Hmmm no tak muzyka wydana przez WW - niezła sztampa dla początkujących, ale nic ponad to moim zdaniem.
Tak naprawdę muzyka powinna być dobrana
do indywidualnego klimatu sesji, bo choćby stary WoD to nie tylko horror - to również groteska, intryga, dramat... system ten jest bardzo plastyczny, dlatego trudno określić jeden rodzaj muzyki. Wszystko zależy od tego jakie emocje chce MG wzbudzić w graczach, a także od
preferencji samych graczy. Bo co z tego, że dobierzemy super mroczny gothic metal, skoro ktoś takiej muzyki w ekipie nie będzie trawić i będzie go cały czas drażnić?
Proponuję więc przed doborem muzy najpierw zorientować się mniej-więcej w preferencjach graczy, a dopiero później decydować.
Jeśli zaś chodzi o moje osobiste preferencje to nie lubię muzyki z wyraźnym wokalem - rozprasza mnie. Osobom o podobnym guście polecam wszelkiego rodzaju ścieżki dźwiękowe z filmów i anime - ja uwielbiam tę z
Angel Sanctuary oraz Requiem.