| [autorski z elementami D&D] Prochowisko Åšwiat zwany Furdun
Oblany z dwóch stron morzem. Żyją na nim wszelakie rasy, począwszy od ludzi skończywszy na pół-orkach. Tysiące miast rozłożonych nierówno po planecie, miliony pochodni oświecające cieniutkie dróżki widoczne z ogromnych gór KhanVad przebiegających przez całą planetę. Wiwerny w srebrnych zbrojach patrolujące strome ścieżki pośród szczytów. Tu żyjecie wy, w tym bezpiecznych a zarazem niebezpiecznym świecie. Zło wypełnia małe, głębokie dziury skrywając swe spaczone oblicze i bojąc się wyjrzeć na zewnątrz.
Rasy
Dostępne:
Ludzie
Półelfy
Elfy
Krasnoludy
Gnomy
Niziołki
Półorkowie
Niedostępne (inne rasy występujące w świecie)
wiwerny, ogry, orkowie, smoki, drowy, giganci, golemy,enty, żywiołaki, mroczne krasnoludy, gobliny, trolle, psowate, kotowate, ptasie, pająkowate,gadzie, driady, nieumarli
Początek fabuły: podróżnicy wędrujący dwójkami docierają do małego osłoniętego lasem miasta pod zboczem gór.
Fabuła: ostatecznie ratowanie całego świata przed kataklizmem.
Tyle mogę zdradzić
Wszystkie rasy żyją wspólnie w miastach. Każda rasa ma swoją architekturę ale i tak wszyscy mieszają się, ludzie mogą mieszkać w domkach na drzewach zrobionych przez elfy, krasnoludy w ciepłych kamiennych domach ludzi, elfy w pobliskich jaskiniach gnomów, niziołki w szałasach półorków. Wszyscy przerabiają domostwa według swoich zasad i potrzeb i tak panuje uporządkowany chaos. Handel często wymienny głównie między półorkami a gnomami, ale ostatecznie powszechną walutą SA kwadratowe fioletowe świecące monety z rudy zwanej powszechnie Hembos. Ich źródłem są mistyczne góry Khahvad. Jej kopalnie rozbudowano na całej planecie.
W każdym mieście ilość mieszkańców danej rasy jest rozłożona mniej więcej po równo.
Nazwy miast z których może pochodzić wasza postać:
Milvition, Rosegate, Puflound, Karres-Montin, Deynoby’w, Erqunfes, Apievew.
Budynki w każdym mieście
Plac
2 stragany
Pałac burmistrza
Mury i wieże strażnicze
Szkoła magików
Koszary
Domy o pomarańczowych dachówkach
Domy wrośnięte na drzewach
Szałasy przerobione
Jaskinie przerobione
Farmy (zborze, warzywa, owoce, len, oliwki)
3 karczmy
pracownie rzemieślników
2 kościoły
cmentarz
Dostępne Klasy:
Kowal, zielarz, browarnik, tkacz, grabarz, rzeźnik, farmer, szynkarz, cieśla, ślusarz
Z czasem porzucicie swe klasy i zostaniecie magami, druidami, złodziejami, rycerzami itp.
Wędrujecie w celach zarobkowych i\ lub poszukiwaniu lepszego życia
Nazwy Broni i ich obrażenia na podstawie systemu D&D +wymyślne przeze mnie
Nazwy czarów i ich działanie na podstawie systemu D&D +wymyślne przeze mnie
Nazwy Umiejętności i ich zastosowanie na podstawie D&D +wymyślne przeze mnie
Poziomy umiejętności są wielce uproszczone, na każdym poziomie dostajecie 2 punkty, które możecie rozdać między swoje umiejętności. Maksymalny poziom to 4 wtedy jesteście mistrzami w nasłuchiwaniu, wspinaczce, odcyfrowywaniu zapisków itd., do tego dwie dodatkowe umiejętności: unikanie ataków magicznych, unikanie ataków fizycznych, które trzeba będzie rozwijać.
Na początku nie macie żadnych czarów, umiejętności są zależne od klasy np. tworzenie zbroi dla kowala, znajomość ziół i ich uprawa dla zielarza, tworzenie zamków dla ślusarza (poziom 2) + 2 wybrane np. jeździectwo poz.1, wspinaczka poz.1 Najważniejsze - oczekuję ze będziecie pisać przez święta minimum 2 posty dziennie, to jest ważniejsze niż najlepiej zrobiona historia, jeśli nie macie pewności do spełnienia tego warunku nie zgłaszajcie się do sesji.
sesja będzie rozgrywać sie na tym forum [ciach!]
KP
ImiÄ™:
Rasa:
Wiek:
Klasa:
Krótki życiorys:
Charakter: (wybrać) Praworządny dobry, Neutralny dobry, Chaotyczny dobry, Praworządny neutralny, Neutralny, Chaotyczny neutralny, Neutralny zły, Chaotyczny zły, Praworządny zły.
WyglÄ…d:
Ekwipunek: (to, co wam przyjdzie do głowy i rzeczy powiązane z klasą)
Ostatnio edytowane przez Milly : 21-12-2007 o 11:20.
|