|
Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
07-09-2005, 18:39 | #11 |
Reputacja: 1 | Aparatura powiadasz?? Tutaj się na takową mówi "Mistrz podziemi"
__________________ ROCK'N'ROLL AIN'T NOISE POLLUTION |
07-09-2005, 22:39 | #13 | ||
Administrator Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
__________________ | ||
07-09-2005, 23:32 | #14 |
Reputacja: 1 | Jeśli chodzi o narkotyki, które robią gracze, to moim zdaniem świetne są po prostu rośliny o narkotycznym działaniu. Wystarczy wymyśleć nazwę, sposób przyrządzenia (np. wysuszone i sproszkowane liście tej i tej rośliny wrzucić do wrzącej wody, żuć mięsiste liście innej rośliny etc.) i już. Narkotyki takie mogą wprowadzać w trans, zmniejszać wrażliwość na ból, wspomagać pamięć czy przyspieszać ruchy. Oczywiście nic za darmo - konsekwencją używania takich specyfików jest pogorszenie stanu zdrowia i rzecz jasna uzależnienie. Niestety na mechanice się nie znam, więc o to już musicie zadbać sami (zawsze byłam zwolenniczką storytellingu :P ) |
07-09-2005, 23:41 | #15 |
Administrator Reputacja: 1 | Gdzies ja miałem artykuł o tym ... Jutro znajdę i wrzucę
__________________ |
08-09-2005, 00:14 | #16 |
Reputacja: 1 | Co do narkotyków RPG to naprawdę nie trudno coś wymyślić samemu. Wystarczy wpisać odpowiednie hasło w wyszukiwarkę, trochę pogłówkować względem odpowiedniej mechaniki (tu DnD) i gotowe. Młodsi gracze pewnie nie pamiętają, ale jeszcze jakiś czas temu wychodził miesięcznik M&M. W czasach swej świetności, był to naprawdę niezły magazyn. W owym piśmie kilkakrotnie poruszano temat "Narkotyków w RPG". Również w działach tematycznych (przypisanych do różnych systemów, niestety raczej nie ma DnD), często pisano o miksturach i alchemikach. Oczywiście w miesięczniku (zwłaszcza kiedy przeglądam go teraz, kiedy miałem 15 lat to się nim zachwycałem, ale czasy były inne) nie ma nic odkrywczego, czego by nie można wymyślić samemu. Ale oczywiście gotowe zestawy bardzo przyśpieszają i ułatwiają zadanie. Mogą również podsunąc całkiem nowe pomysły. Odbiegając od tematu mogę polecić M&M'a, młodym graczom. A więc kto może niech zagląda, zawsze cos ciekawego może znajdzie. Polecić tez można CP2020. Tam narkotyków są całe góry i w podręczniku głównym (chyba) pełna mechanika ich tworzenia. No oczywiście że CP to nie DnD, ale pomysłów jest tam naprawdę dużo, wystarczy coś zaadaptować. Pozdro. 8)
__________________ And then... something happened. I let go. Lost in oblivion -- dark and silent, and complete. I found freedom. Losing all hope was freedom. |
08-09-2005, 00:18 | #17 |
Administrator Reputacja: 1 | Toć właśnie zamierzam wrzucić artykuł Czego byś chciał Nass ? Informacji o halucynkach? Bieluniu? Peyotlu? Napisz, uwzględnie Twoją prośbę
__________________ |
08-09-2005, 20:03 | #19 |
Reputacja: 1 | Jeśli chodzi o D&D to narkotyk w świetle zasad jest traktowany jako trucizna a do warzenia trucizn (wg oficjalnych zasad do 3e) uzywamy Rzemiosła (warzenie trucizn) a nie alchemi. Muszę dodać że samemu wziąłem zasady na warsztat zmieniając przeznaczenie alchemii także na warzenie trucizn W każdym razie nie dajcie się zwieść narkotyki ---> rzemiosło
__________________ ROCK'N'ROLL AIN'T NOISE POLLUTION |
08-09-2005, 21:12 | #20 |
Reputacja: 1 | W ed 3,5 ta kwestia została rozwiązana bardzo prosto: nie ma umijetności alchemia Wiec siłą rzeczy trzeba uzywac rzemiosła. |