Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-07-2008, 12:42   #10
stachu8989
 
Reputacja: 1 stachu8989 nie jest za bardzo znany
Ja zabieram się do tworzenia scenariusza w ten sposób:
1. Wymyślam cel np. drużyna ma zabić jakiegoś gościa.
2. Żeby było ciekawiej spotykają go szybko, ale on im ucieka.
Gracze wyruszają w pogoń. Jednak coś ich zatrzymuje, przez co muszą
zaniechać pościgu i tym samym tracą trop. (sesja zyskuje na dynamice -
gracze starają się szybko znaleźć jakieś poszlaki bo wiedzą, że z każdą
godziną będzie coraz trudniej)
3. Podrzucam jakieś wskaówki
4. Idą za poszlakami. Pytają ludzi itp.
5. Jeśli droga się dłuży nasyłam na drużynę np. bandytów.
6. Odnajdują w jakimś mieście gościa którego szukali, ale jest on teraz dobrze
strzeżony. (powstaje problem dla graczy jak obejść ochronę, gdzie dopaść
cel zlecenia)
7. W końcu coś wymyślają i zabijają gościa.

Niby taki banalny pomysł (zabicie dowolnego człowieka), a ile problemów do rozwiązania po drodze.

Co o tym myślicie ?

Jestem MG od niedawna, więc proszę o wyrozumiałość
 
stachu8989 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem