Taki nisko poziomowy mag i posiada dwa artefakty nie możliwe i nielogiczne w świecie II edycji Młotka. Wszelkie zdobyte przedmioty magiczne powinno się przekazać do swoich kolegiów i one nimi dysponują według uznania, ale żeby wędrujący mag posiadł, aż dwa tak potężne jest nierealne. Co do czaru w czasie rundy rzucasz jeden czar i do niego zbierasz moc i możesz wtedy zdecydować czy korzystasz z pełnej mocy czy nie możesz zawsze rzucać mniejszą liczba kości w celu uniknięcia przykrych konsekwencji a liczba kul wytwarzanych w twoim wypadku wynosi 4 i dla każdej rzucasz K10 na obrażenia. Ale czy udało ci się zebrać odpowiednia moc sprawdzasz tylko raz. Co zaś się tyczy Kryształów mocy z wyżej wymienionej kompani to nie jestem pewny ale w ich przypadku powinno się może nawet rzucać jeszcze większą liczbą kości jeśli były one wytworem chaosu np. jeszcze 4 dodatkowymi po 2 za każdy kryształ w celu sprawdzenia czy nie wystąpiła manifestacja chaosu poszperam w podręcznikach do pierwszej edycji i za jakiś czas dam znać jak je przekonwertować na II. Czyli było by to 8 kostek tyko w celu sprawdzenia czy nie nastąpiła manifestacja, igranie z chaosem jest wielce niebezpieczne.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |