Cytat:
Z tego co wiem, to dotyczy to tylko książek. Gry na przykład zupełnie nie liczą się do storylinii... |
Kutak ma rację. Z tego co wiem na polski są tłumaczone przede wszystkim Kanoniczne książki. A te są oparte chronologicznie najwyżej detale typu wielkości okna czy dzień dwa różnicy mogą być ;) Z kolei na grach się nie opieraj bo te są różnie zrobione. Z tego co wiem to jeden Baldur jest oparty saga NWN już nie. |
Cytat:
|
Acha dzięki. Edited by Kutak: Cytat:
[ Moderowany przez: Milly @ [/b]2006-12-26, 22:51 ] Reg. pkt 6.Podziękowania (posty w stylu "Dzięki" itp.) powinny być zamieszczane we własnym poście z pytaniem/prośbą (przycisk "Edytuj") lub przesyłane za pomocą PW. Jeszcze jeden taki post i poleci warn bez żadnego wcześniejszego upominania! I zapoznaj się z regulaminem forum, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Pozdrawiam -M- Pierwszy! ;-) /Kutak |
Właściwie to nie jest problem, ale na pewno pytanie związane z D&D. W przewodniku mistrza podziemi (polskie wydanie) opisane są magiczne przedmioty w tym buty teleportacji i hełm teleportacji. PC 9 w obu przypadkach, oba robią to samo (teleportacja x3/dzień), ten sam czar i umiejętność przy tworzeniu. Buty kosztują 49 tys. a hełm 73 tys. Przegapiłem jakąś zasadę odnośnie wyceniania magicznych przedmiotów? Skąd taka różnica w cenie? Popatrzę jeszcze raz, bo może źle przeczytałem... dalej to samo :???: Edycja: Chociaż w sumie to mam mały problem. PCprofiler w wersji 3,5 znalazłem tylko po angielsku. Ma ktoś linka do tego programu po polsku? |
Łał, niezły z ciebie nekromanta. A tak poza tym... Wygląda to na kolejną drobną wpadkę WoTC. Żaden inny przedmiot na głowę nie jest droższy od podobnego przedmiotu z innego slotu (np. opaska intelektu ma taki sam koszt jak wszystkie inne podnoszące atrybuty przedmioty.) Co do drugiego pytania - wersja 3.0 PcProfilera nie różni się znacząco od wersji 3.5, więc możesz spokojnie używać tej pierwszej. |
To nie wpadka WotC. Każdy Body Slot ma swoje affinity. Itemy na głowie, czyli hełmy czy inne opaski, są powiązane z ulepszaniem umysłu i atakami na odległość, zaś buty-z ogólnie pojętym przemieszczaniem się. Jeśli zdolność przedmiotu nie pasuje do affinity body slotu, jego cena jest zwiększona o 50%. Affinity butów jest właściwe, więc kosztują 49000, affinity hełmu nie, dlatego kosztuje 49000*1,5=73500. Więcej na ten temat w rubryce "Behind the curtain: Body Slot Affinities" na stronie 288 Dungeon Master Guide. ;) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:09. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0