Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-10-2007, 07:36   #27
abishai
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Detektywów jest paru, więc obdarzony, duchowny lub mag też ma szansę...
BTW. O dostaniu się do gry bynajmniej nie decyduje wzięcie wolnej profesji.
Nie wezmę marnej karty detektywa tylko dlatego, że nie było lepszej karty z tej klasy.
To samo dotyczy reszty klas..

PS. Może to wina źle dobranego potwora na początku karty, ale dementuję pogłoski jakoby wydzial 13 zajmował się eksterminacją wampirów (nawet zmutowani ludzie mają prawa obywatelskie ).
Poza tym jest mnogo innych stworzeń które popełniają przestępstwa.
I nie sugerujcie się Światem Mroku...Nie gram w WoDa, i moja rozgrywka w niczym się na nim nie opiera.

Drugą szalenie ważną sprawą jest to, że gracie policjantami...Nie stoicie ponad prawem, nie jesteście prawem. Waszym zadanie jest pilnowanie przestrzegania prawa. Owszem dopuszczam naginanie prawa(ala Axel Foley czy Harry Callahan), ale jego łamanie będzie karane w sposób zależny od wykroczenia.
Wydział Wewnętrzny zwarty i czujny
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 16-10-2007 o 09:04.
abishai jest offline