Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-12-2005, 17:45   #2
Darken
 
Darken's Avatar
 
Reputacja: 1 Darken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumny
Sam jako Mg wychodzę z zasady, że postacie graczy powinny w jakiś posób do siebie pasować. Czasami są to więzi przyjazni, ale wolę, gdy gracze znajdą się w sytułacji że bez wzajemniej współpracy padną.
Czy jest sens tworzenie pieknych postaci skoro gracz będzie utrudniał grę innym, albo sam będzie miał z zabawą kłopot?
To raczej zależy od sytułacji.
Czasami wystarczy wgląd w historię psotaci i już wiadomo co robić.
Bladowicz, właściwie nie wiem dlaczego postać detektywa miała by przyszkadzać. Miałbyś świetną ochronę, a oni robili by coś więcej niż rozpierduchę. Chyba że specialnie dlatego wybrali najemników żeby się wyszumieć, wtedy faktycznie nie trafiłeś.
Bo nie rozumiem jak można twierdzić że
Cytat:
Napisał Bladowicz
ale miał on problemy z umiejscowieniem ich w przygodach
To dla kogo robi tę przygody? Przygody robi się dla graczy a nie dla mani nasyłania przeciwników na graczy.
 
__________________
Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych.
Uuuk.
Darken jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem