Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-04-2008, 14:43   #11
MigdaelETher
 
MigdaelETher's Avatar
 
Reputacja: 1 MigdaelETher jest godny podziwuMigdaelETher jest godny podziwuMigdaelETher jest godny podziwuMigdaelETher jest godny podziwuMigdaelETher jest godny podziwuMigdaelETher jest godny podziwuMigdaelETher jest godny podziwuMigdaelETher jest godny podziwuMigdaelETher jest godny podziwuMigdaelETher jest godny podziwuMigdaelETher jest godny podziwu
Lekcja druga Wady i zalety oraz rekwizyty

Witam Panów w to piękne niedzielnie popołudnie.
Dzisiaj zajmiemy się wadami i zaletami waszych postaci oraz rekwizytami z jakich będą korzystać używając magyi.

Wady i zalety, stanowią dość istotną część postaci tworzonej w jakimkolwiek systemie świata mroku. Zaleta jak sama nazwa wskazuje ma dawać bohaterowi jakieś pozytywne cechy, z kolei wada jaką decydujemy się obciążyć naszą postać umożliwia nam przekazanie dodatkowych punktów wolnych ( w zależności na ile wyceniona jest wada ) na inne cele. Obydwie jednak muszą stanowić uzupełnienie kreowanego przez nas bohatera, nadawać mu głębię i pasować do naszych założeń dotyczących jego charakteru. Pozwoliłam sobie wybrać dla Was po jednej wadzie i jednej zalecie, żebyście mogli się oswoić z tym elementem systemu a także ubarwić rozrywkę.

Etopiryna :

Zaleta - Anioł Stróż
Ktoś lub coś obserwuje Twoje kroki i chroni Cię przed niebezpieczeństwami. Nie masz pojęcia, kto lub co to może być, lecz czujesz jego obecność i pomoc. W chwilach krytycznych może ujawnić się, osłaniając Cię przed zagrożeniem, nigdy jednak nie masz pewności, kiedy ( i czy w ogóle ) pojawi się wsparcie. O interwencji decyduje MG.

Wada – Obrońca życia
Jesteś przekonany, ze Zycie ludzkie jest świętym darem i nie jesteś go w stanie odebrać komuś poza absolutnie ekstremalnymi sytuacjami. Nigdy nie możesz świadomie narazić życia niewinnych lub w jakikolwiek sposób uczestniczyć w zabójstwie. Gardzisz jakąkolwiek niepotrzebną ( wg Ciebie ) śmiercią i sądzisz, iż ci, którzy mordują zasługują na sroga karę. Jednym słowem masz opory moralne przed zrobieniem komuś krzywdy, nawet w obronie własnej.

Judeu:

Zaleta – Zwierzęcy magnetyzm
Jesteś wyjątkowo atrakcyjny dla innych. Masz zmniejszony stopień trudności przy próbach uwodzenia i przebiegłości, jak również we wszystkich działaniach natury społecznej w których uczestniczą przedstawiciele płci przeciwnej lub tej samej o innej orientacji

Wada – Uzależnienie
Jesteś od czegoś uzależniony. ( W tym wypadku MG uznała, że od nikotyny, papieroski, tytoń, tabaka ) Potrzeba stosowania tych środków może pojawić się raz lub kilka razy dziennie, w zależności od czego jesteś uzależniony. ( Myślę, że przynajmniej parę razy dziennie a zwłaszcza w stresujących sytuacjach ) Jeśli z jakiegoś powodu nie masz dostępu do tej substancji stajesz się rozdrażniony, spada Twoja percepcja i siła woli. Jeśli trwa to wystarczająco długo rzucisz wszystko i zaczniesz szukać określonej substancji od której jesteś uzależniony. ( W Twoim przypadku, choćby preparować skręty z wyschniętej trawy )

Kerm:

Zaleta – Fotograficzna pamięć
Masz rewelacyjna pamięć wzrokową i słuchową. Jeśli Ci się powiedzie ( test na inteligencję i czujność ) możesz przywołać z pamięci dokładne obrazy czy brzmienia, nawet jeśli widziałeś je czy słyszałeś tylko raz.

Wada – Odmienność
Rzeczywistość jest dla Ciebie trochę inna. Raz na turę MG wybiera jedna z Twoich sfer i losowo określa efekt. Jeśli mu się powiedzie wywoła w Twoim otoczeniu jakiś dziwny przypadkowy efekt. Np. jeśli MG wybierze sferę siły w okolicy gracza mogą popękać żarówki.

Yarot:

Zaleta – Zdrowy rozsądek
Posiadasz spory zasób praktycznej wiedzy. Kiedy zamierzasz zrobić coś sprzecznego z rozsądkiem, MG ma obowiązek ostrzec Cię przed konsekwencjami tego czynu.

Wada - Słaby słuch
Chyba nie wymaga tłumaczenia, wszystko przez ten granat Yarocie.

Teraz przejdźmy do rekwizytów. Rekwizyty są przedmiotami, mantrami, rytuałami itp. Które ułatwiają koncentrację woli maga i mocy jego Awatara. Umożliwiają one Przebudzonym skupić się o wiele intensywniej na otaczającej rzeczywistości. Przedmioty takie nie są same w sobie magyczne lecz są ważnymi przyborami w Sztuce maga. Świeżo przebudzeni używają ich o wiele częściej niż reszta magów gdyż brak doświadczenia często uniemożliwia im czynienie magycznynych efektów bez rekwizytów. W normalnym przypadku powinniście dysponować po jednym rekwizycie na każda posiadaną przez Was sferę. Jednak dla ułatwienia, ograniczymy się od jednego. Pamiętajcie jednak, że jeśli go zgubicie, ulegnie on zniszczeniu albo zostanie skradziony nie będziecie mogli używać magyi.

Oto jakie rekwizyty dal Was wybrałam:

Etopiryna: Złoty krzyżyk na łańcuszku

Judeu: Elegancka srebrna papierośnica

Kerm: Okulary w rogowej oprawce

Yarot: Kilka figur szachowych. Czarny i biały król – sfera entropii; Koń – sfera życia; wieża- sfera umysłu

Jeśli macie jakieś pytania lub zastrzeżenia, piszcie, postaramy się o jakoś wyjaśnić lub dopasować do Waszej wizji.

Pozdrawiam Migdał
 
__________________
Zagrypiona...dogorywająca:(

Ostatnio edytowane przez MigdaelETher : 06-04-2008 o 14:46.
MigdaelETher jest offline