Qbista ma wyłączoną reputację
Niech będzie jeszcze ciekawiej - dziś kolejny stwór z mitów... Postaram się wklejać codziennie po jednym, czy dwóch

No to może tym razem bóg zewnętrzny, najbardziej wmieszany w sprawy ziemi, mianowicie Nyarlthotep:



NYARLATHOTEP, Bóg Zewnętrzny. „Potem 2 szerokiego przejścia między dwiema kolumnami wy-szla postać: wysoka, szczupła, z młodą twarzą antycznego faraona w jaskrawych, pryzmatycznych szatach, ukoronowana złotą koroną, błyszczącą \v niespójnym świetle. Ta królewska postać wywołała u Cartera fascynację, jak jakimś ciemnym bogiem lub upadłym archaniołem. W jej oczach czaiły się iskierki kapryśnego humoru. Przemówiła, a w tonie jej głosu pobrzmiewała dzika muzyka łetejskich strumieni". (H. P. Lovecraft „W poszukiwaniu nieznanego Kadath".
Nyarlathotep jest posłańcem, sercem i duszą Bogów Zewnętrznych. Jest jedynym, który ma prawdziwą osobowość i twierdzi, że posiada tysiąc różnych postaci. Sianie szaleństwa i obłędu jest dla niego zdecydowanie ciekawsze i ważniejsze od zwykłej śmierci i zniszczenia.
Jedynie kilka z postaci Nyarlathotepa zostało opisanych. Jedną z nich jest wspomniany już Egipcjanin. Inną jest ogromny potwór z uzbrojonymi w szpony kończynami i pojedynczą, długą, czerwoną macką zamiast twarzy. Macka ta pręży się do góry, gdy potwór zawodzi do księżyca. Trzecia postać jest czarna, skrzydlata z czerwonym, trzyczęściowym okiem. Forma ta nie może znieść światła. Kolejną jest Ahtu, który został opisany osobno. Istnieją podejrzenia, że „Czarny Człowiek" z obrzędów wiedźm jest również postacią Nyarlathotepa.

Nyarlathotep wypełnia wolę Bogów Zewnętrznych i jest trafnie nazywany ich duszą. Zawsze usiłuje zasiać szaleństwo wśród ludzi i wiele przepowiedni, w tym opowiadania „Pełzający Chaos" i wiersz „Grzyby z Yuggoth" sugerują, iż nadejdzie dzień w którym Nyarlathotep, osobiście zniszczy ludzkość i prawdopodobnie całą planetę. Nyarlathotep jest zawsze szyderczym kpiarzem, pogardzającym swymi władcami.
Wszystkie inwokacje do Bogów Zewnętrznych zawierają imię Nyarlathotepa, zapewne odwołując się do niego jako do posłańca. Jest znany i wzbudza strach wśród wszystkich gatunków stworzeń świata Mitów. Od czasu do czasu żąda od nich różnych przysług.
Wyznawcy Bogów Zewnętrznych często oddają cześć swym bóstwom dlatego, że liczą na zyskanie sobie łaski Nyarlathotepa. Nagrody dla wiernych niewolników często przynoszone są przez Pełzający Chaos, tak że pozostali, pozbawieni umysłów Bogowie Zewnętrzni zupełnie się tym nie przejmują. Nyarlathotep może przekazać kultystom wiedzę o zaklęciach magicznych, spowodować kataklizm lub katastrofę, dać zaczątek szerzącym niezgodę sektom religijnym albo przydzielić potwornego sługę jako pomocnika. Dary Nyarlathotepa zawsze będą siały zamieszanie i grozę wśród ludzi, czasem nawet będą obracały się przeciw obdarowanemu.
Oprócz sług Bogów Zewnętrznych, Nyarlathotep ma szczególnych służących, takich jak shantaki i straszliwi łowcy. Wyznawcy, którego uzna za godnego może ofiarować dowolną istotę. Prośba o taki dar musi zostać poparta ofiarą z MOC na rzecz Nyarlathotepa i innych Bogów Zewnętrznych.
SPOTKANIA: w ludzkiej postaci może usiłować oszukać lub wykorzystać swych wrogów, udając przyjaciela. Z reguły niechętnie ujawnia swe ponadnaturalne moce, o ile nie jest do tego zmuszony. W trudnych sytuacjach przywołuje istoty, które mogą za niego poradzić sobie z problemem.
Nyarlathotep może przywołać dowolnego przedstawiciela rasy służebnej lub niezależnej, opisanego w tej księdze (i wielu nie opisanych), płacąc jeden punkt magii za każdy punkt MOC, jaki posiada przywoływana istota. Gdy przybierał postać potwora, stara się chwycić swoje ofiary i porwać je ze sobą.
Nyarlathotepa w postaci ludzkiej można zabić w zwykły sposób. Jeśli zginie w ten sposób, jego ciało, po opadnięciu na ziemię, zacznie nabrzmiewać i trząść się, w końcu rozrywając się i uwalniając potężnego, szponiastego potwora (lub inną opisaną wcześniej monstrualną postać). Kolos ten podnosi się znad rozpłatanego ciała i znika, unosząc się do nieba, bez przejmowania się zabójcą. W postaci potwora, Nyarlathotep jest trudny do zabicia, lecz śmierć zmusza go do wycofania się.
Nyarlathotep w postaci szponiastego demona ciągle zmienia swój kształt, jednak przez cały czas ma przynajmniej dwie szponiaste, zdolne do ataku łapy.
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-11-2004, 17:18   #6
 
