Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-03-2008, 18:12   #1
Adr
RPG - Ogólnie
 
Adr's Avatar
 
Reputacja: 1 Adr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputację
[Komentarze] – Dzikie Pola: Anima damnata

[Komentarze] – Dzikie Pola: Anima damnata

Witam Milly, Hawk, M.M w komentarzach i zarazem w sesji. Gratuluje – wasze postacie są bardzo dobre.

Na razie powstrzymam się od uwag jakie preferuje zasady pisowni i innych kwestii. Dziś tylko jedna sprawa, ale dosyć istotna.


1. Wprowadzenie postaci – osobne wątki.

Myślałem usilnie o wprowadzeniach dla waszych postaci i wpadłem na taki pomysł, który chciałbym zrealizować. Przez pewien czas (kilka postów – miesiąc, może dwa gry) chciałbym prowadzić wasze wątki osobno. Będzie to taki swoisty wstęp do spotkania postaci.

Dlaczego? Mam kilka pomysłów fabularnych, których nie da się zrealizować w inny sposób.


2. Osobne wątki – motywy przewodnie

Motyw przewodni – chciałbym, aby każda z postaci miała osobny leitmotiv (motyw przewodni) wykorzystywany w czasie tego wstępu, który zakończy się w momencie spotkania postaci.

Miła (Milly) – motyw podróży

Stefan Chludziński (M.M)motyw ucieczki przed wrogiem/pościgiem

Jerzy Czarnota (Hawk) - motyw poszukiwania osoby

Niektórym z was coś już napomknąłem o tych sprawach. Szczegóły dotyczące tych motywów omówię z wami osobno.


3. Ciągłość czasowa – a w zasadzie złamanie tej ciągłości.

Prowadząc osobno wątki postacie ciężko będzie zachować identyczną i odpowiednią dla każdej postaci ciągłość czasu. Jeden zrobi więcej, inny mniej. Po prostu nie da się tego uniknąć.

Widzę tu taką możliwość:

Przeskoki czasowe i pokazywanie tylko wybranych fragmentów (najciekawszych i najistotniejszych).

Przykład:
Chludziński potyka się z wrogami lub jest w jakiejś sytuacji kryzysowej (wycieńczony głodem) [ciekawe – pojawia się w poście];

Chludziński przez 3 dni ukrywał się w stodole jakiegoś chłopa [nieciekawe – przeskakujemy do następnego ciekawego zdarzenia]


4. Kreatywność i konsultacje z MG.


Oczekuje od was dużej kreatywności, ponieważ sporo będzie zależeć od waszych decyzji i waszych preferencji. Chcę, aby przyjemnie wam się grało, więc pozostawiam wam sporo swobody. Nie chciałbym was ograniczać, choć czasem będę chciał coś zmienić [dlatego konsultujcie ze mną to co wydaje się wam kontrowersyjne] Mam nadzieję, że po tym wstępie dowiem się jaki styl gry preferujecie i jak spełnić wasze oczekiwania wobec sesji.

Zależy mi również na konsultowaniu pewnych posunięć akcji, szczególnie tych, które bardzo wpływają na przyszłość postaci i jej zdolności.

Aha nie wykluczam rozgrywania pewnych fragmentów prze komunikator.


*****
No na dziś tyle. Zapewne macie pytania, uwagi lub inne zdanie na jakiś temat.

Proszę pytać!

PS. Następnym razem będzie o specjalnej mechanice (prawdopodobnie – jutro). Milly już wie o co chodzi, a reszta się dowie.


Pozdrawiam Adr
 
Adr jest offline