Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-11-2007, 20:42   #62
abishai
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Taaa..można i spróbować dogadać sie z Grzesznikiem. I być może nawet zna jakąś truciznę...Niemniej nie będzie ona ani tania , ani łatwa w pozyskaniu.

Cytat:
A można prosić o jakiś konkretniejszy opis działania relikwii? Jakie są skutki przebywania w pobliżu czegoś takiego?
Relikiwie są różne...Niemniej mają kilka cech wspólnych:
a) są to zawsze artefakty, zatem ich moce przekraczają możliwości zwykłych magicznych przedmiotów
b)generują stale magiczny krąg przeciw złu o promieniu zależnym od potęgi relikwii.
c) Z czasem obszar na którym przebywa relikwia ulega konsekracji (analogicznie do czaru)
e)nieumarły, demon lub diabeł który zmuszony do przebywania w pobliżu relikwii po jakimś czasie ulega "oczyszczeniu" (jak czar dezintegracja...bez rzutów obronnych, OC czy niewrażliwosc na czary nie wchodzi w rachubę)
f) nawet krótkie zetknięcie wyżej wymienonych z relikwią skutkuje degeneracją ( w postaci 1 poziomu negatywnego na dzień, aż do rozpadu ciala i ducha), którą można co prawda zatrzymać, ale nie jest to łatwe.
g) inne złe istoty przebywające w pobliżu relikwii muszą wykonać rzut obronny co pół godziny, albo ulegną praniu mózgów zwanemu nawróceniem (jak czar pokuta, przy czym zmiana charakteru jest przymusowa)
g) Relikwie powstają jako efekt uboczny heroicznego poświęcenia dobrego herosa lub bóstwa...Dlatego nie ma też złych relikwii
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 05-12-2007 o 14:35.
abishai jest offline