"The Sims" Jesli pytania dotyczace ZC, ale nie PBF sa offtopicowe, to przepraszam, ale mam takie pytanie. Czy ktoś wie jak uniknąć "The Simsów" w ZC? (wiecie o co chodzi?) |
Ja nie wiem więc mógłbyś wyjaśnić, dla takich nieuków jak ja :mrgreen: |- |
tzn chodzi ci o nanczenie graczy przez MG? stracenie klimatu i blakanie sie bezsensownie po np. swoim miescie? jesli o to Ci chodzi to ja nie wiem co z tym zrobic :D:D:D Do postow ponizej Łelkom in ałer hałs :P |
Cytat:
|
Taaa.Gracze "za rączkę".Straszna sprawa.Moim zdaniem receptą jest ubić kilka razy w straszny sposób ,stworzyć klimat (samemu, da się ;) ) pośpiechu i zmuszenia graczy do myślenia ,lub też propozycja ruszenia "makówką" - w przeciwnym razie zmiana systemu na przystosowania do poziomu rozgrywających.Można też wszystko na raz... Cytat:
Witamy w naszych skromnych progach. |
A ja czasem wychodzę z założenia, że jeśli podałem im wszystko, co muszę, to niech mają dzień przerwy i myślą. Wtedy co prawda traci to na realności, bo wiedzą, ze mają wszystkie elementy układanki, za to są zdani na własną domyslność. A poza tym zgadzam się w pełni z przedmówcą. |
Ale czasem gracze nie widzą już żadnego rozwiązania i wtedy nie mówią, nic nie robią lub boją się czegoś zrobić żeby ich postać nie zginęła (np. jak te karwasze u ciebie Soli stały na podeście a z góry spadały linki i cięły wszystko). Wtedy czasem zapada ciszą i BG czując bezsilność starają się poddać biegowi zdarzeń, który przecież powinien zależeć od nich. Czasem trzba ich poprawadzić tylko kto zna odpowiednie proporcje ;). |
Szczerze mówiąc należy uświadomić graczom iż dokonywanie odważnych i niebezpiecznych zarazem czynów leży w gestii Badaczy ponieważ jeśli nie podejmą działań to owe złe siły same wezmą sprawy w swoje ręce a wtedy będzie za póżno. Nie należy niańczyć tylko dać do zrozumienia iż śmierć Badacza jeśli nastąpi nie będzie bezsensowna a przysłuży sie dla dobra sprawy.No i końcowa rzecz -należy nagradzać Badaczy za dynamiczne , odważne granie a także wykazywanie wzmożonej inicjatywy w czasie sesji. Nagrodą nie musi być od razu jakaś wielka rzecz a jak mobilizuje to innych graczy do bardziej żwawej gry:) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:15. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0