Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-08-2008, 22:14   #10
Sayane

Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
To ja wrzucę offtopica małego:

Cytat:
Przechodząc do rzeczy, Innocent jest boski, autorzy trafili w moje czułe miejsce. Jest nim to coś słodkie na 4 łapkach i jest przyjacielem właśnie Batou. Tak nie mylicie się, to słodki basset. Po prostu kocham tą rasę i zamierzam kiedyś mieć takiego psiaka.
Tamriel, w takim razie ja Cię uraczę newsem skąd ten baset (moje przypuszczenia oczywiście, ale wątpię czy się mylę). Otóż bassety są ulubioną rasą Mamoru Oshi (reżysera GITSa) i zapewne ukłonem Masamune Shirow w jego stronę. Sam Oshi posiada basseta a i w Avalonie (kręconym w Polsce zresztą) dał go głównej bohaterce (Małgorzacie Foremniak) za towarzysza. Poza tym słyszałam, żę odkąd reżyser ten wszedł w posiadanie basseta (o wdzięcznym imieniu Gabrielle - w skrócie: Gabu), rasa ta przewija się w każdym jego filmie.

EDIT: i nie myliłam się, pogrzebałam trochę sama z ciekawości, i...:
Cytat:
The dog and espacialy the basset hound is considered now as Mamoru Oshii's stamp, his signature. He openly loves the basset hound as he finds a lot of similarities between his character and the dog's. Yet, that emblem is not only an emotional choice. It has a relevant meaning. The dog, as the closer animal to man, is the best external point of view on mankind. It's an impartial witness of the film. He also represents reality as he waits for his master after a day of work. In Ghost in the Shell for instance, a man has been brain hacked to make him believe he has a family. His life is only in his head. When he looks at a picture of what he believes to be his family, he sees his wife, his daughter, his dog and himself. Actualy, the photograh only shows himlself and his dog. That's reality. Ash's dog in Avalon disapears as she loses contact with her reality. Mamoru Oshii couldn't depict the world in its whole without showing the animal. He considers films focused on man as aroguant and pretentious. He needs the animal to show a wider range of feelings and emotions. Mamoru Oshii's ultimate film, the one of his artistic maturity, will have a dog as main character and will show the world through its eyes.
Cytowane za: The Basset Hound: Mamoru Oshii Fansite

Ostatnio edytowane przez Sayane : 05-08-2008 o 22:19.
Sayane jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem