Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-08-2005, 11:29   #31
fleischman
Administrator
 
fleischman's Avatar
 
Reputacja: 1 fleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał AO
System, który udalo sie dostosować jak narazie do co najmniej 6 settingów, system na podstawie którego oparto zasady Star Wars, system pełen wariantów i zasad opcjonalnych
Tutaj ty coś mylisz, mianowicie system (DnD) z mechaniką (d20). Na d20 powstał też modern, który jest już bardziej elastyczny i umożliwia większą swobodę w dostosywaniu postaci do własnych potrzeb. Ale to inny system a mechanika pozostała ta sama.
Cytat:
Napisał AO
ego nie rozumiem, co ma ilość klas to tego czy sie walczy czy nie?
Nie wycinaj wypowiedzi z kontekstu. Tam było ilość potworów i PrCów do zabijania ich w mnie lub bardziej kunsztowny sposób...
Cytat:
Napisał AO
Gdybyś zagrał w D&D prowadzone porządnie, to byś siedział cicho.
Coś w tym jest. DnD ma sporo różnych dodatków o różnych ugrupowaniach, miejscach, frakcjach, grupach i bandach i powiązaniach między nimi dzięki czemu ma się na tależu podane możliwości intryg, niestety to sporo kosztuje no i jest potrzebn MG, który kupuje DnD po to żeby robić intrygi a nie zalewać graczy potworami co jest dość żadkim zjawiskiem...
 
fleischman jest offline