Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > DnD i systemy d20 > Zrujnowana Twierdza
Zarejestruj się Użytkownicy

Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje...


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-04-2015, 01:42   #21
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 7457 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Molkar Zobacz post
Ogólnie co do maga - nie uważam aby na wysokich lev miał tryb god mode nie ma takiej postaci / takiego przeciwnika którego nie da się zabić.
To może nie God Mode, ale Zapomnianych Krainach 17 levelowy może rzucić Pocałunek Wampira na siebie i chowańca (jednocześnie) z atutem Długotrwały... Biorąc do tego atut finezji ataków dotykowych i wszystkie czary długotrwałe zwiększające Zręczność i/lub klasę pancerza. Chyba sam przyznasz, że taki koleś powiedzmy z sową z gołymi rękoma i na golasa to ostry zawodnik (od tchórzenia ma stan lotny).
A co najlepsze po walce czarodziej i chowaniec wyleczą się serią wzajemnych dotyków wampira (HAHAHA).
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest teraz online  
Stary 07-04-2015, 02:01   #22
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 2390 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
A przygotowany wojownik przyjdzie do niego z przedmiotem dającym pole antymagii i zasieka go mieczem na każdego nawet munchkina można przygotować przeciwnika. Tak jak mówiłem każda postać jest potężna na wysokim lev jeśli atakuje go ktoś nieprzygotowany a każda jest słaba jeśli przeciwnik się odpowiednio przygotował Bardzo często zapomina się, że przeciwnicy mają współczynnik Intelekt a przeciwnicy Magowie mają go na bardzo wysokim poziomie i nie zrobią "huzia na juzia" żeby kogoś zaatakować. Będą knuć, planować, przygotowywać teren.
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 07-04-2015, 02:57   #23
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 7457 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Molkar Zobacz post
A przygotowany wojownik przyjdzie do niego z przedmiotem dającym pole antymagii i zasieka go mieczem na każdego nawet munchkina można przygotować przeciwnika. Tak jak mówiłem każda postać jest potężna na wysokim lev jeśli atakuje go ktoś nieprzygotowany a każda jest słaba jeśli przeciwnik się odpowiednio przygotował Bardzo często zapomina się, że przeciwnicy mają współczynnik Intelekt a przeciwnicy Magowie mają go na bardzo wysokim poziomie i nie zrobią "huzia na juzia" żeby kogoś zaatakować. Będą knuć, planować, przygotowywać teren.
Już wstępie napisałem, że nie jest niepokonany. I nie trzeba wcale kombinować z artefaktami... Dobry kapłan albo paladyn mają spore szanse go załatwić.

Po za tym to tylko taki pomysł optymalizacyjny, a ty z tego robisz munchikna. A po za tym źle pokazujesz jego słaby punkt. Słabym punktem tego pomysłu jest, że pocałunek wampira jest bezużyteczny w cywilizowanych stronach z powodu wyglądu czarodzieja.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 07-04-2015 o 03:03.
archiwumX jest teraz online  
Stary 07-04-2015, 11:09   #24
 
Clutterbane's Avatar
 
Reputacja: 16303 Clutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputację
Cytat:
Na takiej samej zasadzie można nie stosować PP i dalej grać w WFRP.
PP to tylko "continue" z gier komputerowych żeby MG mógł dokończyć scenariusz, CR to fundament całej matematyki D&D WotC. Feel the difference.
 
__________________
[D&D 5E Basic Rules] Zatraceni Pogromcy (18+) - Poszukiwanie przygód w świecie rzuconym na pastwę potężnych czarodziejów, gdzie dziesiątki chciwych państw nieustannie walczą o ziemię i bogatwa, a którego cudów większość ciężko harujących w polu ludzi nigdy nie odkryje i nie zazna.
Clutterbane jest offline  
Stary 07-04-2015, 17:27   #25
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 43836 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Cytat:
CR to fundament całej matematyki D&D WotC
Gdyż? Ponieważ...?

Na tej samej zasadzie można uznać PP za fundament WFRP, bo jest pasującym elementem do czarnego humoru świata Warhammer Fantasy.

Gdyby CR rzeczywiście był fundamentem całej matematyki w D&D to ja nie byłbym w stanie (bez znalezienia zamiennika) prowadzić w tym systemie. Za fundament całej matematyki D&D prędzej można uznać atrybuty i związane z nimi kary oraz premie.

Cytat:
A przygotowany wojownik przyjdzie do niego z przedmiotem dającym pole antymagii i zasieka go mieczem na każdego nawet munchkina można przygotować przeciwnika. Tak jak mówiłem każda postać jest potężna na wysokim lev jeśli atakuje go ktoś nieprzygotowany a każda jest słaba jeśli przeciwnik się odpowiednio przygotował Bardzo często zapomina się, że przeciwnicy mają współczynnik Intelekt a przeciwnicy Magowie mają go na bardzo wysokim poziomie i nie zrobią "huzia na juzia" żeby kogoś zaatakować. Będą knuć, planować, przygotowywać teren.
Problem w tym, że mag na 20 poziomie może być przygotowany pod praktycznie każdą sytuacje. Czasem samo zabicie może nie wystarczać, bo przeciwnik może posiadać swego klona ukrytego w jakimś plugawym laboratorium, gdzieś na innym planie egzystencji. Nie powiem, moc wysokopoziomowego czarodzieja jest w D&D 3.0+ wręcz niewyobrażalna i bardzo mi się to podoba (np. taka wyprawa na ubicie wysokopoziomowego czarodzieja może być fundamentem wieloletniej kampanii), ale wolę jego wersje z AD&D 2.0, gdzie co prawda jest chyba jeszcze większa różnica między wizardem, a fighterem, ale za to gra wizardem na pierwszych poziomach graniczy z szaleństwem. Dosłownie glass cannon, który potrafi wypstrykać się ze wszystkich zaklęć w pierwszym starciu.

