Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > DnD i systemy d20 > Zrujnowana Twierdza
Zarejestruj się Użytkownicy

Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-02-2013, 12:00   #1
 
CCORD's Avatar
 
Reputacja: 1 CCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodze
Red face "Niesprawiedliwość" w grze.

Cześć, pewnie ktoś uzna to za głupie, może ktoś weźmie na poważnie, a na pewno wiele osób po prostu to nie zainteresuje. Mam taki problem w sesjach. Na przygodach trudniejszych, staram się dobrze wynagradzać graczy. Mam Barbarzyńcę, Łotrzyka, Maga i Kapłana w drużynie. No i podczas takiej przygody Barbarzyńca dostanie 2 dobre młoty i 1 topór, Mag dostanie dobry miecz, jakąś lepszą laskę, Kapłan jakieś pierścienie, też miecze. No a Łotrzyk... Dam mu na koniec, po walce z bossem, taki dobry miecz, miecz jakiegoś żywiołu, który przy krytyku może zamrozić przeciwnika... I wtedy się zaczyna - wszyscy gracze zaczynają mi płakać, że ja faworyzuję Łotrzyka (chociaż to co oni dostają ma większą/ taką samą wartość co miecz Łotra), że on ma zawsze najlepiej, że oni nic nie dostają. Potem to jeszcze usprawiedliwiają, że Łotrzyk jest moim kumplem z klasy i on dostaje wszystko co najlepsze, a oni nic. Co z tego, że Kamil (Łotrzyk) jako jedyny myśli jak pokonać przeciwnika, stara się pomagać drużynie, a nie ucieka od walki, gdy zostanie sam, reszta będzie ranna, nie mam z nim problemów typu "Dlaczego nie mogę zaatakować 5 przeciwników na raz, zrobić 15 kroków do przodu, skoczyć na plecy smokowi, wbić mu miecz w głowę, przeciąć mu szyję, a na koniec jeszcze się onanizować"... Co prawda to był tylko przykład, ale moi gracze starali się robić równie niedorzeczne rzeczy. A no i jeszcze młodszy brat Łotrzyka, gdy wyrzuci 1 któryś już raz, ja się zdenerwuję i zabiorę mu jakaś średnią broń, prawie zaczyna płakać (5 klasa) i próbuję zabić drużynę, co mam zrobić w takiej sytuacji?
 
CCORD jest offline  
Stary 23-02-2013, 16:48   #2
 
daamian87's Avatar
 
Reputacja: 1 daamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znany
Hmm.. Od początku.
1) Jeśli chodzi o "prezenty" dla łotrzyka to z jednej strony Twoja, jako MG, decyzja komu i co dajesz i pasztet im do tego. Z drugiej jednak strony postaw się w pozycji barbariana np. Lejesz wszystko w łeb, stoisz w pierwszej linii a nie dostajesz zbyt wiele. Musisz znaleźć złoty środek, co jest nie realne. Albo stawiaj na swoim i stwierdzaj: ja rozdaję itemy i rozdaję je według zaangażowania, więc proszę mi nie wcinać się. Albo nie rozdawaj itemów i złota. Niech się namęczą z zabiciem smoka, a potem nich się okaże że skarb jest gdzieś schowany i nie ma nic po za garstką złota.
2) Co do 5-klasisty, który strzela focha. Pozwól mu na rzucenie się na współtowarzyszy. Albo go spacyfikują słownie, albo za pomocą magii i miecza. Obrazi się? Bywa. Wszystkich nie zadowolisz. Chłopak się nauczy po 4 straconej postaci, że nie wszystko jest tak jak chce. Stracił item, bywa. Albo się z tym pogodzi albo zginie
 
__________________
"Marzę o cofnięciu czasu. Chciałbym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku". - Janusz Leon Wiśniewski
daamian87 jest offline  
Stary 23-02-2013, 19:20   #3
 
Panicz's Avatar
 
Reputacja: 1 Panicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputację
1. Jeden pomysł jest taki: niech gracze mają jako nagrody pewną ograniczoną pulę przedmiotów, każdy zestaw specjalnie dla swojej klasy. Zleceniodawca zadania zaoferuje im w nagrodę za jego wykonanie możliwość wybrania sobie z jego bogatej zbrojowni konkretnych przedmiotów. Barbarzyńca i cała reszta będą mieli przed oczami katalog z możliwościami i to od ich wyboru będzie zależało, co im się utrafi. Niech przedmioty różnią się, ale będą na zbliżonym poziomie, może równocześnie oznakowane w sposób sugerujący ich powiązanie (np. wszystkie należały do zgodnie współpracującej drużyny). W ten sposób dasz im zarówno wybór (a ludzie lubią mieć wybór) i obronisz się od zarzutu arbitralności przy przydzielaniu nagród.

