Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-10-2008, 20:14   #1
Eravier
 
Eravier's Avatar
 
Reputacja: 1 Eravier nie jest za bardzo znanyEravier nie jest za bardzo znanyEravier nie jest za bardzo znanyEravier nie jest za bardzo znanyEravier nie jest za bardzo znanyEravier nie jest za bardzo znany
Fantastyczna Wyprawa w Nieznane ( Autorska od lat 16 )

Fantastyczna Wyprawa w Nieznane ( Autorska od 16 lat.)

Dzień jak co dzień , przechodzisz koło tłumów ludzi wszyscy wydają Ci się podobni do Ciebie samego szukają pieniędzy, sławy, leku na nieuleczalne choroby, odpowiedzi na zagadkę życia, wiedzy ? A może czegoś jeszcze innego ? przemierzasz szarą ulicę w poszukiwaniu pracy i odpowiedzi, mijają godziny , jedna , dwie , trzy... Zmierz zalał ulicę jak fala dobijająca do brzegu miasto o zmroku wydaje się być spokojne podążające swoją własną drogą, każdy kto tu mieszka czuje to w inny sposób tak i ty. Zawiedziony klęską swoich poszukiwań postanawiasz wstąpić do baru za rogiem. Już z za szyby było widać ciemne obicia sof, krzesła i stoliki uwieńczone masą ludzi których przeważnie tam nie był. Przepychasz się przez tłum ludzi myśląc tylko o jednym, zimnym i kojącym zielonkawym, irlandzkim piwie. Gdy dochodzisz do blatu nie codziennie długo czekasz na barmana , jednak po paru minutach podchodzi by Cię obsłużyć :

- Co podać ? – pyta uśmiechnięty i najwidoczniej zadowolony z masy gości jacy dziś nawiedzili jego bar.

- Piwo irlandzkie, proszę – odpowiadasz z chrypką w głosie, zaczynasz czuć obecność dużej masy ludzi, ciepłe powietrze zalało twoją postać.

- A pan tu , jeśli można spytać nie w celu wyprawy ? – zagaduje barman nalewając piwo do ciemnego kufla

- Jakiej wyprawy znowu ? ktoś zaginał czy coś ? – zapytujesz z ciekawością jako iż to pierwsza godna uwagi informacja jaka dziś do Ciebie dotarła.

- Nie widział pan jeszcze ulotki ? proszę oto ona- wręcza Ci zgiętą ulotkę którą widać, że oglądało już kilka osób :









Uwaga Uwaga !


Poszukiwani są specjaliści w różnych dziedzinach nauki, wojska , tropienia i wielu innych,
Mrs. Emmeline Nightingale córka sławnego milionera. Poszukuje swojego męża Charles
Nightingale badacza i naukowca który zaginął na jednej z nieznanych wysp nie daleko
Irlandii. Każda z osób które przejdą okres eliminacji otrzyma 10 000 funtów dodatkowo dobre warunki na czas poszukiwań. Eliminacje odbędą się w uniwersytecie Cambridge w sali nr. 84 dnia 24 lutego 1867 o godzinie 14.00. Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy, każda osoba zgadza się na własne ryzyko.


- 10 000 funtów ! taka suma by mi wystarczyła na zrealizowanie każdego z marzeń – wręcz wrzasnąłeś, dławiąc się piwem które sączyłeś w trakcie czytania ogłoszenia.

- Nie tylko pan ma zamiar się tam wybrać cały Londyn już o tym wie, będą wpuszczane tylko osoby z jakimś doświadczeniem i specjalnymi umiejętnościami.

Zastanowiłeś się przez chwilę czy posiadasz tak owe i uznałeś ,że twoja pomoc może się okazać przydatna i wzbogacę się na tym . Jutro o godzinie 14.00. Zastanowiłeś się chwilę lecz nie trwało to długo kiedy pomyślałeś ,że jeśli tam nie pójdziesz to będziesz skazany na wałęsanie się tak jak dziś bez namysłu postanowiłeś wyruszyć.



Profesje :


-Marnarz parowca
- Zołnierz ( opcjonalnie były żołnierz )
-Biolog
-Chemik
-Naukowiec ogólny
-Filozof
-Geolog
-Lekarz
-Badacz nieznanych cywilizacji

Profesja daje Ci wiedzę na temat używania przedmiotów tylko dla danych profesji, kupować przedmioty możecie wszystkie ( ale używać tylko te ze swojej profesji oraz przedmioty ogólne czyli te dla wszystkich ) Daje także większą wiedzę na tematy z nią związaną + 20 % dlatego radzę wybierać profesję z pokrycie w umiejętnościach .

Umiejętności :

-Celne strzelanie z pistoletu ( 20 % celniejszy strzał )
-Celne strzelanie z muszkietu ( tylko żołnierz ) ( 20 % celniejszy strzał )
- Celne strzelanie z rewolweru ( 20 % celniejszy strzał )
-Pływanie
-Wspinaczka
-Znajomość starożytnych języków ( Badacz nieznanych cywilizacji 50 %, opcjonalnie w mniejszym stopniu Naukowiec ogólny 30 % )
-Spostrzegawczość ( 50 % na dojrzenie ukrytego wroga itp. Nie może kolidować z słabym wzrokiem )
- Ukrywanie się maskowanie ( 80 % szans powodzenia chyba że wróg jest spostrzegawczy wtedy tylko 30 % )
- Walka nożem pierwszy stopień
- Walka nożem drugi stopień ( w wypadku walki nóż kontra nóż 40 % większe szansa )
-Skradanie się ( 50 % szans powodzenia )
- walka wręcz ( 25 % większe szanse w starciu )
-Walka wręcz poziom 2 ( 40 % większe szanse w starciu )
- Wiedza ogólna
- Chemia
-Wiedza o Cywilizacjach
-Biologia
-Geologia
-Medycyna
-Medycyna naturalna ( ziółka itp. )
- Filozofia i polonistyka
- Budownictwo ( prymitywne np. domek z bambusa )
Jeśli ktoś coś wymyśli proszę pisać po dyskusji możliwe że wprowadzę…