diabolique's Avatar
 
Reputacja: 113 diabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znany
Sol nigdy na oczy nie widziałeś poczciwego "zombiaka" oj ... zal mi serce ściska...
Jak chodzi już o potworki to może zacząć od samej Góry? (Cthulhu) Albo od samego dołu (Zombie)
-chętnie bym się też czegoś więcej dowiedział na temat "Król w żołci"...
 
__________________
eMIEJoteSCe eNA PeODePyIeS
old desingn(tm)'s man
diabolique jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2004, 12:45   #7
Administrator
 
Solinarius's Avatar
 
Reputacja: 411 Solinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetnySolinarius jest po prostu świetny
Cytat:
Sol nigdy na oczy nie widziałeś poczciwego "zombiaka" oj ... zal mi serce ściska...
Jak jeszcze mieszkałem tam gdzie Ty to widziałem niejednego
A tak ne serio to kto przeszedł całą serię Resident Evil ? 8)
Ogólnie temat bardzo fajny i przydatny ,bo jak widać mało ludków zna ZC...
 
Solinarius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2004, 13:36   #8
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 445 Qbista ma wyłączoną reputację
Od góry miało iść (czytaj Bogowie zewnętrzni), ale jeśli ma być Cthulhu, będzie Cthulhu...



CTHULHU, Wielki Przedwieczny. „Potwór o ledwie humanoidalnej sylwetce, z podobną do ośmiornicy głową, zamiast twarzy mial kłębiącą się masę macek. Jego cialo było łuskowate i przypominało z wyglądu gumę. Jego łapy i nogi uzbrojone były w ogromne pazury, a z pleców wyrastała para długich i cienkich skrzydeł. Ta rzecz ... miała raczej opasłe ciało. Pojawiła się, ciężko stąpając i śliniąc się, po czym wcisnęła swoje ogromne, zielone, galaretowate ciało w czarne wejście.... Góra, która zaczęła kroczyć". (H. P. Locecraft „Zew Cthulhu")
Ciało Wielkiego może zmieniać swoją postać. Cthulhu może je przetwarzać i formować wedle swojej woli, wypuszczając nowe kończyny, chowając stare. Może znacznie zwiększyć masę skrzydeł i jednocześnie zredukować resztę ciała, co pozwala mu latać. Może wydłużyć jedną z kończyn lub macek, aby sięgnąć nią na wiele metrów w głąb korytarza. Jednakże jego ciało musi pozostawać podobne do opisanego powyżej. Może zwiększać bądź zmniejszać swoje skrzydła, jednak nigdy nie może spowodować ich zupełnego zniknięcia. Bez względu na to, jak bardzo groteskową formę przybiera, zawsze można w nim rozpoznać Wielkiego Cthulhu.
Cthulhu przebywa w umarłym mieście R'lyeh, zatopionym głęboko na dnie Pacyfiku. Póki się tam znajduje jest uśpiony, w stanie półśmierci. Jednak pewnego dnia miasto wypłynie na powierzchnię i wtedy obudzi się i wyzwoli, aby siać zagładę i zniszczenie na świecie. W mieście pochowani są również inni przedstawiciele jego rasy. Cthulhu jest z całą pewnością najpotężniejszym z nich, najwyższym kapłanem i władcą wszy-
