Witam wszystkich na kolejnym naborze do sesji
Dreamfall! Wraz z
Markusem oraz paroma wciąż trwającymi przy nas graczami, postanowiliśmy na nowo otworzyć rekrutację.
Podstawowe wymagania jakie chcielibyśmy przedłożyć wszystkim chętnym są następujące:
-
systematyczności;
- chęci do gry;
- umiejętność odegrania postaci;
Prawda, że to wcale nie tak wiele? A co dajemy w zamian? Każdy z was może się przekonać na trzy sposoby. Najlepiej czytając trwającą już sesje. Znajdziecie ją
tutaj Drugi sposób, to przeglądnięcie wcześniejszych stron rekrutacji. Dzięki temu sami zobaczycie jaki jest klimat naszej opowieści. Jednak NIE sugerujcie się wymaganiami opisanymi w poprzednich rekrutacjach – są one
nieaktualne. Trzeci sposób, to zapytanie o zdanie naszych graczy. Podejrzewam, że znajdą chwile czasu, by napisać wam, co myślą o
”Dreamfallu”. Mam nadzieje, że sesja przypadnie wam do gustu i zechcecie do nas dołączyć.
Co do mechaniki i zasad, uległy one pewnym zmiano w stosunku do poprzednich rekrutacji. Otóż z powodu, iż w sesji brało udział przeszło jedenaście postaci (z czego aktywnych pozostało cztery) chcielibyśmy, żeby chętni do przyłączenia się do rozgrywki wcielili się w już istniejących bohaterów. Ze względu na to, że wciąż żyjący BG są kluczowi do rozwoju fabuły, w przypadku tej rekrutacji nie przyjmujemy nowych postaci.
A oto garść informacji o porzuconych BG:
Saenna Tink Informacje ogólne o postaci: Imię i nazwisko: Saenna Tink Rasa: niziołek Klasa: bard Wiek: 35 Wzrost: 94 cm Waga: 16 kg Wyznanie/domeny: całkowity brak wyznania Charakter: chaotyczny neutralny Płeć: kobieta Rozmiar: mały Wygląd zewnętrzny:
Kolor włosów i uczesanie:
włosy czarne, ostrzyżone samodzielnie – z fantazją, ale bez metody Kolor oczu: ciemnoniebieskie Karnacja: jasna Budowa ciała: Bardzo drobna – jak na niziołka przystało Skrótowy opis najważniejszych cech charakteru :
Najważniejszym rysem charakteru
Saenny jest opętańcze uwielbienie dla muzyki – jej melodie nie zawsze są miłe dla ucha, ale zawsze zatraca się w nich całkowicie.
Jest bardzo niezależna, nie znosi przymusu i skrępowania – często chadza własnymi ścieżkami, na przekór innym. Kiedyś milcząca i zagubiona w muzyce – od czasu śmierci
Daerona (swojego ukochanego) bywa cyniczna i złośliwa. Potrafi wzruszyć się czyjąś krzywdą, jednak nigdy nie da tego po sobie poznać.
Almirith.
Informacje ogólne o postaci:
Imię i nazwisko: Almirith al.`Eveningfall Rasa: leśny elf Klasa: wojownik/cyklon Wiek: 212 lat Wzrost: 179 cm Waga: 69 kg Wyznanie/domeny: Corellon Larethian Charakter: chaotyczny dobry Płeć: mężczyzna Rozmiar: średni Wygląd zewnętrzny:
Kolor włosów i uczesanie: włosy czarne, swobodnie rozwiane, opadające na ramiona Kolor oczu: zielone Karnacja: śniada Budowa ciała: smukła sylwetka dająca wyraz drzemiącej w niej siły i gracji Skrótowy opis najważniejszych cech charakteru :
Almirith jest osobą działającą spokojnie i racjonalnie, jedynie natarczywe pytania o jego przeszłość, lub przejawy krzywdzenia niewinnych i bezbronnych, mogą go wyprowadzić z równowagi. Choć jeśli wie, że ktoś zasłużył na sprawiedliwą karę, to jest w stanie bezlitośnie ją wymierzyć, włączając najwyższy jej wymiar. W jakimś stopniu zgadza się z wydanym na niego wyrokiem banicji, ale nie wieży w to, że to była całkowicie jego wina. Mimo to postawił sobie za cel, postępować tak, aby zmazać tę winę. W walce jest opanowany, wie, że nadmierne emocje mogą spowodować, że przestanie być uważny, a to może go kosztować życie, jak mawiał jego fechmistrz
Arem. Co do religii to wyznaniem
Almiritha pozostał (mimo wygnania) Corellon Larethian. Elf jest osoba religijną ale nie przesadnie, nie obnosi się ze swoja wiarą i nie lubi fanatyzmu religijnego.
