Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-09-2008, 21:54   #95
Cedryk
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Exclamation

No to jadziem z tym koksem, panie zielonka.

Inicjatywę ustala się poprzez dodanie do zręczności rzutu k10. Jako pierwsza dział postać z najwyższą inicjatywą. Potem według inicjatywy następni z mniejszymi wartościami.
Jeden unik w rundzie można wykonać jako akcje natychmiastowa bez zważania na inicjatywę. Jeśli postać posiada tarczę to również dla niej prawowanie jedno w rundzie jest traktowane jak akcja natychmiastowa. Czyli jeśli przeciwnik z wyższą inicjatywą trafi twoją postać masz prawo uniknąć lub sparować.
Jeśli nie posiada tarczy parowanie zajmuje jedną zwyczajną akcję.
Czynności w rundzie, jakie można wykonać. Runda dzieli się na dwie akcje zwykłe i w zasadzie nieograniczoną ilość natychmiastowych. Istnieją również akcje wielokrotne zużywające odpowiednia ilość akcji zwykłych.



Zapiekła nienawiść +5 WW, gdy atakuje gobeliny, orki i hobgobliny.
Wędrowiec +10 do testowanej cechy przy testach skradania się i ukrywania się na trenach poza miastem.
Mierzony strzał przy zadeklarowaniu akcji wycelowanie masz +20 do US normalnie jest +10.
Odwaga +10 do SW przy testach strachu, grozy i zastraszaniu.
Krasnoludzki fach +10 do cechy przy testach rzemiosł: górnictwo, kamieniarstwo, kowalstwo, jubilerstwo, piwowarstwo, płatnerstwo i rusznikarstwo.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 27-09-2008 o 22:05.
Cedryk jest offline