@Telomo: Po pierwsze, alchemicy to nie tylko zielarze i mistrzowie eliksirów. W naukach alchemicznych zawierała się także inżyniera, oparta na materiałach wybuchowych i prochu strzelniczym!
Po drugie, w sumie to można grać klasą, która nie zna sie zbytnio na walce. Na przykład taki medyk, czy zielarz, albo zbrojmistrz. Wolałbym jednak, aby każda postać umiała się w jako taki sposób bronić, bowiem w przygodzie przewidziane jest trochę walki. Ponadto zwróćcie uwagę na to, że wasze postacie będą brały udział w wyprawy odkrywczej, a na taką wyprawę byle gosposi domowej nie wezmą.
Po trzecie, nie chciałem zdradzać za bardzo przebiegu wyprawy, ale żeby rozwiać wszelkie wątpliwości: akcja toczyć się będzie głównie na morzu i na kilku wyspach, dlatego napisałem, że obszar będzie stosunkowo niewielki. Skoro większość będzie na morzu, to nie widzę możliwości, aby gracze mieli się gdzieś zapodziać, gdzie być nie mieli... |