Poza tym staraj się rzucać wg tabel z podręcznika na przedmioty i podkreślaj, że nikogo nie faworyzujesz, za wszystkim stoją kości. A jak nie wystarczy to możesz nawet raz czy dwa być łaskawszy dla pozostałych postaci kosztem łotrzyka (za parawanem losowości). Zobaczą, że fortuna kołem się toczy, a prędzej czy później zazdrość im przejdzie.

2. Co to znaczy, że jak wyrzuca 1kę to zabierasz mu broń? Nie karz zbyt surowo za kwestie losowe, a raczej za głupotę/lenistwo, jednocześnie nagradzając po sesji za dobre pomysły itd. I po prostu wytłumacz mu, żeby podchodził do rzeczy na luzie, raz pod wozem, raz na wozie. Niech ma "swój dzień" na którejś sesji, innym razem, kiedy będzie kiepsko mu szło przypomnij mu o jego "chwili chwały".

Poza tym: staraj się wyłapywać dobre pomysły/dzielne zachowania itd. na sesji, wynotowuj sobie, co kto zrobił. A później po sesji nagradzaj doświadczeniem i jakimiś bajerami. Staraj się jednak "wyłapać" coś takiego u każdego, docenić za pewne wysiłki nawet słabszych graczy - kiedy sami zobaczą profity powinni załapać, co i jak.
 
Panicz jest offline  
Stary 23-02-2013, 19:58   #4
 
CCORD's Avatar
 
Reputacja: 1 CCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Napisał Panicz Zobacz post
2. Co to znaczy, że jak wyrzuca 1kę to zabierasz mu broń?
Źle mnie zrozumiałeś. Nie mówię, że zabiorę mu jak raz wyrzuci 1, zresztą nie zabieram mu broni, może źle się wyraziłem. Dajmy na to Tropiciel, strzela z kuszy +3 i wyrzuci 1. Ja mu każę rzucać jeszcze raz i wyrzuca mniej niż ustalony stopień trudności. Wtedy rzucam ja i ustalam co się stało, czy upuścił, albo przeciwnik mu zabrał, czy cięciwa pękła itd.
Co do tego, że mam mu się pozwolić rzucić na drużynę... Nie wychwalając się zbytnio, wśród całej ekipy ja jestem jedną z tych bardziej myślących osób (reszta to prawdziwe debile), co najmniej 2 graczy w takim wypadku też by się obraziło, więc nie miałbym z kim grać. Poza tym boje się, że Barbarzyńca ich zabije, bo jest dosyć silny (w sumie jego postać ma niesamowity potencjał, ale nie umie jej wykorzystać :P).
A no i jeszcze coś muszę sprostować, to nie jest tak, że Barbarzyńca dostanie topór dwuręczny +1, a Łotrzyk miecz żywiołów +5, który pozwala zadać ponad 100 dmg jeśli trafi, bez żadnych bonusów... To jest tak (taki przykład): Nie rozdzielam itemów na koniec, ale podczas przygody, więc napiszę tylko co dostali. Mag dostał miecz krótki +3, laskę pajęczyn (czy jakoś tak) i dosyć drogie komponenty do czarów za odcięcie głowy meduzie, która unieruchomiła całą drużynę, Barbarzyńca dostał topór dwuręczny +3 i młot bojowy +3, który gdy wyrzuci 20 ogłusza przeciwnika na 1/3 kolejki (taki przykład, nikt akurat takiego przedmiotu nie ma u mnie w drużynie) za pokonanie grupy goblinów, która uprowadziła resztę drużyny, Kapłan za dobre leczenie i ożywienie npc'ta (za takie gesty nagradzam i to mocno, bo oni tego nie robią, nadal nie zczaili, że się opłaca) pierścienie ochrony, ataku i życia, a Łotrzyk dostał na koniec Miecz Ognia, który przy krytyku robi obrażenia 1k6 od ognia i w następną kolejkę też, który jest w sumie mieczem półtoraręcznym i nie robi kolosalnego dmg i 300 sz. No i w takim wypadku oni się czepiają, że go faworyzuję. Wydaje mi się, że to w miarę sprawiedliwe, jeśli Łotrzyk na poprzedniej przygodzie zrobił trochę więcej niż oni i dostał trochę lepszy przedmiot, więc teraz dostał coś o mniejszej wartości niż oni... A oni się czepiają, bo on to wykorzystuje w dobry sposób. Raz żeby im pokazać, że to nie jest takie dobre, zamienili się na 1 przeciwnika kartami (pomysł Łotrzyka, nie mój), słabo poszło temu, który grał Łotrzykiem, ten który grał Barbarzyńcą zagrał dobrze (znaczy wiecie, Łotrzyk to Barbarzyńca i na odwrót, bo się zamienili, ogólnie Łotrzyk gra dobrze, a Barbarzyńca przeciwnie). Niby liczą się kostki, ale jest różnica między "walę", a "próbuje zestrzelić żyrandol kuszą, aby ich zmiażdżył. Mam takie i takie plusy do trafienia *kul* 15, udało się?". Przynajmniej dla mnie.
 
