Nie zostałęś przyjęty. Miałeś wątpliwości czy twoja postać spełnia moje wymagania, a ja ci odpowiedziałem. Twoja KP jest bardzo interesująca, ale z wyborem muszę się wstrzymać do 07.01.08 jak zresztą napisałem. Wtedy dopiero wybiorę wszystkich moich graczy.
Mam jeszcze garść informacji:
1. Rzuty kośćmi wykonuję ja za wszystkich Graczy i Bohaterów Niezależnych.
2. Jeśli ktoś w walce będzie chciał użyć umiejętności uniku to wyjaśnie na przykłądzie:
Bohater Lolek walczy z minotaurem. Nadchodzi runda potwora. Deklaruje on szarże na Lolka. Rzut na WW okazuję się udany i minotaur ma szanse uderzyć Lolka w lewą rękę za 6. Gracz ma 24h na napisanie do mnie WP z informacją, że zamierza spróbować uniknąć ciosu. Jeśli chcecie możecie wysłąć do mnie WP z informacją, że wasza postać będzie próbowałą unikać automatycznie każdy cios. Wtedy nie musicie już pisać w trakcie rozgrywki WP do mnie.
3. W podręczniku
Dziedzictwo Sigmara w aneksie II podane są Cechy mieszkańców wielkich prowincji czyli wyjaśnienie jakie dodatkowe umięjętności, zdolności i zasady specjalne mają mieszkańcy róznych prowincji.
Np:
Mieszkaniec Ostermarku w umięjętnościach ma: Plotkowanie albo Sztuka Przetrwania, Wiedza (Imperium), Znajomość Jezyka (Staroświatowy) podczas gdy umiejętności człowieka z Księgi Zasad nie dawały by wyboru pomiędzy Plotkowaniem, a Sztuką Przetrwania.
Jeśli ktoś nie wie jakie współczynniki mają mieszkańcy konkretnej prowincji, napisze mu je w WP musi tylko zgłosić chęć. Oczywiście jeśli ktoś chce grać standardowym człowiekiem pozwolę mu na to.
Na dzisiaj to wszystko!