Wątek: O klasach
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-04-2008, 22:26   #23
Qumi
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Nie dostałem odpowiedzi na maila, ale liczyłem się z tym, bo nawet było "Uwaga" i dalej, że dostają bardzo dużo maili i może się zdarzyć, że nie odpiszą, więc sam ci logicznie to wytłumaczę:

Otóż gdyby było jak ty mówisz, to każdy gracz mógłby zrobić następująca rzecz: kupić sobie rękawiczki zręczności i rękawice ogrzej siły, podczas dodawania poziomu, np. wojownik, mógły mają 11 siły i rękawice, co daje mu 13, wziąźć potężny atak, a chwilę potem mając znowu 11 siły, ale teraz podwyższoną zręczność wziąźć uniki. I tak z każdym atutem... może powiedzieć, że można tego zabronić graczowi, ale nawet jeśli to w sferze antymagii nie posiada wymagań atutu, który ma, albo jeśli ktoś mu go ukradnie.

Co do czarów to podobnie, weźmy chociaż Zaklinacza demonów z Nar, klasa prestiżowa, która mniej więcej potrzebuje w wymaganiach zdolności rzucania czarów 5 poziomu. Mag posiada 14 int, więc nie jest wstanie rzucić zaklęcia 5 poziomu, lecz kupuje sobie obręcz intelektu i nagle ma już 17 int i może spokojnie rzucać czary, bierze tę klasę prestiżową, ale po jakimś czasie nudzi mu się obręcz intelektu i zamienia ją na hełm wspaniałości, nie ma już 17 int, a tylko 14 int, a mimo to ma już kilka poziomów w klasie, do której nie powinien mieć dostępu.
 
Qumi jest offline