CCORD jest offline  
Stary 24-02-2013, 00:43   #5
 
Kelly's Avatar
 
Reputacja: 1 Kelly ma wyłączoną reputację
Problem istnieje rzeczywiście i wedle Twojej opowieści, to raczej jest problem niedojrzałości owych osób. Bowiem wiadoma sprawa, niesprawiedliwość GMa zawsze uderza drużynę oraz sprawia, ze nie chce się graczom grac, że nie mają zaufania, jeśli jednak jest to niesprawiedliwość urojona, to walczyć z nią nadzwyczaj trudno.

Rada 1
Jeszcze raz zacznij od siebie sprawdzając, czy rzeczywiście tamten łotrzyk nie dostaje więcej. Tak na wszelki wypadek.

Rada 2
Ściśle notuj, co im przekazałeś, najlepiej z oficjalną wartością. Jakby co, wtedy zawsze możesz przedstawić: Chłopaki, barbarzyńca otrzymał od tylu czy tylu sesji takie a takie przedmioty wartości takiej a takiej, zaś łotrzyk … Możecie sami sprawdzić oraz porównać.

Rada 3
Spróbuj dać im przez jakiś czas wyłącznie przedmioty dostępne dla każdego, przydatne wszystkim. Jakiś pierścień odporności na zimno, jakieś buty latania czy cokolwiek. Zobacz, jak Twoja drużyna to dzieli pomiędzy siebie. Ponotuj sobie oraz ileś sesji później pokaż im, jak dzielili. Jeśli naturalnie robią to nieuczciwie, wyjdzie na kwotach.

Rada4
Co do polepszania gry. Staraj się spotkać z każdym graczem pomiędzy sesjami osobno oraz porozmawiać z nim. Co mu się podobało, co nie, co jest uczciwe wedle niego, co nie, jak mógł się zachować w danej sytuacji, jak nie etc. Takie spotkania mogą nauczyć wiele ich oraz Ciebie. Warto także przedyskutować, jakich sesji oni by chcieli, jaki typ rozgrywki lubią, jakich przygód oczekiwaliby.

Rada 5
Co do doświadczenia, warto jest bezpośrednio po sesji, kiedy przyznajesz doświadczenie dać jakąś standardowa kwotę za sesję oraz powiedzieć: panowie, teraz wy mówcie mi po kolei, za co mam przyznać doświadczenie wam, co takiego specjalnego zrobiliście, co odegraliście świetnie? Nie rzuty kostka, ale jakie mieliście super pomysły, albo jako naprawdę klimatycznie zachowaliście się. Wtedy gracze zaczynają analizować swoje postępowanie, przypominać sobie sesje oraz sami zaczynają się łapać, ze wcale nie są tacy super, lecz powinni trochę wykonywać pewne sprawy lepiej. Wprawdzie miałem takiego gracza, który stwierdził, że nie lubi tak oraz nie chce wobec tego punktów doświadczenia, ale cóż, zawsze zdarzają się takie osoby.

