Nie chodzi o podsuwanie rozwiązań. Widzę że nie rozumiesz niektórych uwag.
1. Przyspieszenie akcji. Nie wiem po co opisujesz nam że przebyliśmy drogę z punktu A do punktu B. Skoro nie spotkaliśmy żadnych niespodzianek po drodze to to jest jasne że tam trafiliśmy.
2. U ciebie praktycznie brak opisów. Widziałeś inne sesje? Tam świat żyje, tutaj wygląda jak plansza do gry a my jesteśmy pionkami. Za mało i za słabo żeby pobudzić naszą wyobraźnię.
3. Sesja RPG to gra wszystkich. MG i graczy. Nie chodzi o to żebyś rozwiązał fabułę za nas, lecz żebyś sprawiał iż odbywa się ona w bardziej dynamiczny sposób, a także bardziej ciekawy. Jak narazie w Twojej sesji było może kilka dobrych momentów. Reszta się ciągnie niemiłosiernie.
4. Dlaczego tak długo nic nie odpisywałeś w komentarzach? Ze słów Marjana wynika że tuż po naszej krytyce skreśliłeś nas jako potencjalnych graczy. To się nie godzi. Takie rzeczy się rozwiązuje w komentarzach.
5. Zacznij sensowniej opisywać nasze działania, bo to co robiłeś przy naszym więźniu było bardzo chaotyczne. Każdemu ten więzień odpowiadał inaczej i mimo że był przestraszony za chwilę był odważny. Brak konsekwencji.
Jeżeli nie wiesz o co nam chodzi, to mógbyś dać nam proste sytuacje nie zmieniające fabułę jak np grupka bandytów, która daje nam ostrzeżenie, że za bardzo się tu kręcimy. Niech coś się dzieje.
__________________ Odważni żyją krótko...
...tchórze nie żyją wcale. gg: 7712249 |