Wojownik powinien przedstawiać właśnie taki easy-mode i choć magowie na pierwszych poziomach w PFie i D&D 3.5 nie mają łatwo, to wciąż uważam, że i tak trzymają się całkiem dobrze w przeciwieństwie do swych poprzedników z wydań TSR.
 
Warlock jest offline  
Stary 07-04-2015, 22:38   #26
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 2390 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Niby jak najbardziej może, pytanie jak wiele jego przeciwnik wie, bo są odpowiednie czary które po zabiciu wiążą duszę i wtedy taki klon za wiele nie pomoże
Też jestem zdania, że czarodzieje muszą być potężni szczególnie na wysokich poziomach. Chociaż najbardziej makabryczna magia jest w Mag Wstąpienie, tam Mag jest praktycznie idealny jeśli chodzi o system czarów i jego moc
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 08-04-2015, 09:10   #27
 
Clutterbane's Avatar
 
Reputacja: 16303 Clutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputację
Cytat:
Gdyby CR rzeczywiście był fundamentem całej matematyki w D&D to ja nie byłbym w stanie (bez znalezienia zamiennika) prowadzić w tym systemie. Za fundament całej matematyki D&D prędzej można uznać atrybuty i związane z nimi kary oraz premie.
Prowadzisz, po prostu robiąc z lochoencounterotłuka grę do wszystkiego. To, że używasz pralki jako miksera nie czyni z tej pralki faktycznie miksera. I serio lepiej użyć miksera.

Ciągnięcie argumentu z PP to nędzna sofistyka niestety.
 
__________________
[D&D 5E Basic Rules] Zatraceni Pogromcy (18+) - Poszukiwanie przygód w świecie rzuconym na pastwę potężnych czarodziejów, gdzie dziesiątki chciwych państw nieustannie walczą o ziemię i bogatwa, a którego cudów większość ciężko harujących w polu ludzi nigdy nie odkryje i nie zazna.

Ostatnio edytowane przez Clutterbane : 08-04-2015 o 09:36.
Clutterbane jest offline  
Stary 13-01-2016, 02:27   #28
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1878 Ulli ma wspaniałą przyszłośćUlli ma wspaniałą przyszłośćUlli ma wspaniałą przyszłośćUlli ma wspaniałą przyszłośćUlli ma wspaniałą przyszłośćUlli ma wspaniałą przyszłośćUlli ma wspaniałą przyszłośćUlli ma wspaniałą przyszłośćUlli ma wspaniałą przyszłośćUlli ma wspaniałą przyszłośćUlli ma wspaniałą przyszłość
Mam prośbę o radę dotyczącą klas postaci. Mam niedoświadczonego gracza, który chce grać jeźdźcem w typie Araba, Berbera lub Tuarega. Spec od walki bronią białą, który wyżej ceni spryt i szczęście niż siłę. Mi przychodzi do głowy tropiciel. Może jakiś rodzaj wojownika? Ostatecznie wojownik ma jeździectwo i postępowanie ze zwierzętami.

Są jakieś klasy z nieprzetłumaczonych dodatków, które lepiej pasują do takiego pustynnego nomada? Świat Greyhawk a więc Faeruńskie dodatki odpadają.
 
Ulli jest offline  
Stary 13-01-2016, 11:01   #29
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 10093 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Cytat:
Są jakieś klasy z nieprzetłumaczonych dodatków, które lepiej pasują do takiego pustynnego nomada? Świat Greyhawk a więc Faeruńskie dodatki odpadają.
Czemu mechanika się nijak nie zmienia.
Proponuje tropiciela a na prestiż później sharskiego łowcę.

Druga opcja PMP dostosowanie klasy tropiciela do wymogów gracza coś zabierzesz z klasy coś dodasz i będzie taka klasa jaką by chciał grać.
Lub poszukaj jakieś klasy domowej np. Nomad (3.5e Class) - D&D Wiki
Traveler (3.5e Class) - D&D Wiki
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 13-01-2016 o 11:29.
Cedryk jest offline  
Stary 14-01-2016, 02:14   #30
Dział DnD
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 22522 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
Ulli tropiciel z elementami łotra czyli Scout z Complete Adventurer (strona 10). Wadą jest niestety, iż jego umiejętność Skirmish nie współgra z atakami z wierzchowca. Nie mniej może mu się spodobać.
 
__________________
De mortuis crepitus
Aberdonensis de furor
Infernus irae!
Then they died
Googolplex jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:11.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169