|
Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-10-2015, 04:19 | #1 |
Reputacja: 1 | Drow tropiciel? Wszyscy (chyba) znamy postać potężnego tropiciela Dritzz'a Do'Urdena. Wystarczy przeczytać Ojczyzne, aby przenieść jakoś tego bohatera na kartę postaci. Ale nie ma szans, że po wyjściu z akademii gościu miał 1 lvl (chociaż na pewno miał ujemne bonusy do wyczuwania pobudek). Nie mam zbyt wiele doświadczenia, a chciałbym stworzyć drowa tropiciela na poziomie 1 w systemie 3.5. Standardowy szablon się do tego nie nada. Czary objawień z połączenia z naturą powinny zostać zmienione na czary wtajemniczeń. Wiedza (natura) na Wiedzę (podmrok)/(jaskinie) czy coś co faktycznie istnieje. Atut więź z dziczą powinniśmy wywalić. Domyślnie ustawić Preferowanego wroga na Drowa, szarego krasnoluda, czy coś w tym stylu. Co dalej? Macie jakieś inne pomysły? Co z awansem, czy ubraniem startowym? (osobiście pomyślałem o zniszczonej zbroi z pajęczyny chityniaków, zachowującej się jak zwykła skórznia.) Co z amuletem domu, jeżeli jest to arystokrata? Co z widzeniem w ciemności jeżeli żyje już od jakiegoś czasu na powieszchni? Jak dostosować tą klasę w taki sposób, aby była grywalna ale nie za bardzo przypakowana? ps. nie, to nie ma być Dritzz, to ma być szablon. z góry dzięki za pomoc |
20-10-2015, 11:25 | #2 |
Reputacja: 1 | |
23-10-2015, 00:03 | #3 |
Reputacja: 1 | W podręczniku chyba do Fareunu jest rozpisany drizzt jak i inni bohaterowie z tego świata. Nie wiem jak to wygląda w wersji na 3.5 ale w wersji na 3.0 większość z nich była słaba i nawet nie za dobrze zrobione postacie graczy z tym samym lev albo niższym by mu tyłek skopały
__________________ „Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?” Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427 |
23-10-2015, 03:18 | #4 |
Reputacja: 1 | Ale powtarzam raz jeszcze, to nie ma być Drizzt... To ma być po prostu zwykły drow-tropiciel :P Wychowany w Menzoberanzzan. Cały myk polega na tym, że nie ma tego całego bullshitu z naturą itp ^^ |
23-10-2015, 12:37 | #5 |
Reputacja: 0 | Zwykły drow tropiciel, czyli zwykły Tropiciel 1 z rasą Drowa (z Księgi Potworów). EPP 2 rasy drowa, czyli efektywny poziom takiego bohatera to 3. Jeśli nie chcesz natury, to wariant Urban Ranger |
24-10-2015, 04:19 | #6 |
Reputacja: 1 | O! Ta stronka się przyda Dzięki wielkie Mansfeld Planowałem stworzyć nowy wariant, a te informacje, jeżeli nie będą sensu stricto odpowiedzią na moje próby, to na pewno pomogą |
22-11-2015, 23:37 | #7 |
Banned Reputacja: 1 | Warto pamiętać, że gra grą a opowiadania to inna sprawa. W książkach dzieją się ciekawe rzeczy, których nie da się często wykonać w grze bo albo zasady nie pozwolą albo nie wiadomo jak do tego podejść. Czytałem „strażnicę na pograniczu” (shit swoją drogą) i już tam były postacie i akcje wymykające się zasadom gry. Jak chcesz robić postać według zasad to rób według zasad. Jak chcesz robić postać która ma być fajna to wpisz jej umiejętności i cechy tak, żeby była fajna. Takie to trudne? Zresztą, co edycja to inne statystyki. Co za różnica? |