Nie wiem jakim cudem nie udało ci się umieścić wyników rzutów na forum.
[Rzut w Kostnicy: 30] [Rzut w Kostnicy: 33] [Rzut w Kostnicy: 29] [Rzut w Kostnicy: 34] [Rzut w Kostnicy: 34] [Rzut w Kostnicy: 33] [Rzut w Kostnicy: 33] [Rzut w Kostnicy: 38] [Rzut w Kostnicy: 29]
Takie miałeś rzuty. Robiłeś je na zasadzie 2k10+20, która to formuła jest prawidłowa dla człowieka, lecz później już nie dodaje się 20. Odrzucamy jeden z rzutów, pewnie najniższy pozostaje ci, więc jeden rzut, w którym masz tylko wartość 29 zamieniamy ją na średnią 11+20=31. Więc do przypisania mamy 8 wartości 30, 33, 31, 34, 34, 33, 33, 38 rozdzielasz je według uznania na atrybuty.
Uczeń czarodzieja ma tylko +1 do magii, więc w żaden sposób nie może mieć wartości +2; Mag wynosi 1.
Jest tylko jedno darmowe rozwinięcie, więc aby czarować musi je poświęcić na otrzymanie wartości Mag 1.
Wypełniamy dalej kartę umiejętności początkowe człowieka:
Plotkowanie, wiedza (Imperium), znajomość języka (staroświatowy)
teraz z profesji:
czytanie/pisanie, język tajemny (magiczny), nauka (magia), przeszukiwanie, splatanie magii, spostrzegawczość, wykrywanie magii, znajomość języka (klasyczny),
Zdolności początkowe człowieka musisz sobie wybrać z tabelki, którą umieściłem kilkanaście postów wcześniej. Wybierasz dwie.
Zdolności, jakie posiadasz z profesji:
Magia prosta (tajemna), musisz dokonać wyboru po jednej zdolności z pary; błyskotliwość albo niezwykle odporny, zmysł magii albo dotyk mocy.
Wybierz dwie zdolności z rasy i dokonaj wyboru w profesyjnych w tych, wśród których musisz, bo jest łącznik albo i popraw kartę.