Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-10-2007, 20:24   #10
Tammo
 
Reputacja: 1 Tammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputację
Przepraszam, że zajęliśmy temat, ale niestety nie mogę się podjąć pomocy via PW, nie dysponuję odpowiednią ilością czasu.

Alaronie, proponuję zatem tak:

1. Sporządź mapę, rozpiski frakcji (choć zgrubsza) oraz klimatu, fauny i flory wysp(y?) gdzie gra będzie się toczyć.

2. Wymyśl sobie linię fabularną, też z grubsza. Coś w rodzaju punktów, jakie chciałbyś, aby gracze 'zaliczyli'. Nie muszą być liniowe. To może być 'poznanie elfiego medyka' lub 'zostanie bogiem chaosu'. Ale chodzi o to, by oddawały Twoją linię fabularną.

3. Dodaj opisy rozgałęzień, wybierz parę kluczowych momentów, gdzie decyzje graczy najwięcej zmieniają.

4. Spisz to wszystko, wybierz MG, który miałby Ci pomóc, i podeślij mu na PW, wraz z informacjami z Twoich ostatnich paru postów.

5. Postaraj się pisać krótko i rzeczowo raczej niż pięknie, elokwentnie i treściwie.

Powodzenia!
Tammo
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem