Ok, rozpisałem Wam karty. Nie wszyscy podali bóstwa, proszę o uzupełnienie. Nie wszyscy też podali atuty, więc dodałem je sam. Jak widać umiejętności rozpisane dość szczegółowo, % oznaczają stopień znajomości. 0 - 100% oznacza od słabiutkiego do świetnego ale wciąż tylko normalnego człowieka. Gdy zaczniecie wykraczać z nimi poza 100% to wtedy będziecie stawać się prawdziwymi bohaterami.
Przy pisaniu doszedłem też do wniosku, że nie ma co się bawić z zapamiętywaniem czarów. System magii zmieniłem, Liliel już wie jak. Pozostali:
Kapłan i paladynka mogą prosić modlitwą o pomoc boga. Wszystkie czary im dostępne (paladyn tylko klasowe na razie, kapłan 0 i 1 poziom) można wymodlić kiedy się chce. Przy czym jeśli będzie to nadużywane lub używane w złym celu - bóg nie odpowie. Limitu jako takiego nie ma.
Bardka zaś czary ma jedynie... wyśpiewane i wygrane. Wszystkie jej zaklęcia będą opierały się na muzyce i w ten sposób może próbować osiągnąć dowolny cel. Im postać będzie potężniejsza, tym cele będą mogły być wyższe.
Proszę wszystkich o wypisanie ekwipunku na 1 misję. Po tym uzupełnię gotówkę, klasę pancerza i redukcję obrażeń. Nie wnikajcie w dokładne liczenie wszystkiego, jest to orientacyjne a rzuty na prawdę będą niezwykle rzadkie.
Aha: pieniądze są przewartościowane. Byście nie musieli nosić wielkich worów ze złotem obniżamy ich wartość. 1 miedziak to teraz tyle co srebrnik, 1 srebro to tyle co 1 złoto. Za kilka miedziaków można najeść się w karczmie, przenocować dorzucając srebrnika czy dwa. Wyjdzie w praniu, chcę po prostu uciąć sytuacje, w których gracze noszą po kilka tysięcy monet ze sobą.
Pytania tutaj lub na gg.
EDIT: umiejętności można się uczyć normalnie, zarówno tych wypisanych jak i tych teraz nieznanych, zaś jeśli przy jakiejś postaci o czym zapomniałem to proszę mówić.
__________________ If I can't be my own
I'd feel better dead
Ostatnio edytowane przez Sekal : 20-10-2008 o 20:24.
|