Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-10-2005, 21:07   #13
Hood
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
A ja mam już dość silnych potworów. Kiedyś nasz MG zauważył, że jak do tej pory przelecieliśmy połowę bestiariusza, a nikt jeszcze nie widział konia... Skutkiem czego - choć brzmi to komicznie - na następnej przygodzie drużyna trafiła na wieś... I nie było przeproś, żaden rzut na wolę nie pomagał - pierwszy napotkany osioł powodował "grozę"

Wracając do tematu, silne potwory na początek to bardzo dobra metoda 8) Jednak nie mogą to być potwory wyszukane. Coś raczej przeciętnego jeśli chodzi o występowanie, a dopiero potem można kombinować z innymi cudami. A smoki owszem, są potężne, dlatego staram się je jak najrzadziej wystawiać. Bo im częstrze, tym bardziej gracze do nich się przyzwyczajają, a to źle rokuje klimatowi smoka na przyszłość. Fakt, można czasem postawić małego smoczka, takie niewiniątko, a kiedy gracze nie poszanują go odpowiednio, smoczątko zawsze może pokazać pazurki... No bo przecież, to, że małe (mało KW) nie znaczy, że nie może mieć poziomów w jakiejś klasie...
 
Hood jest offline