Mimo tego, iż jest pogrążony w tysiącletnim śnie, Cthulhu zsyła na śmiertelników przerażające sny, które doprowadzają niektórych do szaleństwa. Być może dlatego kult Cthulhu jest największym i najbardziej rozpowszechnionym wśród wszystkich kultów ziemskich Wielkich Przedwiecznych. Jego wyznawcy wierzą, że Cthulhu przybył z gwiazd i wraz ze swoją rasą zbudował wielkie prehistoryczne miasto w R'lyeh, z którego rządził światem. Gdy gwiazdy odmieniły się, jego kontynent zatonął w oceanie, a miasto i jego mieszkańcy zapadli w sen półśmierci, w którym pozostaną, aż wyznawcy Cthulhu przebudzą ich swymi modłami. Wtedy R'lyeh wzniesie się nad falami, a wyznawcy będą musieli doń przybyć, by otworzyć czarne, drzwi za którymi Cthulhu spoczywa we śnie. Wtedy on się przebudzi i triumfalnie wzniesie się ponad świat
Zdarza się, że Cthulhu wyznają całe plemiona, począwszy od tajemniczych Inuitów, a skończywszy na zdege-nerowanych mieszkańcach bagien w Luizjanie. Jego kult jest prawdopodobnie najsilniejszy wśród ludzi, związanych z morzem i mieszkających na jego brzegach. Służą mu istoty z głębin oraz podobne ośmiornicom istoty, zwane gwiezdnym nasieniem Cthulhu. Kult tego Wielkiego Przedwiecznego sięga czasów prehistorycznych i ma wiele odmian, które różnie go nazywają. Większość z imion, nadawanych Cthulhu można wyprowadzić z pierwowzoru, jak na przykład Tulu lub Thu Thu.
ATAKI I SPECJALNE UMIEJĘTNOŚCI: jeśli jacyś pechowi Badacze natrafią na Cthulhu, w każdej rundzie Ik3 z nich zostaje porwanych przez jego łapy z ogromnymi pazurami i zginie w ohydny sposób. Jeśli Cthulhu właśnie wyłaniał się z otworu lub pochylał się, Badacze mogą również zostać zaatakowani przez wyrastające z jego twarzy macki. Mogą one pochwycić do czterech osób w każdej rundzie i są zdolne do przeciskania się przez wąskie otwory.
Gdy Wytrzymałość Cthulhu spadnie do zera, rozpływa się on w obrzydliwą chmurę koloru przegniłej zieleni, która od razu zaczyna znowu formować się w jego postać. Po lklO+10 minutach chmura zagęszcza się wystarczająco i przemienia z powrotem w Wielkiego Przedwiecznego, posiadającego pełne 160 punktów Wytrzymałości.
Cthulhu może próbować chwycić pazurami atakujący go samolot. Każda próba chwycenia jest automatycznie udana.
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-11-2004, 15:44   #9
 
diabolique's Avatar
 
Reputacja: 113 diabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znanydiabolique wkrótce będzie znany
No... A jak ktoś chce spotkać Cthulchu, może się wybrać do R'lyeh. Grobowiec został zlokalizowany 47*9' szerokości geograficznej południowej i 126*43' długości geog... wszchodniej.Na dnie Zachodnego Pacyfiku.
 
