Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-03-2008, 22:46   #10
Sierak
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
W sumie zgadzam się z poprzednikiem, chociaż zawsze możesz jako jedną z mocy wziąć nie wiem... żeby Twoje ostrza absorbowały psioniczną energię i wtedy po jednym takim ataku taki Archon jest golusieńki ;p.

Ale jeżeli chodzi o zbalansowanie to ja bym proponował tak:
Zealot
Jednostka przede wszystkim wytrzymała. Drużynowy tank, ciężka zbroja, jednak psioniczne ostrza nie są czymś, co w porównaniu do reszty ownuje.

Dark templar
Jednostka średnio wytrzymała, za to posiadająca wysokie dmg (w końcu atak z zaskoczenia daje dużo lepsze rezultaty niż frontalny), ponadto szybsza, czyli innymi słowy zwiadowca-zabójca.

High templar
Jednostka najbardziej wszechstronna w zależności od posiadanych mocy. Oczywiście najmniej wytrzymała (w końcu to D&Dkowy mag tak jakby ;p) Może być glass cannonem, może służyć jako dywersja (iluzje) etc. etc. etc.

Ewentualne przemiany w archonów można wprowadzić w trakcie gry, co do pilotowania zaś to po prostu w pewnym momencie kampanii można dać do wyboru takiemu templarowi np. zostanie archonem lub zostanie pilotem or smthn.

EDIT: Drobna uwaga, nie "hight", a "high" templary ;p.
 
Sierak jest offline