Akacja będzie się rozgrywać na tropikalnym lądzie gdzieś daleko w galaktyce. Podczas długiego międzygalaktycznego lotu w statek kosmiczny uderza niesamowicie szybki meteor. Zbity z kursu zaczyna być przyciągany przez pobliskie pole magnetyczne obcej planety matki, Ląduje z hukiem łamiąc się na dwie części w jakimś tropikalnym gąszczu pokrytym przedziwną roślinnością, dominują barwy zielone, czerwone, różowe, pomarańczowe i niebieskie.
Garstka rozbitków (bohaterowie) szuka jakiś oznak cywilizacji i próbuje przeżyć.
Potrzebuję od 2 do 4 osób piszących ok 1 post/ dzień
Opis gigantycznej wyspy:
Wyspa jest w 98% pokryta gęstą „tropikalną”, że tak to ujmę roślinnością, porozmieszczane są na niej malutkie kilku, kilkunastoosobowe osady Karkkahitów (opis poniżej) kilkadziesiąt małych osad, 3 miasta i jedna gigantyczna metropolia w centrum wyspy leżąca w dole wielkiego kanionu. Na wschodzie jest pasmo Ehanotów, na północnym wschodzie morze czerwonej plazmy, a tak gdzie styka się z lądem jest sucha pustynia. Na zachodzie wielkie ruiny przodków, a na północy oddalone od lądu morze niebieskiej plazmy i dwie wyspy.
Lecz powierzchnia zajęta przez punkty mieszkalne stanowi jakieś 0,003% całości wyspy.
Reszta to niebezpieczna przyroda.. (Drapieżne „zwierzęta”, Mięsożerne i gromadzące niebotyczne ilości trucizny Rośliny to tu normalka…)
Umiejętności:
• Roślinoznactwo oraz tworzenie wywarów. Poziom 1 poziom 2
• broń biała . Poziom 1 poziom 2
• broń popularna. Poziom 1 poziom 2
• broń energetyczna. Poziom 1 poziom 2
• naprawa i obsługa urządzeń mechanicznych. Poziom 1 poziom 2
• nastawianie stawów, opatrywanie ran. Poziom 1 poziom 2
• naprawa i obsługa urządzeń elektronicznych i nanotechnicznych. Poziom 1 poziom 2
Rozdajcie 4 pkt. Jeśli chcecie poziom 2 w danej umiejętności przeznaczacie na to 2 punkty.
3 rasy do wyboru:
Frochhowie – istoty o wystających na zewnątrz mózgach, mogą się łączyć myślami z elektromaterią odczytywać i rozumieć impulsy przesyłane przez urządzenia. Genialni w obsłudze urządzeń elektronicznych i broni energetycznej.
Karkkahici – wielkogłowi, pokryci wielką, twardą łuską, z reguły umięśnieni, niektórzy posiadają ogony służące ostatecznie jako broń, Bardzo mądra i inteligentna rasa, lecz słabo radząca sobie z medycyną.
Vikkhroci- podobni do ludzi, lecz o cienkiej, łatwej do przerwania skórze o różnym barwach (od niebieskiej po lekko zieloną) Nieco zwinniejsi od Frochhów i o wiele bardziej od Karkkahitów. Uniwersalna rasa, przeciętna we wszystkich dziedzinach.
Każda postać musi być ubrana w kosmopancerz.
Kosmopancerze (występują w różnych kolorach i kształtach) dzielą się na:
- bardzo lekkie (prawie nic nieważące, maksymalna swoboda)
-lekkie (pozwalają już wyjść bez przeszkód w przestrzeń kosmiczną, odporne na kwas i w pewnym stopniu elektryczność)
- ciężkie (produkowane w celach ochronnych, nieprzebite ich broń biała, broń popularna będzie miał kłopot)
Atrybuty:
Siła:2
Wytrzymałość:2
Zręczność:2
Rozdaj 3 pkt.
Dodatkowe informacje:
Ehanoty
Potężne stworzenia podobne do nosorożców, cechy szczególne to jeden róg z plazmidów, wysokość 6 metrów, waga 70 ton, bardzo cenne wnętrzności (mięso Ehanotów ma nadnaturalne właściwości) tylne kończyny większe, przednie mniejsze . Chodzą na 2 tylnych nogach bądź na 4.
(Tip) broń znajdziecie w magazynie statku
Broń
Biała: dynamiczna katana
Zasilana energią impulsywną ostrze potrafi nagrzać się w ciągu 7 sekund do niewyobrażalnej temperatury, przy użyciu niewielkiej siły roztapia ściany , ( trzeba często ładować)
popularna: blaster
Poręczny pistolet strzelający pociskami energii, nie trzeba go przeładowywać, za magazynek służą energetyczne akumulatory o pojemności 2000 ładunków/pocisków
Broń energetyczna( w tym plazmowa)
Ciężkie działko plazmy (przenośne zakłada się na plecy) dokładnie nakierowuje cel i wyrzuca obliczoną, wystarczającą do zabicia ilość gorącej plazmy, w najnowszym modelu załadowanie trwa od 2,6 do 6,3sek.
na karty czekam 2 tygodnie.
KP
• Imię:
• Rasa:
• Historia: (Pochodzenie: z jakiej planety; planety można wymyślać najlepiej aby leżały w jakiś odległych systemach niezwiązanych z linią fabuły)
• Atrybuty:
• Umiejętności:
• Ekwipunek: (nie pisać broni, broń znajdziecie w magazynie statku)