Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-01-2008, 20:33   #13
merill
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację
Dobra trza się wziąć za robotę. Co do ekwipunku to już wasz wybór, ja tylko sugerowałem, dwa Bary w ekipie nie miały zdobyć lotniska lecz stanowić wsparcie ogniowe w razie konieczności, to samo shotgun. Panowie my idziemy na wojnę!!!

Zapalniki czasowe to bardzo dobry pomysł, można będzie się ulotnić w miarę szybko. Co do podziału drużyny na dwie ekipy, to po konsultacjach z MG decyzja jako dowódcy należy do mnie, a moja decyzja brzmi :nie. Podzieleni będziemy słabsi. Mundury i dokumenty pozwolą nam przedostać się tam gdzie to będzie możliwe. Właśnie wrzucić w komentach, kto jakim językiem włada, tzn. część już wiem, ale nie wszystkich.

Moje umy:
Cechy:

Zręczność:5
Karabiny:9
Broń biała:6
Wiedza:2
Biurokracja:4
Sz.przetrwania:4
Mechanika:2
Nawigacja:4
Percepcja:4
Dowodzenie:5
Ukrywanie się:6
Skradanie się:5
Siła:4
Przy umiejętnościach podałem sumę z cechy i z rozdanych punktów, to gwoli rozwiania wątpliwości.

Post będzie gdzieś około 23. Pozdrawiam MG i współgraczy.
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline