Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > DnD i systemy d20 > Zrujnowana Twierdza
Zarejestruj się Użytkownicy

Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-02-2006, 08:25   #51
 
SHAQER's Avatar
 
Reputacja: 1 SHAQER ma wyłączoną reputację
Mieczy oburęcznych faktycznie nie sposób parować. Jeden mój kolega tak zrobił i do dziś ma problemy z barkiem Jeżeli zaś chodzi o D&D to należy pamiętać, że to heroic fantasy. Magia zaklęta w sztylecie zatrzymuje ten potężny oręż. W moim poscie chodziło mi o to, że nieważne czy atakuje się sztyletem czy oburęcznym mieczem zawsze można trafić. Oburęcznym można założyć, że się nie trafia (oczywiście czasami) tylko przeciwnik właśnie przyjmuje cios na tarczę, broń a obrażenia to właśnie to o czym pisałem czyli ból i wewnętrzne obrażenia. Jeżeli chodzi o sztylet to fakt mało robi ale większość ciosów nim wyprowadzanych trafia cel w te słabe punkty właśnie. Ja na swoich sesjach wprowadziłem takie zasady i gra nam się bardzo przyjemnie. Pozdrawiam
 
SHAQER jest offline  
Stary 11-02-2006, 11:55   #52
 
Aegon's Avatar
 
Reputacja: 1 Aegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwu
Mieczem oburęcznym jest łatwiej przecelować, jeśli weźmiemy pod uwagę przeciwnika o dużej zręczności, w zbroi skórzanej, to może zrobić unik. Co prawda nie jest to kryt. pech, ale można rzucać, czy się miecz nie zaryje w ziemię.
 
Aegon jest offline  
Stary 11-02-2006, 13:05   #53
 
Skalar's Avatar
 
Reputacja: 1 Skalar ma wyłączoną reputację
U mnie zbroja dodaje Redukcję Obrażeń, a kara do testów daję też karę do KP, ale są jeszcze dwie zmiany:
-2 nowe umiejętności Walka Wręcz i Strzelectwo, jak ktoś ma dużo Walki wręcz to to mu dochodzi do KP i w praktyce wygląda to dobrze, a waki i tak są krótkie bo u mnie BG dostają 50% mniej PW, ale z BN tak samo co stwarza trochę więcej realizmu
-Druga zmiana to taka że broń ma + bądź - do walki wręcz mianowicie Długi miecz ma +2 do WW lecz wielki topór -2 bo trafić nim o wiele ciężej, tak samo jak się nim bronić
Jeżeli BG ma w ręku łuk to jego WW spada do -1 w łuku krótkim -2 w długim, gdyż są one bardzo nieporęczne w czasie walki wręcz. Tarcza daje 2x więcek KP niż w książce, ale w czasie ataku do Bazowego ataku odejmuje karę za testy
Może brzmi to trochę chaotycznie, ale może to zrozumiecie, jak nie to zrobię przykład walki

__________
Errata
Cytat:
U mnie zbroja dodaje Redukcję Obrażeń, a kara do testów daję też karę do KP
Zamienamy na:
U mnie zbroja dodaje KP normalnie lecz w czasie ataku odejmuję karę do testów z pancerza jak i z tarczy

Pomieszało mi się wszystko
 
__________________
Myślałeś że dzisiaj nie umrzesz? Niespodzianka
Skalar jest offline  
Stary 11-02-2006, 23:22   #54
 
Aegon's Avatar
 
Reputacja: 1 Aegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwu
A z jakiego powodu istnieje ta kara z pancerza i tarczy?
Zmniejszenie możliwości ruchu?
 
__________________
"Gdzie pojawiła się pierwsza pierwotna komórka, tam i ja się pojawiłem. Kiedy ostatnie życie czołgać się będzie pod stygnącymi gwiazdami, tam i ja będę."
Aegon jest offline  
Stary 12-02-2006, 08:20   #55
 
Skalar's Avatar
 
Reputacja: 1 Skalar ma wyłączoną reputację
Dokładnie, ale dodaje się ją TYLKO w czasie ataku, bo jak by było że w obronie też, to by było całkowicie bez sensu
 
__________________
Myślałeś że dzisiaj nie umrzesz? Niespodzianka
Skalar jest offline  
Stary 12-02-2006, 22:15   #56
 
Aegon's Avatar
 
Reputacja: 1 Aegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwuAegon jest godny podziwu
Gdyby do trafienia liczyć zręczność (powinna chyba mieć wpływ na trafienie, a nie tylko występować w finezji w walce), to możnaby dawać ograniczenie zręczności przez pancerz. Tak właściwie, to chyba to wypróbuję.
 
__________________
"Gdzie pojawiła się pierwsza pierwotna komórka, tam i ja się pojawiłem. Kiedy ostatnie życie czołgać się będzie pod stygnącymi gwiazdami, tam i ja będę."
Aegon jest offline  
Stary 14-02-2006, 17:18   #57
 
Skalar's Avatar
 
Reputacja: 1 Skalar ma wyłączoną reputację
A tak przy okazji sprawdziłem z tą redukcją obrażeń, też dobrze działa, a może i nawet lepiej...
Mieliśmy problem jak kolega rzucił korową skórę ale jednak powinna wtedy dawać redukję obrażeń
Dla zainteteresowanych tą metodą: najlepiej byłoby chyba KP zamienić na redukcję obrażeń
 
__________________
Myślałeś że dzisiaj nie umrzesz? Niespodzianka
Skalar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:55.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172