Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-12-2007, 23:58   #14
lopata
 
lopata's Avatar
 
Reputacja: 1 lopata ma z czego być dumnylopata ma z czego być dumnylopata ma z czego być dumnylopata ma z czego być dumnylopata ma z czego być dumnylopata ma z czego być dumnylopata ma z czego być dumnylopata ma z czego być dumnylopata ma z czego być dumnylopata ma z czego być dumnylopata ma z czego być dumny
Mam przez to rozumieć, że MG nie ma kości dziesiątek i musi 2X rzucać jedną kością k10? lol
I nawet jeśli nie ma kości dziesiątek i pierwsza kość to dziesiątki to i tak nie może 10=9. Czemu? bo nigdy nie wypadnie nam cyfra poniżej 10. Jeśli na pierwszej kości(dziesiątek) wypada 0 lub 00 to traktujemy to jak 0 a nie 9, druga kość(jedności) jeśli wypada 1-9 to mamy wtedy cyfre od 1 do 9.
Jeśli na drugiej kości wypadnie 0(na obu kościach mamy 0) to mamy cyfre 100. To jest opisane w zasadch młotka i nie rozumiem czemu to zmieniać na jakieś 10=9 lub 0=9??

Co do drugiego:
Napisałeś, że modyfikator w WFRPG jeśli jest -10 to na forum jest +10
To się pytam: Skoro tak, to jeśli na forum modyfikator jest -10 to w sesjach na żywo ten modyfikator wynosi +10??
 
__________________
"...a ścieżka, którą podążać będą zaścieli trawy krwią bezbronnych i niewinnych. Szczątki ludzkie wskrzeszać będą do swych armii aż do upadku wszelkiego życia. Nim słońce..."
lopata jest offline