Notka
Zanim zdruzgotani gracze spojrzą na długość mojego posta(4a4), jest informacja: Były różne wersje tego posta, jedna dłuższa, jedna krótsza. Ostatecznie zdecydowałem się na tę krótszą. Zaoszczędzimy graczom czytania i czasu.
Ktoś jednak może odnieść pewne wrażenie, że po prostu dokończyłem pewne akcje a resztę roboty do odwalenia zostawiłem graczom. Jest to częściowa prawda – jest to zrobione na takiej zasadzie, żeby gracze, zamiast iść za ustaloną fabułą i po prostu reagować na zdarzenia, jako postacie przedsięwzięli coś nowego. Nielinearność jest jedną z cech Triarii, tak więc wątpliwe, że zjawi się wizard i da questa. Sami rozumiecie, o czym mówię. Dlatego też po prostu ograniczyłem ilość zdarzeń: Zarzucano Triarii, że staje się interaktywną opowieścią. Tak więc z tym postem nie będę się tykał graczy i niech robią, co chcą
Byle mądrze. Zresztą, jak sądzę, ich postacie nie narzekają na brak zajęć. Chodzi tu o pewnego rodzaju swobodę ruchu.
Poza tym, w ciągu tygodnia pojawi się nowy temat z materiałami do Triarii. Ostatnio takie tematy są popularne i sądzę, że nie będzie głupio trzymać wszystkie mapy i informacje w jednym miejscu, jako że wcześniej już była prośba o to.
Pozdrowienia