lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Zrujnowana Twierdza (http://lastinn.info/zrujnowana-twierdza/)
-   -   Pomysł na sesje (http://lastinn.info/zrujnowana-twierdza/15194-pomysl-na-sesje.html)

Pablo0220 29-04-2015 23:05

Pomysł na sesje
 
Witam, szukam ciekawego pomysłu na wątek poboczny w mojej kampanii, krótko o tym co zaszło. Drużyna którą prowadzę musiała dostać się do ruin aby tego dokonać potrzebowali 6 paladynów Pelora, gdyż wejście było zapieczętowane i tylko za sprawą ich świętych symboli mogli je otworzyć. Gdy to zrobili wszyscy Paladyni zginęli poprzez zmodyfikowany czar dotyk wampira, oczywiście gracze nie wiedzieli, że do tego dojdzie. Gracze przeczesali ruiny pozostawili ciała. Nic sobie z tego nie zrobili, że młodzi paladyni zginęli za ich sprawę. Nie przychodzi mi nic kreatywnego do głowy a nie chce robić standardowej krucjaty przeciwko BG.

Autumm 29-04-2015 23:30

Jest taki typ "dobrego" nieumarłego w D&D - albo ostatecznie klasa "martyr" - niech ci zabici paladyni powstaną jako wskrzeszeńcy (albo duchy) i niech prześladują graczów ;)

TomaszJ 30-04-2015 15:33

Ja bym dał klasyczne prześladowanie graczy przez niespokojne duchy paladynów do momentu, aż zostaną pochowani w krypcie zakonnej... tyle że jak gracze wrócą po zwłoki okaże się że coś je pożarło. I dalej mamy klasyczny motyw tropienia i zabicia bestii (do wyboru, zależy od power levelu drużyny, może jakiś ooze, by gracze musieli uważać jak tną i gdzie robią bum, by ciał nie zniszczyć bardziej...) i kwestia czasu, bo wcześniej czy później kości zostaną strawione i/lub wydalone nie wiadomo gdzie :)

A już pokuta w postaci oczyszczania zwłok/kości z cuchnących wydzielin bestii, składanie ich do kupy, płacenie balsamistom za przywrócenie przeżutym ciałom jako takiego wyglądu... czysta rozkosz.

Ukłony i powodzenia!

Pablo0220 30-04-2015 15:59

Świetne pomysły, szczególnie rozwinięcie w drugim poście :) Dzięki za pomoc! :)

Bielon 04-05-2015 14:16

Szczególnie jak już zostaną wydaleni. "Oto święte gówno, które jest esencją sześciu młodzieniaszków..." Cóż za wspaniały artefakt. Do skrzyni go i na ołtarze :)

p
b
.

Aramin 23-01-2016 12:30

Dzisiaj na mojej sesji drużyna będzie iść przez Srebrny Las w Srebrnych Marchiach coby drużynowy tropiciel dostał się do gaju druidów Silvanusa coby prosić o przyjęcie w Krąg Druidów.

Jakieś drobne pomysły na jego próbę mam i myślę, że zostanie dopuszczony do łaski stania się jednym z obcujących z naturą bo brak im podopiecznych, a problemy z cywilizacją coraz większe ;)

Brakuje mi jednak czegoś naprawdę ciekawego i klimatycznego w druidycznym gaju, jak tchnąć życie w druidyczną wioskę, dodać coś oryginalnego?

Myślę żeby mojego przyszłego druida wysłać na próby - najpierw rozmowę filozoficzną z jednym z druidów, potem prosty test wytrzymałości i oddania (coś w stylu Szymon Słupnik na golasa w ekstremalnych warunkach pogodowych). Brakuje mi jednak czegoś nieszablonowego. Ktoś podzieli się ciekawymi pomysłami ;) ?

