Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-08-2008, 10:36   #14
Glyph
 
Reputacja: 1 Glyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwu
Dołączę kilka swoich pytań.
1. Moce ciała dla poszukujących to rozumiem takie odpowiedniki czarów związanych z żywiołami (wspomniana telekineza, wodne ciało). Dla zbieraczy natomiast to możliwość ulepszenia swojej powłoki o lepsze sprzęty (wytrzymalszy pancerz na korpusie, dodatkowe rzadkie sprzęty np. elektronika, z trójką walizeczka atomowa ).
2. Jak wygląda kwestia opisania tych zdolności na karcie. Mamy tylko rozdysponować punkty i potem w sesji możemy wymyślać dowolne efekty w ramach danej sfery, czy już teraz opisać np. że zbieracz posiada noktowizor, a poszukujący potrafi zapalić ogień na odległość kilku kroków.
3. Możliwe jest na starcie stworzenie postaci ze statystykami 1:1:3 (tzn. ta trójka byłaby w jednej ze sfer, niekoniecznie harmonii).
4. Byty efemeryczne to duchy, czy tak jak my cienie przeszłości, ale składające się z jakiejś rzeczywistej materii np. wspomniane psy to wirujące kawałki szkła o kształcie tych zwierząt. I czy można z nimi walczyć materialnymi przedmiotami, czy jedyna opcja to wykorzystanie mocy ducha 2 poszukującego.


Resztę pytań postaram się dołączyć na PW razem z koncepcją postaci.

Pozdrawiam.
Glyph
 
Glyph jest offline