Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-11-2005, 01:45   #18
Hood
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
I chyba to jest najgorsze w tym wszystkim... Że w pewnym momencie wypalacie się i wszystko wam wychodzi bokiem... No bo jak to inaczej nzawać? Kiedy gra już nie daje takiej frajdy, rąbanie na potęgę nie cieszy, a wyzwania nie stanowią wyzwania?

Wtedy MG wprowadza nowe potwory... Zagadki :P Albo jeszcze lepiej... PrzerwÄ™ w sesjach

Bo potwory same w sobie nie dają klimatu. Nastrój rodzi się (IMO) dzięki graczom i MG, a potwory itp to tylko narzędzia, kórymi wprawny MG buduje emocje przygody, a które gracze przeżywają... Kiedy graczom się nie chce, a MG nie umie... Jest kiszka
 
Hood jest offline