(Autorski) Łowca Siły Mateusz rozejrzał się. Cisza napawała go niepokojem. Został wyzwany. Miał zmierzyć się z samym Gertem - mistrzem Broni, który już dawno zapomniał swego imienia i stał się Łowcą Siły. Zastanowił się, czemu przyjął wyzwanie... Myślał, że pokona żyjącego już 400 lat demona w ludzkim ciele!
Nagły świst przeciął powietrze. Mateusz zdążył skoczyć do przodu i wyciągnąć swoją broń - Zagubionego. Ten piękny miecz miał w rękojeści lodowy klejnot - symbol mocy właściciela.
Powoli odwrócił się. Spojrzał na oponenta - wysokiego starca, z żółtymi oczami i płonącym mieczem. Ten powiedział:
-Jesteś dosyć silny, ale potrzebuję mocy...mocy... - ostatnie słowa był przeraźliwie głośne.
Po czym Gert szybkim ruchem ręki sprawił, że wróg zapłonął, a następnie go przebił.
Witam w mojej trzeciej sesji. Niestety poprzednie sesji zbytnio nie wypaliły. Mam nadzieję, że ta się uda.
Wcielacie się w Potężnych - ludzi, którzy posiadają specyficzne zdolności i poszukują podobnych do siebie, aby pokonać ich i pochłonąć siłę. Wy wcielicie się w osoby, które chcą zniszczyć Gerta - z powodu utraty jakiejś osoby z rodziny (w końcu Gert poluje na Potężnych, a że to cecha dziedziczna, mógł on przecież zbić waszych bliskich). Pochodzicie z rodów Potężnych, a więc wiecie o swoich mocach wszystko.
Sam Gert to żywa legenda - najdłużej żyjący Potężny, o przydomku Łowca Siły. Poluje on na wszystkich podobnych do siebie, aby opanować ich moc.
A jak wygląda wasza moc? Przede wszystkim walczycie mieczami - bo tylko coś o srebrnej powierzchni może zabić Potężnego - niczym wampira. Tzn. postrzały i upadki z wysokości też was ranią, ale dopiero ostrze zostawia rany niemożliwe do zregenerowania. Posiadacie też moce żywiołów - które symbolizuje klejnot w mieczu. Będą one rozwijane. Opiszę je i ich rozwój.
Lód - wszelakie lodowe pociski, zamrożenia, robienie "ślizgawek"
Poziom 1 - lodowa kula (mała), odporność na zimno.
P. 2 - zamrożenie
P. 3 - duża kula lodu, formowanie lodu (czyli np. tworzenie ślizgawek, schodów itp.)
Ogień - kule ognia, podpalenia, rozżarzanie miecza itp.
P. 1 - mała kula ognia, rozżarzenie miecza
P. 2 - Pojawienie się płomienia na dowolnej powierzchni (oprócz jakiegoś potężnego)
P. 3 - odporność na ogień, duża kula ognia
Ziemia - wyrastające znikąd drzewa, trzęsienia ziemi itp.
P. 1 - pojawienie się małej rośliny, "korzeń" (z ziemi wyrasta korzeń łapiący wroga za nogę)
P. 2 - małe trzęsienie ziemi
P 3 - możliwość otworzenia drzewa w lot, poruszanie się pod ziemią (znikacie pod ziemią i pojawiacie się w miejscu, które widzieliście [np. za wrogiem]).
Mocy powietrza nie ma.
Akcja rozgrywa się w dzisiejszych czasach, jesteście z pozoru zwykłymi ludźmi. Macie po 20 lat. Akcja dzieje się w Katowicach.
Storytelling
gracze : 2-4
Termin: do 12 maja
Zdolności w posługiwaniu się żywiołami będą zwiększać się co jakiś czas, napiszę o tym, kiedy rosną. Macie do wyboru tylko jeden żywioł.
Karta powinna zawierać.
Imię:
Nazwisko:
Stosunki z rodem:
Wygląd:
Historia:
Moc:
Wygląd miecza:
Zdolności w walce (np. akrobatyka, walka wręcz itp.) : 3 zdolności
KP słać na PW.
__________________ Zanim przybędziesz na pustynię musisz wykopać dół. Inaczej kopiesz go pół godziny, zjawiają się ludzie, i trzeba kopać kolejne doły. I tak do samego rana. -Kasyno
Ostatnio edytowane przez killihno : 02-05-2008 o 15:14.
|