Jeśli sam elf miał staty
sil 11
zr 17
bd 15
int 19
md 11
cha 25
to znaczy możesz potraktować atrybuty smoka biorąc modyfikatory z jego elfich atrybutów. Od nieparzystych liczb odejmujesz 11 a od parzystych 10 i tak oto staty po przemianie smoka smocze atrybuty dostaną następujące bonusy:
sil +0
zr +6
bd +4
int +8
md +0
ch +14
Choć tak naprawdę sam elf powinien mieć atrybuty mentalne swojej oryginalnej postaci (a po porównaniu statów widzę, że nie ma), to skoro ich nie miał to możesz śmiało dodać te modyfikatory powyżej.
Co do rzutów obronnych, bierzesz pod uwagę zmienione staty (wyt+2 ref+3 Wol+0) do tego dodajesz bazowe gada oaz te wynikające z nabytych klas.
To nie jest najdokładniejszy możliwy sposób jednak jest on wystarczająco dokładny by nie wywoływać chaosu w mechanice, ale też nie babrać się za bardzo w szczegółach.
__________________ Moda? Całkiem fajna rzecz jak mniemam... w przypadku gdy nie chcesz niczym szczególnym się wyróżniać lub gdy nie masz na tyle wyobraźni by wymyślić jak się ubrać. |