PS. Panowie są od Silvanusa

Komtur 23-01-2016 13:48

Kilkadziesiąt kilometrów od gaju, w pobliżu wioski Burakowo (lub inne Wilkowyje) coś zakłóca równowagę w przyrodzie. Las robi się mroczny i pełno w nim nienaturalnych stworów, a z wiochy znikają ludzie. Łowca będzie musiał odnaleźć przyczynę zakłóceń i rozwiązać problem. Okazuje się że miejscowy obibok Jarema, przez przypadek natrafił w lesie na starożytne ruiny. Myśląc że znajdzie skarb zszedł do podziemi i przez przypadek obudził zapieczętowane tam ZŁO. Moce ciemności poplątały mu umysł, a on sam ledwie co wrócił do wioski. Bohaterowie będą musieć wykombinować, jak powiązać mrok w lesie z szaleństwem Jaremy i spróbować wyciągnąć od szaleńca informacje dotyczące lokalizacji ruin. Potem już tylko dotrzeć na miejsce (zabijając setki mrocznych bestii) i spróbować zapieczętować miejsce z powrotem nie dając się zwariować.

Eleishar 23-01-2016 17:32

Hm... Może warto coś bardziej storytellingowego, w stylu medytacja pod wielkim dębem (w końcu to Silvanus) w otoczeniu zgrai dzikich zwierząt, z zakazem podejmowania jakichkolwiek działań, nawet jeśli będą agresywne. Próba miałaby się zakończyć w momencie gdy jakieś zwierzę podejdzie do postaci i usiądzie lub położy się przy niej/nim (dajmy na to zostanie potem zwierzęcym towarzyszem postaci).

Pablo0220 10-02-2016 22:53

Prowadzę kampanię stałą drużyną, jeden kolega postanowił do nas dołączyć i niestety pojawiła się sesja poboczna. Chce jego postać fajnie wprowadzić ale brakuje mi rozwinięcia pomysłu. Motyw przewodni kampanii walka dwóch bóstw - (Pelor vs Nerull). Gracze oczywiście opowiedzieli się po tej dobrej stronie. Natomiast nowy gracz będzie grał Elfim Druidem (Obad-Hai). Na ten moment gracze wiedzą, że ich niedoszły kompan znajduje się w sanktuarium druidzkim w księżycowym lesie i trzeba go wybudzić z letargu. (Magiczna hibernacja/medytacja). No i właśnie jak ma wyglądać to wybudzenie do końca nie wiem. Fajnie jakby opierało się na prostej zagadce ale nie musi.

Evil_Maniak 11-02-2016 08:41

  • Nowy kompan leży na ołtarzu na którego bokach można odczytać prostą zagadkę w języku elfów.

    Niczym tafla wody odbija promienie,
    tylko twarz Sehanine przywoła obudzenie.


    Sehanine - chaotyczna dobra pośrednia bogini mistycyzmu, snów, śmierci, podróży, transcendencji, księżyca, gwiazd, niebios oraz księżycowych elfów. Rozwiązaniem zagadki byłoby skierowanie promieni odbijanych od księżyca wprost na twarz nieszczęśnika przy pomocy lustra.

  • Na miejscu tamtejszy największy kapłan rozkaże przynieść kilka składników potrzebnych do naparu, który pomoże go wybudzić. Standardowo - grzyby z między palców ghula, wargi wampira, sutki gnola, gruczoły potowe dżabersmoka, itp. Kiedy już przyniosą kapłan / druid / szaman wyjawi im coś czego nie powiedział wcześniej. To oni muszą wypić ten napar, zapadną po nim w głęboki sen i magicznie połączą się jaźnią z nowym kompanem. Trzeba mu pomóc pokonać koszmar zamieszkujący jego głowę, dopiero to go obudzi.

  • Druid opiekujący się śpiącym bohaterem tak naprawdę wyznawcą Seta (praworządny zły mulhorandzki pośredni bóg pustyni, zniszczenia, suszy, nocy, gnicia, węży, nienawiści, zdrady, złej magii, ambicji, trucizny oraz morderstwa), który używa jego ducha jako narzędzia do terroryzowania swoich znajomków. Mieszkańcy lasu byliby terroryzowani przez ducha wypełnionego złą magią. Zadaniem twojej drużyny byłoby odnalezienie sprawcy - taki mały detektywistyczny quest w poszukiwanie dowodów, co łączyło ofiary, itd.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:50.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172