Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-12-2007, 20:46   #1
Lotar
 
Lotar's Avatar
 
Reputacja: 1 Lotar jest godny podziwuLotar jest godny podziwuLotar jest godny podziwuLotar jest godny podziwuLotar jest godny podziwuLotar jest godny podziwuLotar jest godny podziwuLotar jest godny podziwuLotar jest godny podziwuLotar jest godny podziwuLotar jest godny podziwu
[Rekrutacja Warhammer II ed.] Trudna Sprawa

Pomocy! Marienburg jest w potrzebie. Na ulicach tego niezależnego miasta grasuje istota, która zabija bezbronnych mieszczan i żywi się mięsem ofiar. Nawet teraz gdy nikt nie wychodzi z domowego zacisza po zmroku nadal spotyka się zmasakrowane zwłoki. Jednak oprócz tajemniczej bestii Marienburg ma jeszcze jedno zmartwienie. Ze znanego na cały Stary Świat muzeum zginęły klejnoty rodowe rodziny Haksburgów. Cała nadzieja we władzach miasta i łowcach nagród przybywających tłumnie do Marienburgu by upolować tajemniczego stwora lub złodzieja klejnotów. Bowiem za ich głowy wyznaczono nagrodę 10 000 złotych koron.

Problem Marienburga jest wielki, ale niefortunne zdarzenia mogą okazać się pryszczem. Bowiem do miasta zawitali słudzy Chaosu na co dzień żyjący w kanałach i podziemiach!



Przygoda Trudna Sprawa jest dla graczy, którzy lubią myślenie głową za równo formie pracy detektywistycznej jak i wytężania głowy w czasie pojedynku.

W sesji będą pojawiać się rzuty kośćmi zawsze kiedy będą one potrzebne również w walce. Zostaną użyte wszystkie zasady opcjonalne z Księgi Zasad czyli zasady dotyczące pancerza, obciążenia i wszystkie inne. Ja jako MG jestem w posiadaniu podręcznika Zbrojownia Starego Świata i wszystkie rzeczy w nim umieszczone od ekwipunku po opancerzenie i uzbrojenie będzie można zakupić w sklepie. Oczywiście jeśli zostanie zdany odpowiedni test plotkowania. Zostaną również użyte zamieszczone w nim zasady niszczenia pancerzy i tarcz jak również handel wymienny. Jeśli ktoś nie posiada Zbrojowni i nie zna zasad, które opisałem niech wyśle do mnie WP, a ja w odpowiedzi wyśle mu objaśnienie. Potrzebuje od 4 do 6 graczy. Powinni oni być między pierwszą, a drugą profesją, ale weterani też są mile widziani. Bohaterowie mogą mieć dowolną profesję i dowolną rasę. Karta Postaci powinna zawierać:
- Wszystko co zawierała Karta Postaci z końca podręcznika. Jeśli dużo graczy nie będzie wiedziało napisze dokładniej co powinna zawierać.
- Historię maximum na 3 strony w Wordzie, ponieważ ważna jest jakość, a nie ilość.
Karty można wysyłaś do mnie WP lub na mój adres e-mail: vindu@interia.pl .

Na karty czekam do 07.01.08 r. więc macie dużo czasu!!!
 

Ostatnio edytowane przez Lotar : 14-12-2007 o 13:32. Powód: Poprawki
Lotar jest offline