Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-09-2008, 15:31   #1
Mira
Konto usunięte
 
Reputacja: 1 Mira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputację
[autorski] Fontanna Młodości

Skręć w prawo,
Potem w lewo,
A potem prosto,
Prosto aż do gwiazd!


FONTANNA MŁODOŚCI


Opis sesji:
Nasz świat, nasze czasy.
Gracze wcielają się na początku w elitarnych żołnierzy Delty oraz specjalistów/naukowców, wybranych do nietypowej misji dowodzonej przez majora Petera O’hrurga. Ich zadaniem jest zbadać pewną wyspę położoną na obszarze Trójkąta Bermudzkiego, zanim ta zostanie ostatecznie zlikwidowana. Problem polega bowiem na tym, że w przeciągu pięciu lat nadzwyczaj dużo okrętów i samolotów zniknęło w tamtym rejonie, a ostatnio nawet zaginął oddział Marines! Pentagon podejrzewa, że na wspomnianej wyspie wulkanicznej Oceanu Atlantyckiego o nazwie Kochi-Tichi bazę założyła Al-Kaida, która za pomocą prototypowej broni ściąga statki, okręty, a nawet samoloty, by te rozbijały się u wybrzeży.
To jednak tylko jeden wymiar opowieści...

Pod wpływem niezwykłego prądu magnetycznego Kochi-Tichi bohaterowie zostają strąceni z nieba i choć większość z nich przeżyła upadek, to nie koniec anomalii, które ich spotykają w piekielnym trójkącie. Pod wpływem dziwnego deszczu tropikalnego wszyscy, zamieniają się w... dzieci. Ich ciała młodnieją zatrzymując się w okolicy wieku 8-13 lat.

Po tej metamorfozie postacie graczy odkrywają zupełnie inne oblicze wyspy, poznając ją jako krainę beztroski i wiecznej zabawy, gdzie na porządku dziennym są latające okręty czy mówiące smoki. Co jednak dzieję się z mózgiem dorosłego, który został uwięziony w ciele dziecka? Czy dawne pragnienia i marzenia wypchną pamięć oraz poczucie obowiązku?

Celem gry jest właśnie odpowiedzieć na te pytanie oraz rozwikłać zagadkę niesamowitej wyspy Trójkąta Bermudzkiego. Jednocześnie motyw przeciwstawienia światów dziecka i dorosłego nabiera tu innego wymiaru, gdyż gracze żyją tak naprawdę w obu tych realiach. Tylko ich kwestią jest wybór, po której stronie konfliktu staną, gdy ten się zaogni.
Wspomniany wybór to również określenie ścieżki ku rozwiązaniu scenariusza, który opiera się na bieżących reakcjach graczy, a nie określonej z góry fabule.
Mówiąc krótko: nie wiadomo czym to się skończy!

MG:
Mira

Gracze:
  • Liliel
  • Angrod
  • Kerm
  • Kitsune
  • Kutak
  • Merill

  • DrHyde (NPC)
  • K.D (NPC)
Data rozpoczęcia:
25 luty 2008

Link:
http://lastinn.info/sesje-rpg-autors...-mlodosci.html
 
__________________
Konto zawieszone.

Ostatnio edytowane przez Mira : 31-10-2008 o 14:20.
Mira jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem