|
Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
07-04-2015, 01:42 | #21 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
A co najlepsze po walce czarodziej i chowaniec wyleczą się serią wzajemnych dotyków wampira (HAHAHA).
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. | |
07-04-2015, 02:01 | #22 |
Reputacja: 1 | A przygotowany wojownik przyjdzie do niego z przedmiotem dającym pole antymagii i zasieka go mieczem na każdego nawet munchkina można przygotować przeciwnika. Tak jak mówiłem każda postać jest potężna na wysokim lev jeśli atakuje go ktoś nieprzygotowany a każda jest słaba jeśli przeciwnik się odpowiednio przygotował Bardzo często zapomina się, że przeciwnicy mają współczynnik Intelekt a przeciwnicy Magowie mają go na bardzo wysokim poziomie i nie zrobią "huzia na juzia" żeby kogoś zaatakować. Będą knuć, planować, przygotowywać teren.
__________________ „Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?” Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427 |
07-04-2015, 02:57 | #23 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Po za tym to tylko taki pomysł optymalizacyjny, a ty z tego robisz munchikna. A po za tym źle pokazujesz jego słaby punkt. Słabym punktem tego pomysłu jest, że pocałunek wampira jest bezużyteczny w cywilizowanych stronach z powodu wyglądu czarodzieja.
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. Ostatnio edytowane przez archiwumX : 07-04-2015 o 03:03. | |
07-04-2015, 11:09 | #24 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: wolny czas [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas | |
07-04-2015, 17:27 | #25 | ||
Konto usunięte Reputacja: 1 | Cytat:
Na tej samej zasadzie można uznać PP za fundament WFRP, bo jest pasującym elementem do czarnego humoru świata Warhammer Fantasy. Gdyby CR rzeczywiście był fundamentem całej matematyki w D&D to ja nie byłbym w stanie (bez znalezienia zamiennika) prowadzić w tym systemie. Za fundament całej matematyki D&D prędzej można uznać atrybuty i związane z nimi kary oraz premie. Cytat:
Wojownik powinien przedstawiać właśnie taki easy-mode i choć magowie na pierwszych poziomach w PFie i D&D 3.5 nie mają łatwo, to wciąż uważam, że i tak trzymają się całkiem dobrze w przeciwieństwie do swych poprzedników z wydań TSR. | ||
07-04-2015, 22:38 | #26 |
Reputacja: 1 | Niby jak najbardziej może, pytanie jak wiele jego przeciwnik wie, bo są odpowiednie czary które po zabiciu wiążą duszę i wtedy taki klon za wiele nie pomoże Też jestem zdania, że czarodzieje muszą być potężni szczególnie na wysokich poziomach. Chociaż najbardziej makabryczna magia jest w Mag Wstąpienie, tam Mag jest praktycznie idealny jeśli chodzi o system czarów i jego moc
__________________ „Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?” Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427 |
08-04-2015, 09:10 | #27 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Ciągnięcie argumentu z PP to nędzna sofistyka niestety.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: wolny czas [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 08-04-2015 o 09:36. | |
13-01-2016, 02:27 | #28 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Mam prośbę o radę dotyczącą klas postaci. Mam niedoświadczonego gracza, który chce grać jeźdźcem w typie Araba, Berbera lub Tuarega. Spec od walki bronią białą, który wyżej ceni spryt i szczęście niż siłę. Mi przychodzi do głowy tropiciel. Może jakiś rodzaj wojownika? Ostatecznie wojownik ma jeździectwo i postępowanie ze zwierzętami. Są jakieś klasy z nieprzetłumaczonych dodatków, które lepiej pasują do takiego pustynnego nomada? Świat Greyhawk a więc Faeruńskie dodatki odpadają. |
13-01-2016, 11:01 | #29 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Proponuje tropiciela a na prestiż później sharskiego łowcę. Druga opcja PMP dostosowanie klasy tropiciela do wymogów gracza coś zabierzesz z klasy coś dodasz i będzie taka klasa jaką by chciał grać. Lub poszukaj jakieś klasy domowej np. Nomad (3.5e Class) - D&D Wiki Traveler (3.5e Class) - D&D Wiki
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 13-01-2016 o 11:29. | |
14-01-2016, 02:14 | #30 |
Reputacja: 1 | Ulli tropiciel z elementami łotra czyli Scout z Complete Adventurer (strona 10). Wadą jest niestety, iż jego umiejętność Skirmish nie współgra z atakami z wierzchowca. Nie mniej może mu się spodobać. |