Rada 6
Dotycząca owego piątoklasisty, jeśli ktoś pragnie zrobić coś niemożliwego, możesz:
- poprosić go, żeby zademonstrował, oczywiście w miarę możliwości mieszkaniowych. Ktoś mówi, ze skacze kilka metrów do góry mając ciężką zbroję? Proszę bardzo, naładuj mu książki do plecaka, zaproponuj doskoczenie do sufitu chociażby mając to na plecach właśnie.
- pokazać mu rekord świata w danej dziedzinie oraz wyjaśnić, że sesje role playing są wprawdzie nierzeczywiste, jednak opierają się mocno na realiach. Nawet Rambo nie robił takich cudów, jeśli zaś chce je wykonywać, to istnieją systemy dotyczące superbohaterów. Tam takie rzeczy są możliwe.
 
Kelly jest offline  
Stary 24-02-2013, 20:04   #6
 
CCORD's Avatar
 
Reputacja: 1 CCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodze
Dzięki za złote rady, na pewno się przydadzą
Co do rady 3 - Niestety zakładam, że gdybym dał im przedmiot do podzielenia między siebie, to byłyby 2 możliwe scenariusze. Jeden, gdy wszyscy są zgodni, że ma go dostać jakaś osoba, bo reszcie to się do niczego nie przyda. Drugi, gdzie wywiąże się kłótnia i będę musiał interweniować, tłumacząc im jak mają podzielić, zastanowić się, kto najlepiej skorzysta, kto najwięcej zrobił aby to zdobyć itp.
A co do rady 4 - Nie muszę się spotykać, bo wszystkie ich skargi na mnie, lub sesje (niestety prywatne też, ale to inna sprawa) przekazuje mi kumpel, nie wiem czy za ich wiedzą, czy nie, bynajmniej go o to nie proszę, tak samo wychodzi jak rozmawiamy. Nie spotykam się z wszystkimi też z tego powodu, że... Nie bardzo lubię jednego z nich jako człowieka, a drugi jest irytujący... Ogólnie to ich jest 3, mają po jednej postaci i pozwoliłem im poprowadzić razem kapłana, bo wcześniej gdy jeden grał paladynem, to wszyscy umierali. Ogólnie rzeczywiście nie są zbyt sprytni, ani dojrzali. No cóż, w wakacje mam o wiele lepszą ekipę, ale jak to się mówi - darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda
 
CCORD jest offline  
Stary 24-02-2013, 20:28   #7
 
Panicz's Avatar
 
Reputacja: 1 Panicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputację
To mimo wszystko postaraj się poszukać innych współgraczy, choćby dając ogłoszenie o sesjach na żywo w odpowiednim dziale forum. Jeśli się kogoś nie lubi to ciężko z tym walczyć podręcznikami psychologów-magików i cudami z internetu. To się będzie przekładać na jakość gry. Nie ma co kopać się z koniem.
 
Panicz jest offline  
Stary 24-02-2013, 23:49   #8
 
Kelly's Avatar
 
Reputacja: 1 Kelly ma wyłączoną reputację
Panicz chyba ma rację, jednak Kolego, po co miałbyś interweniować, żeby im coś tłumaczyć? Przy takich interwencjach właśnie mogą mieć gracze wrażenie, że naciskasz dla korzyści konkretnej osoby. Kłócą się? Trudno. Przejdzie im. Możesz ewentualnie dać im 5 minut, jak nie wybiorą, możesz im je zabrać. Normalnie wiesz, jakiś złodziej okradnie, podczas kiedy oni się spierają, albo coś. Jeśli nie są idiotami, zrozumieją, że dziecinada nie popłaca. Jeśli jednak są, być może nie dorośli do rpg. Moze wtedy pomyśl nad zmianą systemu na taki dla herosów.

Co do czwartego, bardzo, ale to bardzo się mylisz. Nic nie zastąpi bezpośredniej rozmowy na temat sesji, punktów, doświadczenia, podziałów przedmiotów. im zaś GM oraz gracze maja mniej doświadczenia, tym bardziej jet to istotniejsze. Daje obydwojgu nie tylko wiedzę, ale także wzajemnie pokazuje oczekiwania, przedstawia każdej ze stron punkt widzenia tej właśnie drugiej oraz pozwala graczowi dostrzec, ze GM naprawdę się stara, naprawdę dba, naprawdę stara się zrobić fajna sesję. Natomiast jeśli nie lubicie się, jako kumple, to kwestia inna. Osobiście nie rozumiem grania z takimi osobami. Albo poszukaj innych, albo pograj sobie na skypie, bowiem taka zabawa także jest ok, zaś graczy można znaleźć niekiedy sensownych.
 
