Po pierwsze Glyph dobre i całkowicie wystarczający opis.
A teraz co do pytań.
Cytat:
Napisał Glyph A co do mapki. Może być coś takiego jak w falloucie, tzn. zdjęcie jakiegoś obszaru i naniesione na nie kółeczka z nazwami miast? Jakieś ciekawe zdjęcie można ściągnąć z google earth, kółka pod byle programem graficznym zrobić. Mogę spróbować tylko powiedz co mam na nią nanieść. |
O dzięki Ci bardzo, nie musi to być żadne cudo. Ważne aby na razie znalazło się tam 9 miast. 1 Wielkie, zależne od mistrza oraz pozostałe osiem, którymi kierują gracze (na razie jest ok. czterech graczy, pozostałymi bedzie kierować mistrz, aż do objęcia władzy nad nimi). Miasta powinny być w znacznej odległości od siebie, cały teran ma przypominać bardziej pustynię, niż krainę mlekiem i miodem płynącą. Pozostałe ważne elementy będę (będziesz) dodawać w miarę posuwania sie rozgrywki.
Cytat:
Napisał Glyph A nacja którą gramy to tylko ludzie czy można zrobić osiedle mutków? |
Wszyscy zaczynacie grać ludźmi, jednakże istnieją mutanci, których można sobie podporządkować. Oprócz tego są jeszcze maszyny, ale do nich potrzeba sporo części, technologii itd.
Cytat:
Napisał Glyph A świat gry jakiś konkretny, czy wymyślony przez Ciebie jest? |
Chciałem opierać sie na Neuroshimie, ale wszystko dziać się będzie gdzieś na granicy Teksasu i Hegemonii. Na razie oprócz szlakowych lokalizacja ta nie jest zbyt ważna, no chyba, iż w przyszłości postanowicie opanować całe Stany Zjed.
Cytat:
Napisał Toudi To była tylko propozycja, aby przy dużej ilości graczy, stworzyć coś na kształt ministerstw, yudzież, jedni byliby wasalami innych i niemieliby pełni władzy. |
Przykro mi, nie.
Cytat:
Napisał Toudi gra była maksymalnie realistyczna-klęski głodu, pożary, bunty w przypadku niezadowolenia ludu, a także możliwość, podłboju słabszych graczy. Nie chcę mówić o aneksji, ale o przymusowym sojuszu i characzu. |
O tym wszystkim myslałem i na pewno będzie to można spotkać w grze. W końcu jest to świat postapokaliptyczny.
Pozdrawiam i czekam na pozostałych.