__________________
eMIEJoteSCe eNA PeODePyIeS
old desingn(tm)'s man
diabolique jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-11-2004, 19:15   #10
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 445 Qbista ma wyłączoną reputację
Kolejne monstrum do kolekcji, tym razem jest to Azathoth. Przy okazji wybaczcie ewentualne literówki - tekst zeskanowany z podręcznika przy użyciu OCR, więc mogą być małe błędy...



AZATHOTH, Bóg Zewnętrzny. „Bezpostaciowa forma ostatecznej konfuzji, której bluźnierstwa słychać w samym Centrum Nieskończoności - nieokiełznana Bestia Nuklearnego Chaosu — Azathoth, którego imienia nie ośmielają się wymienić głośno niczyje wargi, a który przebywa w niewyobrażalnych, bezświetl-nych komnatach poza czasem, przy wtórze stłumionego, przyprawiającego o szaleństwo bicia w bębny i delikatnego, monotonnego jęku przeklętych fletów". (H. P. Lovecraft, „W poszukiwaniu nieznanego Kadath").Azathoth jest władcą Bogów Zewnętrznych. Istnieje od samego początku wszechświata. Przebywa poza normalna czasoprzestrzenią w centrum wszechświata, gdzie jego bezkształtne ciało wije się bez końca w monotonnym rytmie zawodzących piszczałek. W rytm tej muzyki tańczą bezrozumnie dookoła niego inni bogowie. Azathoth przedstawiany jest jako ślepy i bezmyślny, „potworny chaos atomowy". Potrzeby Aza-thotha są natychmiast spełniane przez Nyarlathotepa.
Azathoth ma niewielu wyznawców, jako że nic nie ofiaruje za oddawane mu hołdy. Z reguły ludzie przywołują go przypadkiem, powodując kataklizmy, siejąc trwogę. Tylko ktoś zbrodniczo szalony świadomie mógłby czcić taką istotę. Niemniej jednak, tacy wyznawcy mogą mieć szczególne poglądy na naturę wszechświata, jego początki, moce i znaczenie, poglądy, które prawdopodobnie mogliby pojąć tylko inni szaleńcy.
Azathoth zawsze pojawia się wraz z grającym na piszczałce sługą i 1k1O-1 mniejszymi bogami. Przywołujący ryzykują, iż zostaną zaatakowani przez rozdrażnionego Azathotha. Szansa, że tak się stanie wynosi 100% minus 10% za każdego z obecnych mniejszych bogów i minus 5% za każdy punkt magii, jaki użyje czarnoksiężnik, aby obłaskawić boga. Dodatkowe Punkty Magii muszą być zużywane w każdej rundzie, aby utrzymać ten efekt. Gdy Azathoth się rozgniewa, zaczyna rosnąć. Podczas pierwszej rundy jego macki osiągają 50 metrów długości. Podczas drugiej rosną do 100 metrów, w trzeciej mają już 200 metrów i tak dalej, podwajając swoją wielkość w nieskończoność.
Istnieje szansa, że rozzłoszczony Azathoth zdecyduje się z własnej woli opuścić dane miejsce. Wynosi ona 10% podczas każdej rundy, minus 1% za każdego z mniejszych bogów, który z nim przybył.
W obszarze o promieniu równym długości jego macek wszystko zostaje zniszczone, kamienie są porozłupywane, pozostają kałuże żrącej wody i porozrywane drzewa. Obrażenia, otrzymane przez Badaczy, zadawane są przez konkretne ataki mackami.
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:31.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169