Remorant
Imię: Remorant Rasa: dziki elf Klasa: Druid 5 poziom / Różnokształtny 5 poziom Wiek: 517 lat Wzrost: 173 cm Waga: 62 kg Wyznanie/domeny: brak Charakter: chaotyczny – neutralny Płeć: mężczyzna Rozmiar: średni Wygląd zewnętrzny:
Kolor włosów i uczesanie: ciemne, często związane w kucyk, opadające do łopatek Kolor oczu: ciemnobrązowe Karnacja: jasnobrązowa Budowa ciała: bardzo smukłą sylwetka nawet jak na elfa Skrótowy opis najważniejszych cech charakteru :
Remorant postępował zawsze zgodnie ze swoimi kaprysami. Jest w każdym calu indywidualistą. Odrzucał zawsze wszelakie ograniczenia. Ceni sobie własną wolność, która przejawia w ciągłych zmianach formy. Każda postać, którą przybierał zwykła mu się rychle nudzić, poza jednym wyjątkiem- czarnym wilkiem. Częstokroć przybierał postać tej bestii, gdyż bardzo cenił sobie jej przymioty i atuty. Z jakiś względów zwykł gardzić swoją naturalną formą. Jest całkowicie nieprzewidywalny .Częstokroć wolałby skoczyć z mostu niż spokojnie po nim przejść.
Magyr Rogogłów
Imię i przydomek: Magyr Rogogłów Rasa: półork/ półczart Klasa: Barbarzyńca 8 Wiek: 54 lata Wzrost: 210 cm Waga: 140 kg Wyznanie/domeny: brak Charakter: chaotyczny neutralny Płeć: mężczyzna Rozmiar: średni. Wygląd zewnętrzny:
Kolor włosów i uczesanie: białe, chaotyczne sterczące rogi.
Kolor oczu: czarne o igłowatych białych źrenicach Karnacja: ciemnoczerwone (wpadające w brąz) łuski Budowa ciała: Przysadzisty, pokaźnie umięśniony Skrótowy opis najważniejszych cech charakteru:
Z pozoru tępy osiłek, któremu niewielki mózg bogowie wynagrodzili pokaźnymi mięśniami. Jednak w przypadku
Magyra nie należy liczyć na pierwszy rzut oka. Choć rzeczywiście jest piekielnie silny, gburowaty i nie przestrzega żadnych norm kultury, to nazwanie go głupcem jest daleko posuniętą pomyłką z dwóch powodów. Po pierwsze,
Magyr, choć nie jest tytanem intelektu, to pod tym względem spokojnie może mierzyć się z przeciętnym człowiekiem. Po drugie, jest bardzo porywczy, więc gdybyś nazwał go tępakiem, oderwałby ci ręce od tułowia i wsadził bardzo głęboko w... sam wiesz co.
***
Są to postacie, w które możecie wziąć pod swoje skrzydła i pokierować ich dalszymi losami. Oczywiście te informacje są jedyni tymi najważniejszymi, które mają wam pomóc w wyrobieniu sobie opinii. Jeżeli któraś postać was zainteresuje, napiszcie o tym w rekrutacji, a my wyślemy wam pełne KP.
Możemy też porozmawiać o wprowadzeniu kilku zmian do kart postaci, jednak wolelibyśmy albo tego uniknąć albo żeby te zmiany były jak najmniejsze. Jest tylko jeden element, na którego modyfikacje się nie zgodzimy. Tym elementem jest biografia każdej z postaci, ponieważ mają one bardzo istotny wpływ na fabułę sesji.
Jest również specjalna oferta dla osób, które chciałyby wcielić się w BNów. W tym przypadku mamy dla was opcje specjalną:
1) Trykk i Żywiec – dwa ożywione, gadatliwe i kłótliwe przedmioty, które podążają za drużyną. Ten pierwszy dawniej był częścią tarana, lecz później został przerobiony na sporą maczugę. Jest uparty, wojowniczy i gapiowaty, a na dodatek potrafi samoistnie się poruszać przy pomocy lewitacji. Od czasu do czasu służył jako broń
Magyra. Natomiast
Żywiec, to ożywiona dzięki magii skórzana zbroja. Strachliwa, wrażliwa i równie uparta co
Trykk. Te dwie postacie nie są istotne dla fabuły, a ich głównym zadaniem jest szwendanie się za bohaterami graczy, ciągłe kłótnie między sobą i robienie wszystkiego, co podpada pod określenie „śmieszne”.
Jeżeli masz poczucie humoru i chęć, by od czasu do czasu napisać coś co rozweseli graczom ich trudny i pełen przeciwności żywot, to zapraszamy do przejęcia kontroli na tą dwójkom.
Rekrutacja potrwa do
północy dnia 9 lipca.
Pozdrawiam i zachęcam do gry!