Kelly jest offline  
Stary 26-02-2013, 00:26   #9
 
Radagast's Avatar
 
Reputacja: 1 Radagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał Kelly Zobacz post
wtedy pomyśl nad zmianą systemu na taki dla herosów.
Bardziej niż DnD? Wiele takich nie ma.
Zgadzam się z przedmówcami co do faktu, że RPG to zabawa. Bawimy się z ludźmi, których lubimy, i którym ta sama zabawa sprawia przyjemność. Jeśli się nie lubicie, a im RPGi nie pasują, nie zmusisz ich żeby im się spodobało. Uściśnijcie sobie prawice i każdy w swoją drogę.

Natomiast w temacie podziału:
Po pierwsze, jeśli gracze mają jakieś uwagi, to przełknij dumę i postaraj się dostosować do ich oczekiwań. Niekoniecznie każdych, dla Ciebie to też ma być przyjemność.
Po drugie nie dawaj im co chwilę nowych trwałych przedmiotów. Możesz im dawać napoje, zwoje, kasę. A jak się wzbogacą to sobie kupią to, co będą chcieli. I wtedy najlepiej siądź z każdym z osobna i odpowiadaj na każde, najgłupsze nawet pytanie odnośnie mechaniki. I nic nie sugeruj, niech sami wybiorą. Uczciwie? Bardziej się chyba nie da. A że łotrzyk zamiast przedmiotu kupi gildię i nadal będzie najfajniejszy... bywa.
Po trzecie, magicznej broni się nie da łatwo zepsuć. Jedynka powinna oznaczać np. jej upuszczenie. Nie wiem, czy jest w podręczniku taka akcja, ale tę broń można podnieść. Więc niech Ci się piątoklasista nie rzuca, że mu atak nie wyszedł.
Po czwarte primo, niech mają wybór. "Są cztery ołtarze. Na każdym możecie położyć jeden przedmiot i musicie to zrobić równocześnie, bo inaczej wszystko wybuchnie. Jeden ołtarz daje zbroi +2 do KP i zmniejsza karę o 1, drugi dodaje 1k6 obrażeń od ognia, trzeci sprawia, że przedmiot na wezwanie przybywa do właściciela, a czwarty pozwala raz dziennie rzucać Łańcuch błyskawic. Wybierajcie." Voila. Jak się boisz, że się pobiją, to wylosuj (jawnie) kolejność w jakiej wybierają. I zapowiedz, że następnym razem ten kto był teraz pierwszy będzie ostatni, reszta awansuje o jedno miejsce. Albo losuj od nowa.
Po piąte, pamiętaj, że DDki DDkami, a RPG oznacza Role Playing Game, a nie Rucznoj Protiwotankownyj Granatomiot. Zrób przygodę konkretnie pod jednego gracza (nie łotrzyka!). Niech przez całą sesję będzie zajęty. Niech robi to, co mu sprawia największą frajdę, a reszta mu tylko pomaga. A na koniec to on dostanie skrzynię ze skarbami... trzema i będzie je miał rozdzielić między pomocników (ew. zakosić dla siebie). A tydzień później oczywiście inny gracz będzie w centrum uwagi i sprawiedliwości się stanie zadość.
Po szóste: Daj graczom 500 PD (przykładowa liczba) i 100~200 do wręczenia komuś. Każdy mówi kto mu czym zaimponował i daje PDki (nie może wziąć dla siebie ma się rozumieć i koniecznie musi uzasadnić). Może w ten sposób zwrócisz ich uwagę na to, co czyni sesje fajnymi. Albo oni zwrócą Twoją

PS. Ciekawe, że i Kelly, i ja napisaliśmy po 6 rad. Żebyś mógł rzucić k6 i wybrać jedną do zastosowania. A w poście Panicza rzucasz monetą
 
__________________
Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution.
Because I must not allow anyone to stand in my way.
-DN
Dyżurny Purysta Językowy

Ostatnio edytowane przez Radagast : 26-02-2013 o 00:29.
Radagast jest offline  
Stary 27-02-2013, 14:28   #10
 
CCORD's Avatar
 
Reputacja: 1 CCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodzeCCORD jest na bardzo dobrej drodze
To ja mam wybrać jedną XD? Miałem zamiar zastosować wszystkie. Z twoich rad (dzięki za nie) najbardziej mi się podoba opcja z ołtarzem i przygodą nastawioną pod jednego gracza
 
CCORD jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:11.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172