Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-09-2008, 13:29   #18
Qumi
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Na podstawie prestiżówki Enlightened Spirit z Complete Mage, prestiżówki dla czarnoksiężnika, zauważcie, że może i wydaje się potężna to ma bardzo mały wybór inwokacji oraz nigdy nie otrzyma dostępu do mrocznych, oraz regeneracji:



Baśniowy wędrowiec

Niektórzy czarnoksiężnicy twierdzą, że ich mocy nie pochodzi od demonów, ale od baśniowych istot takich jak driady czy chochliki – cóż okazuje się, że ta garstka ma rację. Baśniowi wędrowcy rozwijają swe moce w kierunku tychże istot, zamiast koncentrując się na mrocznych mocach swych braci.

Wymagania:

Wiedza(plany): 8
Wiedza(natura): 4
Charakter: dowolny chaotyczny
Specjalne: Uderzenie eldrith 3k6

KW: k6

Baśniowa aura(Zn) – Na pierwszym poziomie zyskujesz magiczną aurę roztaczającą się wokół twojej osoby, będąca świadectwem twojego pochodzenia. Zwierzęta i baśniowe istoty są wobec ciebie bardziej przyjazne, a ty otrzymujesz premię +2 do testów opartych na charyzmie.

Rozmarzone uderzenie - na 1 poziomie zyskujesz nową małą inwokację Rozmarzone uderzenie. Trafienie tym uderzeniem sprawia, że ofiara czuje się senna i zasypia.(ST = 14 + mod z charyzmy).

Potęga faerie – już na pierwszym poziomie zaczynasz coraz bardziej zbliżać się do baśniowych istot. Zyskujesz premię +2 przeciwko efektom i czarom zaklinania i premię +1 do ST wszystkich efektów i czarów zaklinania oraz zdolność „zadumy” taką jaką posiadają elfy. Na 3 poziomie zyskujesz kumulatywną premię do redukcję obrażeń 2/ zimne żelazo. Na 5 poziomie uzyskujesz odporność na ogień, zimno lub elektryczność(wybierz dwie) równą 5. Na 7 poziomie premia do redukcji obrażeń zwiększa się do 5/ zimne żelazo. Na 9 poziomie stajesz się niewrażliwy na efekty wpływające na umysł, a odporności zwiększone zostaję do 10 na wybrane żywioły.

Uderzenie Eldrith– na 2 poziomie siła uderzenia Eldrith zwiększa się o +1k6 i co dwa poziomy od tego o kolejne +1k6, więc na 4 poziomie będzie to +2k6, na 6 +3k6, itd.

Zwiększenie charyzmy – na 2 poziomie zarówno twój umysł i ciało zaczynają bardziej przypominać baśniową istotę, dlatego otrzymujesz premię odziedziczoną +1 do charyzmy. Premia ta rośnie do +2 na 6 poziomie.

Taniec wiosennego wiatru – Na 3 poziomie otrzymujesz nową małą inwokację zwaną tańcem jesiennego wiatru. Baśniowe istoty są dobrze znane z tego, że potrafią się pojawiać i znikać niewiadomo skąd i gdzie. Dzięki wewnętrznym poszukiwaniom tu również zyskałeś tę zdolność. Inwokacja działa analogicznie do wymiarowych drzwi lecz po teleportacji postać staje się niewidzialna. Możesz tak przenosić tylko siebie, żadnych innych postaci.

Rozmowa z dziećmi ziemi – od 4 poziomu potrafisz komunikować się ze zwierzętami i roślinami w takich sam sposób jak z ludźmi. Zdolność ta jest cały czas aktywna.

Kształtowanie inwokacji – na 5 poziomie możesz się nauczyć dowolnej skromnej, małej czy dużej inwokacji kształtowania uderzenia eldrith.

Zniewalające uderzenie - na 7 poziomie uczysz się tej dużej inwokacji. Twoje uderzenie Eldrith po trafieniu w cel może go zdominować(ST = 16 + mod z charyzmy).

Sztuczka chochlika – na 9 poziomie uczysz się tej dużej inwokacji. Dzięki niej za pomocą dotyku możesz przenieść wszystkie negatywne efekty na przeciwnika, przy tym kradnąc wszystkiego jego pozytywne efekty.

Ścieżki feari
– na 10 poziomie tak bardzo zbliżyłeś się do świata baśniowych istot, że teraz jeśli sobie tego zażyczysz, poruszasz się „skacząc” z jednego punktu do innego, przechodząc przez równoległy świat baśniowych istot. Działa to trochę jak wymiarowe drzwi, tylko, że jest twoją nową opcją ruchu(jak chód, latanie, pływanie). Znaczy to, że zasięg twojego skoku równa się twojej maksymalnej prędkości, możesz zarówno od razu przenieść się do docelowego miejsca, jak ich „skakać” pojawiając się w miejscu oddalonym o parę metrów, np. 1,5 m i znikać, a następnie znowu pojawiać w miejscu odległym o 1,5 m, aż dotrzesz na miejsce.

Transformacja w baśniową istotę
– Na 10 poziomie typ postaci zmienia się na basiową istotę, co np. sprawia, że nie podlega on starości.


Atak bazowy, premie do rzutów obronny takie same jak w przypadku czarnoksiężnika.

Umiejętności to te należące do czarnoksiężnika, bez zastraszania i wiedzy(religia), a dodatkowo z wiedza(natura), zauważanie i nasłuchiwanie.

Poziom______atak_______wytrzymałość____refleks_ _____wola_____zdolności
1___________+0___________+0___________+0_________+ 2______ Baśniowa aura, potęga faeri I, rozmarzone uderzenie
2___________+1___________+0___________+0_________+ 3______uderzenie eldrith +1k6, zwiekszenie charyzmy +1
3___________+2___________+1___________+1_________+ 3______ Taniec jesiennego wiatru, potęga faeri II
4___________+3___________+1___________+1_________+ 4______ Rozmowa z dziećmi ziemii, uderzenie eldrith +2k6
5___________+3___________+1___________+1_________+ 4______Kształtowanie inwokacji, potęga faeri III
6___________+4___________+2___________+2_________+ 5______ uderzenie eldrith +3k6, zwiększenie charyzmy +2
7___________+5___________+2___________+2_________+ 5______ Zniewalające uderzenie, potęga faeri IV
8_________+6/+1___________+2___________+2_________+6_____ uderzenie eldrith +4k6,
9_________+6/+1___________+3___________+3_________+6_____ sztuczka chochlika, potęga feari V
10________+7/+2___________+3___________+3_________+7_____Ście ki feari, Transformacja w baśniową istotę, uderzenie eldrith +5k6
 
Qumi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem