Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-10-2008, 19:35   #11
Skryty
 
Skryty's Avatar
 
Reputacja: 1 Skryty to imię znane każdemuSkryty to imię znane każdemuSkryty to imię znane każdemuSkryty to imię znane każdemuSkryty to imię znane każdemuSkryty to imię znane każdemuSkryty to imię znane każdemuSkryty to imię znane każdemuSkryty to imię znane każdemuSkryty to imię znane każdemuSkryty to imię znane każdemu
Na obecną chwilę na sesję zostali przyjęci:
1. lopata - Porter Mały
2. Mortarel -
Erwin Tilmann
3.
Kerm - Carlos de Guante

Myśle że 3 graczy to trochę za mało aby rozpocząć sesję. Preferowałbym conajmniej 4-6 osoby, tak więc nadal czekam n
a karty z historią i opisem postaci chętnych do gry.

================================================== =====

Tymczasem chciałbym omówić kilka spraw dotyczących naszej sesji z osobami już przyjętymi.

Jestem raczej nowicjuszem jeśli chodzi o sesje na forach a swoje doświadczenie czerpie z lat tradycyjnego grania. Na moich sesjach zawsze gra muzyka i dlatego w postach również będę starał się wklejać jakąś nutę oddającą panujący klimat. No i wiadomo, muzyka pełna napięcia to i napięcie w zachowaniu postaci itp. Niemniej chciałbym się upewnić czy każdy z was ma na tyle szybkie łącze żebym mógł wlkejać muzykę przez "lastin playera"?
Druga sprawa to obeznanie z światem Warhammera. Prosiłbym was żebyście mi opisali na ile znacie Stary świat; Jakie dodatki przeczytaliście lub macie do nich dostęp? Nie chciałbym sytuacji w której gracz beztrosko rzuca się na pojedyńczego skavena a potem dziwi się "nie wiedziałem że zielony kamyczek jest taki niebezpieczny (spaczeń)". Jeśli na ten przykład będę wiedział że dany gracz nie czytał "dzieci rogatego szczura" i na jego sesjach nie pojawiały się skaveny to dokładniej opisze jakie zagrożenie się z tym wiąrze. ok?