Wątek: Niemy Krzyk
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-09-2005, 23:29   #46
Yarot
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Na sesji wprowadziłem zasadę oznaczania akcji, by się nie pogubić. Nie jest to system do walki, ale czasami trzeba, tym bardziej, że jak robi się gorąco, to każdy coś robi i robi się bałagan. By to usystematyzować pojawił się znacznik akcji w momentach, kiedy ważne jest każde działanie (choć nie znaczy to, że coś się stanie - czasami będzie taki straszak, by was przygotować). Postępując zgodnie z tym wykonuje się akcje - nie rozróżniam tu czy ktoś coś powie czy podniesie, czy ucieknie - na to przyjdzie czas potem, policzę to (o to się nie bójcie). To ma raczej służyć temu, żeby jedna osoba nie robiła 5 rzeczy podczas gdy inna tylko się przygląda (choć jak napisze, że to robi, to nie ma sprawy). Swoje działania mozna przedstawiać i opisywac w ramach danej akcji, a nie przechodzić do następnej. Kiedy u wszystkich pojawi się 1, to przechodzi się do akcji drugich, potem trzecich i tak dalej. Zobaczymy jak się sprawdzi - przyjemność z grania będzie większa (chyba) i oczekiwanie bardziej nerwowe. Ale w ZC trzeba czasami coś takiego wprowadzić, by gracze nie "zastali" się w maraźmie.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline