Szczerze?
Ciężko mi się z wami zgodzić. Zauważ, że temat zszedł z pierwotnego celu. Za sprawą mojej nowatorskiej koncepcji, przerzuciliśmy się na napisanie mechaniki. A mechanika, jeśli oczywiście chcemy z niej zrobić coś uniwersalnego, nie wymaga stworzonego świata. Przykro mi Julek, ale wszystkie te punkty wymienione powyżej w świetle tego co przed chwilą napisałem, są musisz przyznać nic nie warte. A wszystko z powodu braku zrozumienia naszego pomysłu.
Cytat:
Mechanikę teoretycznie wymyślić można, ale wątpię, by była na tyle dobra, żeby z niej korzystano zamiast innych, znanych pozycji. I... to tyle!
|
By była na tyle dobra? Ale właśnie o to chodzi! Wszystkie "znane pozycje", traktują o jakimśtam świecie (pomijam to, że podręczniki kosztują, co też już napisałem, nikt nie raczył przeczytać
). Mechanikę dla autorskich systemów. MG którzy nie lubią storytellingu, a na własną mechanikę nie mają czasu. Jest 1000 innych powodów, dla których warto stworzyć taki system (ops! przepraszam mechanikę).
Cytat:
Kiedyś za dawnych czasów robiliśmy tak z kolegami. Siadaliśmy na ławce w parku, jeden zostawał MG, mówiliśmy kto jest kim i lecieliśmy totalnie improwizując. Zabawa była niezła, ale nikt z nas nie był takim ignorantem by powiedzieć o tym "system".
|
O tym już też była mowa. Chcemy po prostu zrobić ALTERNATYWĘ. Szanuję fanów storytellingu, ale czasem po prostu chce sie trochę porzucać kostkami i tyle!