Statystyki :

Siła : ( wiadomo o co chodzi )
Wytrzymałość : ( HP )
Szybkość : ( jak np. uciekasz wtedy się liczy ale nie tylko )
Zręczność : ( wiadomo )
Kondycja : ( wiadomo )
Psychika : ( postrzeganie świata )
Siła woli : ( odporność na pierwiastek magiczny )
Inteligencja : ( wiadomo )

Statystyki także proponuję dobierać względem umiejętności i profesji chociaż tu już można pozwolić sobie na ustępy.

Przedmioty do kupienia :

Ważna część gry jako iż zakupu można dokonać tylko raz , nie będzie możliwości zrobienia tego w trakcie gry.

Żołnierz :


- Muszkiet skałkowy ( jednostrzałowy jednak posiada dużą precyzję strzału( 70% ) i przyzwoitą cenę nabojów jak i broni )

Cena broni : 150 funtów
Naboju : 2 za nabój

-Lekarz :

- Skalpel ( służy do wyjmowania naboi, kul ) 10 funtów
-Nożyce lekarskie ( cięcia odcinania ) 10 funtów
-Środki znieczulające ( sama nazwa wskazuje ) 50 funtów
-Bandaż 1 szt ( wszelakiego użytku, DLA WSZYSTKICH ) 5 funtów
-Środki usypiające ( wiadomo DLA WSZYSTKICH) 50 funtów
-Nić lekarska ( służy do zszywania ran ) 10 funtów

Marynarz :


-Specjalistyczny nóż ( bardzo twardy i jedyny w swoim rodzaju podobno można nim ciąć nawet drzewo ) 100 funtów
-kompas : 50 funtów

Chemik :

-Menzurka ( okrągła buteleczka ) DLA WSZYSTKICH 5 funtów
-Zestaw podręcznych substancji 50 funtów
-Rurki 10 funtów
-Palnik 100 funtów + 1 butla gazu
-Butla gazu ( mała ) 25 funtów
-Moździerz i tłuczek 50 funtów

Biolog :

- Jeden z pierwszych i prymitywnych mikroskopów ( posiada 4 szła optyczne ) 100 funtów
-Alkohol ( czysty butelka 1.5 l ) 30 funtów
-Pojemnik plastikowy ( Cena zależna od wielkości, kwadratowy ) 5funtów

Naukowiec ogólny :

- tablica ( przenośna ) 100 funtów
- kreda ( paczka 10 sztuk ) 10 funtów
- Książki ( do wyboru, co tylko wymyśli gracz w granicach rozsądku ) DLA WSZYSTKICH jednak tylko naukowcy i osoby z dużą inteligencją potrafią uczyć innych z książek Cena do ustalenia zależnie od książki.

Geolog :

- Pojemnik na próbki gleby ( podłużny ) 10 funtów sztuka , 10 sztuk 80 funtów
-Mały kilof skałkowy 35 funtów
-Kwas buteleczka 20 funtów
-Laska dynamitu DLA WSZYSTKICH 50 funtów

Badacz nieznanych cywilizacji :

-Pióro DLA WSZYSTKICH 10 funtów
-Atrament DLA WSZYSTKICH 5 funtów
-Papier ( rulonik ) DLA WSZYSTKICH 1 funt


Rzeczy ogólne :


- Okulary 30 funtów

- rewolwer ( marna celność 35 % tylko na krótkie dystanse jednak odrabia na ilości kul którymi może strzelać jest ich aż 7 )

Cena broni : 150 Funtów
Nabój : 2 funty



Pistolet skałkowy ( średnia celność 40 % krótki dystans mała ilość kul za to niska cena )

Cena broni : 100 Funtów
Nabój : 1 Funt



Jeśli ktoś coś wymyśli proszę pisać propozycję , będziemy kombinować






Karta Postaci :

Imię Nazwisko :

Płeć :

Wiek :

Wygląd :

Historia :

Charakter :

Cele życiowe :

Profesja : ( istnieje możliwość wzięcia dwóch jednak wtedy mamy – 20 pkt w statystyki )

Umiejętności : ( dwie na starcie )

Statystyki : 60 do rozdania

Stan majątkowy : Do wyboru trzy Bogaty ( więcej kasy – 1 umiejętność) , średni (przeciętna kasa 2 umiejętności) , biedny (mało kasy 3 umiejętność )

Bogaty : 300 funtów
Średni : 200 funtów
Biedny : 100 funtów

Wzrok : Do wyboru dobry ( bez zmian ) słaby ( - 20 % do spostrzegawczości + 1 umiejętność)


WYMAGANIA JAKO MG

- 2 posty na tydzień ( minimum )
- Długie, treściwe ciekawe posty ( min. 30 linijek )
- Poprawne stylistycznie i gramatycznie
- Ciekawa postać
- Szukam 4- 6 graczy ale równie dobrze mogę prowadzić dwóch lub 10 duża elastyczność zależna od złożonych KP i testów

TEST ( wysyłać na PW );

1.KP
2. Opis dowolnego przedmiotu z 19 wieku ( min 15 linijek )
3. Przykładowy post, dowolny klimat ( min 40 linijek )


Rekrutacja będzie trwać do czasu aż znajdę odpowiadających mi graczy...
 
Eravier jest offline